Szívó benzin tuning
Szívó benzin tuning és chiptuning referenciáink, technológiai kérdések és válaszok.
IDE kattintva kérj ajánlatot a saját szívó benzinesedre, gyere el és megnézzük, ha szeretnéd lemérjük és megcsináljuk!
Szólj hozzá, tedd fel kérdésed a témában alul, és megbeszéljük, válaszolok.

Érdemes szívó motoros autót tuningolni, chiptuning segítségével finomítani?
A rövid válasz: igen, nagyon is, ha reális elvárásaid vannak, és nem azt az élményt keresed, amely egy feltöltött (turbós, kompresszoros) motornál jön a tuning során. Ha ilyen hátba rúgós élményre számítasz, csalódni fogsz. Viszont, ha az a cél, hogy a szívó benzines autódon javuljon a gázpedál reakció, kicsit lejjebbről húzzon, előzéskor kellene egy kis támogatás, vagy akár a szívóbenzin fogyasztását szeretnéd csökkenteni, komoly létjogosultsága van egy megfelelően megírt szívó tuningnak.
Használói ezt mondják – Tuningolt szívó benzines videó tesztek
Mitől fog javulni a szívó benzinesem, ha szoftveresen nem fokozható a motor feltöltése?
Főleg a rész- és teljes terhelésű előgyújtás karakterisztika módosítása hozza az eredményt a szívó benzin tuning során, mivel gyárilag a gyújtásértékek nagyon konzervatív szintre vannak állítva. Ennek köszönhető, hogy változatos üzemanyagminőség mellett is csörgésmentes és üzembiztos az autó, bármilyen égövben (külső légnyomás és hőmérséklet mellett.). A szívó tuning során itt a Rigotechnél figyelembe vesszük, hogy milyen benzint használsz (oktánszám, adalékolás tekintetében).
Segít a sportlégszűrő szívó benzin tuning esetén?
Igen, bár pados tesztjeink önmagában a sportlégszűrő vagy direkt szűrő eredményességét nem igazolták, a teljesítménytöbblet az ígéretekkel szemben nagyon csekély. Az viszont tény, hogy a szűrők jobb áteresztőképessége miatt a motor töltése javulhat, és ha ehhez a tuning során hozzá írjuk a szükséges üzemanyag mennyiséget (amelyre a Lambda szabályzás tuning nélkül is egyébként kísérletet tesz) a sportszűrőbetét eredménye fokozható, a két dolog: sportlégszűrő betét és szívó benzin chiptuning egymás jó támogatói, kiegészítői. A légszűrőkkel kapcsolatban itt egy átfogó cikkünk: https://rigotech.hu/sportlegszuro/
Mit módosítotok még a szívóbenzin chippelés során?
Vannak szoftveresen (beállításuk alapján) fojtott szívómotorok. Ezeknél és más esetekben is érintjük a motorvezérlő un. nyomaték kezelését, amelybe beletartozik a pedálkezelés, nyomatékhatárolás, (limiterek) és nyomatékhoz tartozó levegő és üzemanyag mennyiségek tuningja, korrekciója a cél érdekében. Amikor szükséges érintjük a változó szelepvezérlés térképeit (map-jait) is.
Mi a szívó benzin chiptuning hátránya? Hogy lehet elrontani?
A szívó tuning kockázata kisebb, mint feltöltött motorok tuningolásakor, mivel a motor és hajtás túlterhelése nem állhat fenn a minimális többlettől, amely a csúcsadatokban jelentkezik. Rosszul kivitelezett chiptuning hátrányai lehetnek szívómotoron:
- Ha a keveréket túl dúsra állítják, veszélyezteti a katalizátor élettartamát, nőhet a fogyasztás
- Lambda szonda és 2. szonda hibát okozhat a nagyobb hőterhelés
- az ‘autó’ szaga változhat a túl sok elégetlen benzintől
- feljöhet hibalámpa, előállhat csökkentet teljesítményű un. LIMP mód, az autó elgyengül
- nagy melegben padlógáz közelében becsörrenhet, rosszabb esetben kopoghat a motor
- még rosszabb esetben hajtókar / egyéb mechanikus kár keletkezhet a túlzott előgyújtás és kopogás kontroll módosítása miatt
Nagyjából ezek a fő kockázatok, amelyek gyakori hibák, mivel a szívó motor tuningjához más jártasságok és tapasztalatok kellenek, mint a feltöltött motorokhoz, amelyekhez ma, 2021-ben már szinte minden sarkon értenek. Nem véletlen, hogy az elmúlt 22 évben, több mint 1000 esetben volt alkalmunk hibás chiptuning beállítást diagnosztizálni, majd javítani és ezeket dokumentáltuk is, ha esetleg furcsán hangzik a magas szám. Köztük szép számmal voltak szívó benzines tuning áldozatok is.
