Mercedes tuning – A45 AMG 2.0 Ti 360LE 450NM chiptuning – újratuning!
Mercedes tuning A45 AMG 2.0 Ti 360LE 450NM chiptuning – újratuning

Mercedes tuning – Erről az A45 AMG-ről most nem készült videó,
de itt egy a visszahíváskor 211 lovasra visszabutított Mercedes tuning CLA250 szintén 2.0i benzinturbó referenciánk:

Mercedes tuning adatok Chiptuning előtt-után, teljesítménymérés
- Katalógusadat: Mercedes 2.0 turbó beznin motor 360LE 450NM
- Érkező állapot mérése (környezeti norma korr.): 332LE 437NM (-28LE -13NM)
- Rigotech PPro chiptuning – (PPro1): 345LE 493NM (+13LE +56NM)
- Rigotech PPro chiptuning – egyedi húzottabb (PPro+): nem készült
- Mérési módszer: Bosch teljesítménymérő padon
AMG Mercedes tuning kevés tartalékkal, mégis jól érezhető javulással
Motordiagnosztika, majd teljesítménymérés és az érkező állapot mentése után készítettem egy megbeszéltek szerinti biztonságos beállítást erre a 2.0 turbós AMG-re. A megjavult nyomaték a teljes tartományban rendelkezésre áll és simább mint a gyári jelleg. A váltó szépen vált, nem üt, a kuplung nem csúszik, mellékhatás nincs. Ez nem volt elmondható a budapesti chiptuningról amelyet az autó tulajdonosa töröltetett az autóról a fenti mellékhatások miatt. Rosszabb esetben egy ilyen túlhúzott beállításnak turbó halál a vége, és még extrémebb példa amikor a tengely törött turbóból a motor beszívja a kenőolajat aztán mivel ez nem összenyomható a hajtókar kinéz a blokk oldalán.

Mercedes A45 AMG 2.0 chiptuning tanulságok, összegzés
Nagyon jól érezhető és látványos – mégis biztonságos – eredményt lehet elérni ezeken a 2.0 turbóbenzines motorokon. A folyamat megbontás nélkül az OBD csatlakozón keresztül történik.
Prémium Pro chiptuning beállításunkkal a fogyasztás legtöbbször csökken, a vezetési élmény, használhatóság nagyban javul.
FONTOS!
Prémium Pro beállításunkat, és a mérésen látható minőségi munkát NE KEVERD ÖSSZE más chiptuning ajánlatokkal. És ne légy szomorú az ésszerű és biztonságos ajánlatunk miatt. A több helyen reklámozott túlhúzott beállítások káros hatásaira NEM KELL jobb példa mint jelen cikk, amikor is a mellékhatások miatt használhatatlan volt az autó a pesti beállítással. – csak a szerencsének, óvatos használatnak volt köszönhető, hogy nem lett belőle nagyobb (több milliós) kár.
Ez már egy kb. 5-6 éves rendszer, mégis hangolása, számolása sokaknak problémát okoz. (Nem én találtam ki, közel 1000 chiptuningsérült autó javítási tapasztalatát osztom meg. ) Gyakori a turbók túlterheléséből adódó meghibásodás, de idesorolható a nem kívánt remegés, rezonancia, rángatás, változatos hibakódok, egyéb mellékhatások. – itt kell megjegyeznem: rajtunk kívül is azért akad aki hasonlóan jó minőségben írja ezeket, de legyél biztos benne, hogy NEM a 80-100 ezres kategóriára gondolok, teljesítményméréssel vagy anélkül, alapvető (és brutálisan veszélyes, számodra nagyon drága!) hiányosságokkal, mellékhatásokkal…
További Mercedes referencia videók a youtube-on. Ha tetszett a cikk, csatlakozz most a Facebook oldalunkhoz, ahol további mérések, esettanulmányok várnak nem csak Mercedes chiptuning ügyben. Kérj ajánlatot a saját autódra IDE kattintva, és kiderül mik a biztonságos lehetőségei!
Ha van kérdésed, észrevételed, hagy üzenetet itt alul, látni fogom és válaszolok rá, üdv Richárd tulajdonos ügyvezető Rigotech Chiptuning
Mercedes CLA 45 AMG 381LE (papíron)


Te hol tartasz most?
Van már árajánlatod? |
Van már időpontod? |
Chiptuning árajánlat és infó az autódról 5 perc alatt
- Gyári, lebutított középszerűből
- erős, dinamikus, megbízható
- vezethetőbb, szerethetőbb autót
- Rigotech beállítással!