Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 508 tuning » 2.0 BlueHDi (110 kW / 150 LE) referencia
Peugeot 508 2.0 BlueHDi 150 Ps 2016 Prémium Pro hangolás
Peugeot 508 chip tuning a 161000 kilométert futott 5 éves 150 lóerős 2.0 BlueHDi vezérgépen, amely Nagykanizsa, Sánc közeléből ugrott át hozzánk csippelés érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetekben a felhúzás eredménye könnyen mérhető.
- Peugeot 508 szakcikkeink
- További Peugeot 508 méréseink
- Peugeot 508 2.0 BlueHDi tuning autóink, sztorik
- Peugeot 508 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Peugeot 508 adatai
Gyártmány: Peugeot Típus: 508 Kivitel: II. – 2014 – 2018 Motor: 2.0 BlueHDi (110 kW / 150 LE) Teljesítmény: 150 LE Katalógus nyomaték: 340 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 161000 km ECU: Delphi DCM3.4 Motorkód: Alvázszám: Gyártási év: 2016 Üzemanyag: Dízel Kialakítás: Turbódízel Innét jött: Nagykanizsa, Sánc Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Peugeot-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Peugeot tuning érdekel? Akkor kezdd itt: Peugeot beállításaink kezdőlapja
Chiptuning kalkulátor: biztonságos emelés ezen a Peugeot-n
Az általunk preferált durvább igénybevételnél is időtálló chiptuning lehetőségei: Prémium Pro teljesítmény: 170 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen. Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos kiír hegyesebb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért nem ő, hanem Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Peugeot 508 tuning a Rigotechnél
Ügyfelünk a napi használathoz szerett volna egy kis többlet teljesítményt és nyomatékot, ezért keresett fel bennünket. Az egyedi beállítás meghozta a várt javulást a dinamikában, használhatóságban, ügyfelünk elégedetten távozott a Peugeot PProchiptuningot követően. Péter csippelés okán jött hozzánk, hogy javítsunk az autó erején és előzési képességén. Vágya ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a rugalmasság meggyőző növelése , az autó használhatóságának javítása mellett. Mégis megtartva az eredetivel azonos alacsony szervizköltségeket.
Peugeot 508 chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/peugeot-508/ A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat. Az 508 150 PS erőforrása és hajtáslánca számottevő betervezett túlméretezéssel van megáldva, tehát a csiptuning várható hozadéka durva. A motor kiváló eredménnyel chiptuningolható, az üzembiztonság kockáztatása technológiánkkal nem merül fel. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
A 2.0 BlueHDi chiptuning alkalmával tájékozódni kell milyen céghez fordulsz, mivel a remap-ok minősége, haszna, díja nagyon eltérő! Szeretett autód 150 Ps erőforrásának és hajtásának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán tönkre tehető egy útszéli akciós chip tuninggal vagy Peugeot tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csiptuning eredménye, lépései
Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája kérésének megfelelő egyedi PPro tuning kialakítása. A tökéletes beállítás néha három verzió alatt lesz kiforrott a Peugeot állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben a tulaj kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat. A Prémium Pro Stage1 beállításunk eredménye ezen a 2.0 BlueHDi erőforráson: élénkebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de mérhető az autó étvágyának csökkenése is. Nagyra értékeljük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket választott. Turbódízel motoroknál felesleges sport betétszűrőt betenni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a féltett autód teljes biztonságban van. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai technikáink mellett, ütős együttműködési lehetőségeink garantálják. Sok ehhez hasonló Peugeot-t diagnosztizáltunk, chippeltünk az elmúlt több mint 22 évben és róluk gyakran megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#Peugeot #508 #tuning #BlueHDi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Peugeot 2.0 BlueHDi 150 LE mérések
Peugeot 2.0 BlueHDi más teljesítményosztály mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 BlueHDi 150 LE mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 BlueHDi egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!