Hogy lehet elkerülni, hogy szívó benzinesemnél mellékhatások lépjenek fel?
Nézd meg, hova viszed tuningra. Nézd meg a hely chiptuning referenciáit, vállalási feltételeit. Nálunk a Rigotechnél 3 hétig szinte kötelezettségmentesen tesztelheted Prémium Pro szívó benzin tuningunkat, és kizárólag akkor fizeted a beállítást, ha tetszik. Nem utolsó sorban, több mint 600 videónk és több mint 1000 egyéb tuning referenciánk segít a döntésben. Nálunk minden 3.-4. autó szívó motorral szerelt, így talán a legnagyobb tapasztalatunk nekünk van itthon szívó benzinesek írásában (is). IDE kattintva kérj ajánlatot a sajátodra, gyere el és megnézzük, ha szeretnéd lemérjük és megcsináljuk!
Szívó benzin tuning tévhitek és a rosszindulat
Napi szintű, hogy fórumokban, a Facebookon megfirkálják azokat, akik szívó tuninggal kapcsolatban akár csak kérdezni mernek. Teljsen turbódízel és turbóbenzin diktatúra van 🙂 Lenézik a kérdezőket, kioktatják, kedvüket próbálják szegni. Teszik ezt olyan emberek (tudom, mert jó sokkal beszéltem) akiknek az életükben nem volt szívó motoros autójuk, így a Rigotech beállításunkat sem próbálták még. (A legtöbb egyéb tuning céget aki a turbós motorok mellett próbál belejönni a szívó tuningba szerintem is inkább hagyjuk, mert sok eredménytelen próbálkozással találkoztunk már. – tisztelet a kivételnek, mert van az is!)
A fő „érv” hogy a bevitt levegő mennyisége nem fokozható, így nincs értelme a tuningnak.. Fent leírtam, hogy ettől még igen jó eredményeket lehet elérni bőven vannak más paraméterek amelyeket sikerrel lehet állítani. Eredményeinket mérés is alátámasztja, noha ez nem annyira látványos. Szívó motorok tuningjánál soha nem a csúcsadatok növelése a cél, hanem a forgatónyomaték lejjebb hozása, a jobb pedálreakció elérése.Az már csak következmény, hogy az autó rángatás nélkül szépen fut kisebb fordulaton is a beállításunkkal, így óvatos használatnál mindig fogyasztáscsökkenést jeleznek ügyfeleink. Van több ügyfelünk, akivel már túl vagyunk 10 autó tuningján is, ebbben volt több szívóbenzin is. Legyél benne biztos, hogy nem a kalandvágy hozta vissza őket újra és újra, mert olyan rosszak lettek az autók…
Szívó benzin mechanikai tuning
Vannak igazán „elvetemültek” akik nem riadnak vissza a hardveres módosításoktól sem a jobb teljesítmény érdekében szívómotorokon. A motorépítés több külön fejezet. Jó hobbi, és a versenysportban van létjogosultsága. Itt gyakorlatilag a világ összes pénzét és idejét rá lehet locsolni egy pl. Lada motorra, vagy bármilyen szíóvra. A mechanikai módosítások egyik lényegi része, hogy fokozzuk a motor feltöltését, amihez később több üzemanyag adásával nagyobb energia alakítható mozgássá. Feltöltő hiányában, ezt főleg a szívó és kipufogóoldal csatornáinak felbővítésével, más szelepek és vezérműtengely(ek) alkalmazásával és a légcsere további segítésével, pl. a beömlők polírozásával érik el. Gyakori a szívóoldali és kipufogóoldali rezonancia újrahangolása jól megválasztott pl. 4-2-1 leömlők jól választott csőhosszok és átmérők alkalmazásával. Ez bizonyos fordulatszám tartományban passzív feltöltést eredményez. Ezek végeztével, ha padlón azt látjuk, hogy a keverék elszegényedik, már garantált a javulás, mivel ilyenkor jön a szoftveres tuning rész, amikor a többlet levegőhöz hozzáírják a megfelelő üzemanyag mennyiségeket, egyebeket. Mi idő és szándék hiányában NEM foglalkozunk egyedi építések kalibrálásával. Ez ügyben mindenképp még a faragás megkezdése előtt kell a kiszemelt chiptuningossal részletesen egyeztetni. (Nem utólag: hogy ez meg az lett cserélve, átalakítva, és már „csak” össze kéne lőni a rendszert.) Mechanikus szívó benzin tuning ügyben a Havassy Motorsport legyen a kiindulópont ha bővebben érdekel.
