/**/

Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 207 tuning » 1.4 HDi 8v (50 kW / 68 LE) referencia

Peugeot 207 chiptuning 1.4 Di 68 LE 2006 Prémium Pro Stage1


Peugeot 207 csippelés a 100000 kilométert futott 18 éves 68 lóerős 1.4 Di szekéren, ami KOMLÓ közeléből jött hozzánk chip tuning érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós kivitelnél a chippelés haszna könnyen mérhető.




Peugeot 207 alapadatok

Gyártmány: Peugeot
Típus: 207
Kivitel: 2006 ->
Motor: 1.4 HDi 8v (50 kW / 68 LE)
Katalógus teljesítmény: 68 LE
Katalógus nyomaték: 160 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 100000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC16C34, Bosch EDC17C10
Motorkód: 8HZ
Alvázszám: VF3WC8HZC3
Gyártási év: 2006
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innen érkezett: KOMLÓ

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Peugeot-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Peugeot tuningra van szükséged? Kezdj itt:
Peugeot beállításaink kezdőlapja

Tuning katalógusunkban (nem széthajtós) növekmény ezen a Peugeot-n

A Rigotech által preferált durvább igénybevételnél is biztonságos chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 90 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 190 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos hangoztat magasabb értékeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó mechanikai károkért egyedül Te fogsz fizetni.


Peugeot 207 tuning Rigotech technikával

Az autó gazdája chip tuning okán látogatott a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne az autó erején és nyomatékán. Elvárása egyúttal kedvezőbb fogyasztás elérése, az erő jól érezhető javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Egyúttal garantálva az eredetivel azonos élettartamot.

Peugeot 207 tuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/peugeot-207/

A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. 18 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
207 68 Cv-s erőforrása számottevő betervezett túlméretezéssel van megáldva, emiatt a csiptuning várható hozadéka nagy. A motor tökéletes eredménnyel chippelhető, az elvárt futásteljesítmény csökkenése technológiánkkal nem merül fel. Ezek 1.4 HDi 8v (50 kW / 68 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.


1.4 Di remap alkalmával érdemes tájékozódni milyen csippeshez fordulsz, mivel a tuningboxok haszna, ára hihetetlenül eltérő!

A géped 68 lóerős erőforrásának és váltójának adottságai ellenére is brutálisan tönkre tehető egy összetákolt akciós remappal vagy akármilyen Peugeot tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, folyamata

Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Ferenc elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro motoroptimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti tuning van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Peugeot futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most Ügyfelünk kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.

A Prémium Pro remapunk eredménye ezen 1.4 Di erőforráson: és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó fogyasztásának javulása is.

Nagyra értékeljük a tulajdonos bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel autóknál felesleges sport betétszűrőt alkalmazni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

Műhelyünkben a féltett kocsid teljes biztonságban tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai technikáink , megnyugtató együttműködési lehetőségeink szavatolják. Elég sok ehhez hasonló Peugeot-t teszteltünk, javítottunk, chiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és velük kapcsolatban több alkalommal publikáltuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Peugeot #207 #tuning #Di #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Citroen - Peugeot (PSA) csoport 1.4 Di 68 LE mérések


Citroen - Peugeot (PSA) csoport 1.4 Di egyéb mérések

  • Citroen Nemo chiptuning 1.4 HDi 70 Ps 2010 Prémium Pro Stage1

  • Kapcsolódó Peugeot tuning Rigotech szakcikkek

  • Tuningbox vs chiptuning - árak, mérés technológia

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!