Saját tapasztalatom röviden – szívó benzin tuning autóim
Nem cserélgetem gyakran a gépeim, mégis a 95′-ös jogosí és Trabant 601 óta, volt pár autóm. Közülök szívó benzinesek amelyeket hosszabb távon használtam és természetesen vagy megrítam őket, vagy pl. a Coltn-nál mechanika és elektronika módosítás útján szereztem előnyöket.
Mitsubishi Colt 1.3i 1993 chiptuning
Svájcban vettem a Coltot törötten, 150e km-rel 2001 körül. Kb. 13 évig volt a kedvencem, sok élmény és kaland köt hozzá. Nem utolsó sorban chiptuning fejlesztések (HHO generátor ami rossz tapasztalat volt, de túlélte… ). Nem írható motorvezérlője volt, mégis érdemben tudtam rá megoldást (ma már nem vállalunk hasonlókat). A benzinnyomás emelésével, valamint az előgyújtás elhangolásával (elektronikus úton, nem szoftveresen) érezhetően megjött az alsó fordulati nyomaték, a fogyasztásom 1 litert csökkent. Kb. fél millió km-rel ment a bontóba mert sajnos szétrohadt, a motorja akkor is tökéletes volt.
Fogyasztás kalkulátor
Fogyasztás és megtakarítás alakulása: 13 év alatt mentem vele 350.000 km-t, 100 kilométerenként igazoltan spóroltam 1 litert. Ez 3500 liter üzemanyag megtakarítás. Mivel ezt ma is meg lehet csinálni, óvatos 440 forintos benzin átlagáron a zsebemben maradt a tuningnak köszönhetően: 1.540.000 forint! Durva. Évente kb. 27e km futás mellett, 1 literrel számolva az éves megtakarításom 118e forint volt. Menj a sajátoddal csak fele ennyit, és spórolj beállításunkkal csak fél litert, akkor is hoz évente kb. 30 ezret. A tuning ára kb. a 2. év közepén-végén visszajön. Ezalatt egy sokkal jobb autóval autóztál, majd utána pénzt termel. Ez tényleg hülyeség akkor! 🙂 A fórumokon a szívóbenzin tuningot leszóló srácoknak is volt hogy megírtam a számokat, ilyenkor kicsit visszább szoktak venni.
Hab a tortán, hogy műszaki vizsgán rendszeres volt, hogy nagyokat néznek, mivel az autó CO-ja ezzel a trükkel 0.0 közelében volt. Pörgették ész nélkül, meg ronggyal tömték körbe egyszer a csövet, hogy produkáljon valami mérhető értéket!
Opel Vectra 2.0i tuning
Régi 96′ körüli szívó benzin A Vectra, módosított tengelyekkel, szívó és kipufogó oldali átalakítással (így vettem). Ehhez írtunk anno nagyon a kezdetekkor 99′ környékén egy jó tuningot, amelyben kicsit ráemeltünk a leszabályozási fordulatra is. Sok értelme nem volt, de jó hangja volt, és gyerek fejjel izgalmas volt. Ami viszont hasznot hozott, hogy az autó nem 3500 rpm környékén kezdett élni, hanem kb. 2500-3000 körül már nagyon jól vette a lapot. 1 évig használtam kb. hibamentesen.
Volkswagen Polo 1.4i 60 LE tuning
A Polo kb. 1 évig volt meg, jó áron vettem üzleti céllal. Tuning után viszont annyira megtetszett, hogy kicsit megtartottam. 1998-as gép volt, még klasszikus forrasztós chiptuningot kellett alkalmazni. A buta 8 szelepes motor ellenére, hihetetlenül felébredt a beállításommal. Többeknek feltűnt, hogy 1-3-5 sebességeket használtam csak, a 2-4 teljesen felesleges volt, olyan szépen vitte kis fordulaton. Itt kb. 0.5-0.8 liter üzemanyag megtakarítást mértem.
Opel Astra 1.6i chippelés
Szintén üzleti céllal vettem, gyorsan el is adtam, de közte azért kapott egy tuningot ez a szívó benzin is. Nagy extra nem volt, a szokásos alulról kicsit jobban húz érzés, valamint amit a klíma látványosan levett a nyomatékból a chip visszahozta. Emellett megszűnt a befulladós mély hangja, kicsit élesebb, tisztább lett. Ez valakinek tetszik, valakinek nem annyira, nekem igen. Tehát lehet számítani a módosított paraméterek miatt a hang változására is.
Szívó benzin tuning esettanulmányok, mérések
Szívó benzin tuning mérések
Néha látványos és szokatlanul jó eredményt érünk el a csúcsadatok javulásában is, bár többnyire ezek alig emelkednek szívó benzines tuningnál. A pad viszont nem ad visszajelzést az autó dinamikájáról, pedálreakciójáról és viselkedéséről részterhelésen. (Tekintve, hogy minden mérés padlógázon történik...) A pados mérés szintén nem releváns, ha az autó fogyasztására kíváncsi valaki Préium Pro beállításunk uán. (Erre ott vannak visszatérő ügyfeleink hosszútávú tapasztalatai, referenciái).
Néhány további szívó benzines tuningolt autónk
- Suzuki Vitara chiptuning 1.6 benzin 120 LE 2015 Prémium Pro beállítás
- Volkswagen Golf chiptuning 1.6 benzin 105 Ps 2003 Prémium Pro beállítás
- Opel Mokka chiptuning 1.6 benzin 115 lóerő 2014 Prémium Pro Stage1
- Fiat Bravo chiptuning 1.4 benzin 90 LE 2009 Prémium Pro finomhangolás
- Opel Astra chiptuning 1.6 benzin 115 lóerő 2008 Prémium Pro hangolás
- Fiat 500 L chiptuning 1.4 benzin 95 Ps 2017 Prémium Pro beállítás
- Fiat 500 L chiptuning 1.4 benzin 95 Ps 2017 Prémium Pro csiptuning
- Suzuki SX4 chiptuning 1.6 benzin 107 Ps 2007 Prémium Pro csippelés
- Opel Meriva chiptuning 1.4 benzin 100 lóerő 2013 Prémium Pro motoroptimalizálás
- BMW 5-ös sorozat chiptuning benzin 177 Ps 2007 Prémium Pro Stage1
- Ford Focus chiptuning 1.6 benzin 100 Ps 2007 Prémium Pro finomhangolás
- Skoda Fabia chiptuning 1.4 benzin 100 Ps 2005 Prémium Pro Stage1
- Mazda 3 chiptuning 2.0 Skyactiv-G 122 Ps 2019 Prémium Pro beállítás
- Opel Astra chiptuning 1.4 benzin 90 lóerő 2006 Prémium Pro Stage1
- Opel Astra chiptuning 1.8 benzin 140 LE 2006 Prémium Pro hangolás
- Audi A3 chiptuning 1.6 benzin 102 Ps 2008 Prémium Pro csippelés
- Toyota IQ chiptuning 1.3 benzin 98 LE 2009 Prémium Pro Stage1
- Nissan 350Z chiptuning 3.5 benzin 280 lóerő 2008 Prémium Pro hangolás
- Ford Mustang chiptuning 5.0 benzin 420 lóerő 2013 Prémium Pro csippelés
- Ford Focus chiptuning 1.8 benzin 125 Ps 2006 Prémium Pro hangolás
- Honda Civic chiptuning 1.8 TE 142 Ps 2013 Prémium Pro csiptuning
- Suzuki SX4 chiptuning 1.6 benzin 120 LE 2010 Prémium Pro finomhangolás
- Honda Civic chiptuning 1.8 TE 142 Ps 2012 Prémium Pro hangolás
- BMW 3-as sorozat chiptuning benzin 218 Ps 2006 Prémium Pro finomhangolás
- Audi A3 chiptuning 3.2 benzin 250 lóerő 2007 Prémium Pro beállítás
- Honda Civic chiptuning 1.8 TE 142 Ps 2015 Prémium Pro hangolás
- Ford Fiesta chiptuning 1.4 benzin 80 lóerő 2007 Prémium Pro beállítás
- Alfa Romeo 159 chiptuning 2.2 JTS 185 lóerő 2009 Prémium Pro csippelés
- Hyundai Tucson chiptuning 1.6 Di 132 Ps 2016 Prémium Pro csiptuning
- Ford Fusion chiptuning 1.4 benzin 80 Ps 2007 Prémium Pro finomhangolás
- Audi A4 chiptuning 1.6 benzin 102 Ps 2003 Prémium Pro Stage1
- Mazda CX-3 chiptuning 2.0 Skyactiv-G 120 lóerő 2016 Prémium Pro csiptuning
- Seat Ibiza chiptuning 1.4 benzin 100 LE 2006 Prémium Pro Stage1
- Honda Civic chiptuning 1.8 TE 142 LE 2008 Prémium Pro csiptuning
- Peugeot 207 chiptuning 1.6 benzin 120 Ps 2006 Prémium Pro finomhangolás
- Suzuki Splash chiptuning 1.2 benzin 86 lóerő 2008 Prémium Pro csippelés
- Audi A6 chiptuning 2.4 benzin 177 Ps 2004 Prémium Pro beállítás
- Audi A3 chiptuning 1.6 benzin 102 Ps 2009 Prémium Pro hangolás
- Opel Vectra chiptuning 1.8 benzin 140 lóerő 2004 Prémium Pro hangolás
- Mazda CX-3 chiptuning 2.0 Skyactiv-G 150 LE 2019 Prémium Pro Stage1
- Mazda 6 chiptuning 2.5 benzin 170 LE 2008 Prémium Pro csippelés
- Suzuki Swift chiptuning 1.6 benzin 125 Ps 2005 Prémium Pro finomhangolás
- Volkswagen Jetta chiptuning 1.6 benzin 102 Ps 2005 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Mazda 2 chiptuning 1.5 Skyactiv-G 75 Ps 2018 Prémium Pro csippelés
- Mazda 6 chiptuning 2.5 Skyactiv-G 192 lóerő 2019 Prémium Pro csippelés
- Skoda Octavia chiptuning 1.6 benzin 102 Ps 2007 Prémium Pro Stage1
- Nissan 370Z chiptuning 3.7 benzin 328 LE 2010 Prémium Pro Stage1
- Honda Civic chiptuning 1.8 TE 142 Ps 2015 Prémium Pro csippelés
- Infiniti FX chiptuning 5.0 benzin 390 Ps 2011 Prémium Pro csippelés
- BMW 3-as sorozat chiptuning benzin 170 lóerő 2007 Prémium Pro hangolás
- Mazda CX-3 chiptuning 2.0 Skyactiv-G 120 lóerő 2019 Prémium Pro Stage1
- Renault Scenic chiptuning 1.6 benzin 110 Ps 2011 Prémium Pro finomhangolás
- Mazda 6 chiptuning 1.8 benzin 120 LE 2006 Prémium Pro Stage1
- Audi A3 chiptuning 1.6 benzin 102 lóerő 2008 Prémium Pro Stage1
- Opel Vectra chiptuning 1.8 benzin 140 Ps 2006 Prémium Pro finomhangolás
- Toyota IQ chiptuning 1.3 benzin 98 Ps 2009 Prémium Pro csiptuning
- Mazda CX-5 chiptuning 2.5 Skyactiv-G 194 LE 2022 Prémium Pro hangolás
- Hyundai Tucson chiptuning 2.0 benzin 140 Ps 2005 Prémium Pro csippelés
- Honda Civic chiptuning 1.8 TE 142 LE 2007 Prémium Pro beállítás
- Mazda 2 chiptuning 1.5 Skyactiv-G 90 Ps 2015 Prémium Pro Stage1
- Ford Focus chiptuning 1.8 benzin 125 Ps 2010 Prémium Pro csippelés
- BMW M3 chiptuning 4.0 benzin 420 Ps 2008 Prémium Pro csippelés
- Honda Civic chiptuning 1.8 TE 142 Ps 2014 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Dacia Duster chiptuning 1.6 benzin 105 LE 2013 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Volkswagen Golf chiptuning 1.6 benzin 102 lóerő 2007 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Ford Focus chiptuning 1.6 benzin 115 Ps 2007 Prémium Pro beállítás
- Mazda 3 chiptuning 2.0 Skyactiv-G 120 Ps 2017 Prémium Pro motoroptimalizálás
- BMW 5-ös sorozat chiptuning benzin 231 LE 2003 Prémium Pro Stage1
- Ford Focus chiptuning 1.6 benzin 100 Ps 2009 Prémium Pro finomhangolás
- Mazda 6 chiptuning 2.0 Skyactiv-G 165 Ps 2016 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Fiat Tipo chiptuning 1.4 benzin 95 Ps 2021 Prémium Pro Stage1
- Skoda Fabia chiptuning 1.2 benzin 70 Ps 2014 Prémium Pro hangolás
- Fiat Bravo chiptuning 1.4 benzin 90 lóerő 2012 Prémium Pro finomhangolás
- Suzuki Kizashi chiptuning 2.4 benzin 178 LE 2011 Prémium Pro beállítás
- Kia Rio chiptuning 1.2 benzin 86 Ps 2015 Prémium Pro hangolás
- Skoda Superb chiptuning 3.6 benzin 260 Ps 2011 Prémium Pro csippelés
- Mazda 6 chiptuning 2.5 Skyactiv-G 192 lóerő 2021 Prémium Pro csippelés
- Mazda 6 chiptuning 2.5 Skyactiv-G 192 lóerő 2018 Prémium Pro hangolás
- Honda Civic chiptuning 1.8 TE 142 LE 2010 Prémium Pro Stage1
- Chevrolet Camaro chiptuning 3.6 benzin 305 lóerő 2014 Prémium Pro beállítás
- Mazda 3 chiptuning 1.6 benzin 105 Ps 2009 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Suzuki Swift chiptuning 1.6 benzin 125 LE 2007 Prémium Pro Stage1
- BMW 1-es sorozat chiptuning benzin 129 LE 2007 Prémium Pro finomhangolás
- Opel Astra chiptuning 1.4 i 90 LE 2009 Prémium Pro finomhangolás
- BMW 1-es sorozat chiptuning 2.0 i 143 Ps 2011 Prémium Pro csiptuning
- Nissan Qashqai chiptuning 1.6 i 115 Ps 2009 Prémium Pro csippelés
- Volkswagen Bora chiptuning 1.6 i 105 LE 2002 Prémium Pro hangolás
- Mazda 3 chiptuning 1.6 i 105 lóerő 2008 Prémium Pro beállítás
- Fiat Grande Punto chiptuning 1.4 i 95 lóerő 2008 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Infiniti FX chiptuning 5.0 V8 390 Ps 2011 Prémium Pro csippelés
- Mazda CX-5 chiptuning 2.0 Skyactiv-G 165 Ps 2017 Prémium Pro csippelés
- Opel Insignia chiptuning 1.8 i 140 lóerő 2010 Prémium Pro hangolás
- Honda Civic chiptuning 1.8 i-VTEC 142 Ps 2007 Prémium Pro hangolás
- Fiat 500 / 595 / 695 chiptuning 1.4 i 100 lóerő 2010 Prémium Pro csiptuning
- Mazda 3 chiptuning 1.6 i 105 LE 2007 Prémium Pro hangolás
- Renault Scenic chiptuning 1.6 i 110 lóerő 2010 Prémium Pro csippelés
- Honda Civic chiptuning 1.8 i-VTEC 142 lóerő 2016 Prémium Pro hangolás
- Honda Civic chiptuning 2.0 Type-R 201 Ps 2009 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Volkswagen Passat chiptuning 2.0 FSI 150 LE 2006 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Peugeot 206 chiptuning 1.6 i 110 Ps 2004 Prémium Pro finomhangolás
- BMW 316i TUNING 1.6 i chiptuning 122 LE 2005 Prémium Pro beállítás
- BMW 523i TUNING 2.5 i chiptuning 190 LE 2007 Prémium Pro finomhangolás
- BMW 325i TUNING 2.5 i chiptuning 218 LE 2007 Prémium Pro hangolás
- BMW 318i TUNING 2.0 i chiptuning 143 Ps 2000 Prémium Pro finomhangolás
- BMW 118i 2.0 i 143 Ps tuning, Prémium Pro beállítás
- BMW 325i 2.5 i 218 lóerő chiptuning, Prémium Pro beállítás
- BMW 320i 2.2 i 170 lóerő chiptuning, Prémium Pro csippelés
- BMW 525i 2.5 i 192 lóerő tuning, Prémium Pro hangolás
- BMW 318i 2.0 i 143 lóerő tuning, Prémium Pro csippelés
- BMW 523i 2.5 i 170 LE tuning, Prémium Pro Stage1
- BMW 318i 2.0 i 143 LE tuning, Prémium Pro beállítás
- BMW 318i 1.8 i 115 Ps chiptuning, Prémium Pro Stage1
- BMW 520i 2.0 i 149 Ps tuning, Prémium Pro hangolás
- BMW 316i 1.8 i 115 LE tuning, Prémium Pro beállítás
- BMW 525i TUNING 2.5 i chiptuning 192 LE 2002 Prémium Pro hangolás
- BMW 525i TUNING 2.5 i chiptuning 218 LE 2008 Prémium Pro beállítás
- BMW 118i TUNING 2.0 i chiptuning 129 lóerő 2005 Prémium Pro hangolás
- BMW 330i TUNING 3.0 i chiptuning 233 Ps 2002 Prémium Pro finomhangolás
- BMW 523i TUNING 2.5 i chiptuning 170 Ps 1997 Prémium Pro finomhangolás
- BMW 320i TUNING 2.2 i chiptuning 170 LE 2005 Prémium Pro csiptuning
- BMW 520i TUNING 2.2 i chiptuning 170 LE 2002 Prémium Pro finomhangolás
- BMW 320i TUNING 2.0 i chiptuning 150 Ps 2005 Prémium Pro motoroptimalizálás
- BMW 520i TUNING 2.0 i chiptuning 150 Ps 1999 Prémium Pro finomhangolás
- BMW 330i TUNING 3.0 i chiptuning 258 lóerő 2005 Prémium Pro csippelés
- BMW 320i TUNING 2.0 i chiptuning 150 Ps 1999 Prémium Pro finomhangolás
- BMW M5 TUNING 4.0 i chiptuning 400 LE 2000 Prémium Pro csiptuning
- BMW 320i TUNING 2.2 i chiptuning 170 Ps 2003 Prémium Pro hangolás
- BMW 118i 2.0 i 143 lóerő chiptuning, Prémium Pro finomhangolás
- BMW Drift 4.4 i Ps chiptuning, Prémium Pro motoroptimalizálás
- BMW 318i 1.9 i 120 Ps chiptuning, Prémium Pro finomhangolás
- BMW 530i 3.0 i 231 lóerő chiptuning, Prémium Pro csippelés
- BMW 323i 2.5 i 170 lóerő tuning, Prémium Pro csippelés
- BMW 520i 2.2 i 170 Ps chiptuning, Prémium Pro hangolás
- BMW 116i 1.6 i 122 LE chiptuning, Prémium Pro beállítás
- BMW 318i 1.9 i 120 LE chiptuning, Prémium Pro Stage1
- BMW 318i 2.0 i 129 Ps tuning, Prémium Pro hangolás
- BMW 318i 2.0 i 143 LE tuning, Prémium Pro Stage1
- BMW 316i 1.6 i 102 LE tuning, Prémium Pro beállítás
- BMW 323i 2.5 i 170 Ps chiptuning, Prémium Pro Stage1
- BMW 320i 2.0 i 150 lóerő tuning, Prémium Pro beállítás
- BMW 330i 3.0 i 250 lóerő tuning, Prémium Pro finomhangolás
- BMW M3 3.2 i 343 LE tuning, Prémium Pro csippelés
- BMW Z3 1.9 i 140 Ps chiptuning, Prémium Pro Stage1
- BMW 325i 2.5 i 192 lóerő chiptuning, Prémium Pro csippelés
- BMW 320i 2.0 i 150 Ps chiptuning, Prémium Pro finomhangolás
- BMW 116i 1.6 i 122 Ps tuning, Prémium Pro beállítás
- BMW 118i 2.0 i 129 Ps chiptuning, Prémium Pro finomhangolás
- BMW M3 3.2 i 343 Ps tuning, Prémium Pro beállítás
- BMW 318i 2.0 i 143 Ps chiptuning, Prémium Pro finomhangolás
- BMW 320i 2.2 i 170 Ps tuning, Prémium Pro Stage1
- BMW 330i 3.0 i 233 Ps tuning, Prémium Pro finomhangolás
- BMW 630i 3.0 i 272 lóerő chiptuning, Prémium Pro Stage1
- BMW Z4 3.0 i 258 Ps chiptuning, Prémium Pro csippelés
- BMW 520i 2.0 i 150 Ps tuning, Prémium Pro hangolás
- BMW M3 4.0 i 420 Ps chiptuning, Prémium Pro beállítás
- BMW 116i 1.6 i 115 Ps tuning, Prémium Pro beállítás
- BMW Z4 3.0 i 265 Ps chiptuning, Prémium Pro csiptuning
- BMW 316i 1.6 i 102 lóerő chiptuning, Prémium Pro finomhangolás
- BMW 316i 1.8 i 115 lóerő chiptuning, Prémium Pro csiptuning
- BMW M3 3.2 i 321 Ps chiptuning, Prémium Pro finomhangolás
- BMW M3 3.2 i 343 Ps chiptuning, Prémium Pro hangolás
- BMW 525i 2.5 i 192 Ps tuning, Prémium Pro hangolás
- BMW 520i 2.2 i 170 Ps tuning, Prémium Pro beállítás
- BMW Z4 2.3 i 204 Ps chiptuning, Prémium Pro Stage1
- BMW Z4 2.3 i 204 LE tuning, Prémium Pro hangolás
- BMW 320i 2.2 i 170 Ps chiptuning, Prémium Pro hangolás
- További szívó benzines sztorik, cikkek feltöltés alatt...
Szakcikkeink melyek érintik a szívó benzines témát
- 8 eset, amikor gyári visszaállítás kötelező a "tuning" után
- Szívó benzin tuning
- Honda Civic 1.8i chiptuning - 140 ló - szívót "NEM" érdemes chippelni...
Legtöbbet olvasott egyéb szakcikkeink
- Mercedes tuning, tökéletesen!
- Opel Insignia chiptuning 2.0 CDTI 110LE és 160LE
- Renault 1.5 DCI chiptuning, motoroptimalizálás
- Audi VW Seat Skoda 1.6 TDI chiptuning, tippek, trükkök
- 1.9 PDTDI tuning, chiptuning, teljesítménymérés, tippek és trükkök
- Toyota Hilux chiptuning 2021-es 2.8D 204LE új toyota mérések, eredmények
- Volkswagen Passat 2.0 CR TDI chiptuning 140LE 320NM csaló szoftver után...
- Mazda 2.0 CD chiptuning - Kivallattuk a Mazdát, Rigotech a HARMADIK tuningműhely ahol...
- Utángyártott turbó és chiptuning eredmények
- Chiptuning kérdezz-felelek
- MAN TGS chiptuning - mutatom nagyban - MAN TGS 12400ccm 480LE újratuning!
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont ebben a témában?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok. - és kérj ajánlatot a sajátodra -Rigotech, jó autóból tökéletes!
Helló,a segítségeteket szeretném kérni,kinéztem magamnak az MG zs suv modeljét. Próba kör meg volt,és igencsak gyengécske(nagyon).1.5 VTi-tech 78kw-6000 ford. 141nm-4800 ford. Váltó 5MT, első kerék hajtás,0km. Jelenlegi menetteljesítményével nem venném meg,DE véleményetek és tapasztalataitok alapján,mit lehet belölle kihozni? Persze az élettertam megrövidítése nélkül :). Gondolok itt gázreakció, nyomaték növelés,stb. Nem versenyezni szeretnék,de szeretnék vele 90km/h-ról nem fél percig tartó előzést végrehajtani 🙁 ,és relatív gyorsan elérni a kívánt utazó sebességet,válaszotokat és tanácsotokat/ segitségeteket előre is köszönöm.
Szia Ricsi!
Azt szeretném kérdezni, hogy chiptuning után elvész a garancia? Egyáltalán észre veszik a szervízben, hogy tuningolva lett?
Nekem is egy MG zs suv 1.5 VTi-tech van és esetleg a nyomaték kisebb fordulaton való elérése miatt gondolkodom a dolgon.
Szia! Nemrég vásároltam egy Ford c-max 2012, 1,6 Ti-vct, 92Kw os autót. Szeretném leméretni illetve optimizáltatni. De sajnos nem tudok ajánlatot kérni tőletek mert nem dobja ki a kereső a motor tipus. Ha esetleg lehet róla szó, hogy küldenétek nekem egy árajánlatot megköszönném.