Mercedes tuning – A45 AMG 2.0 Ti 360LE 450NM chiptuning – újratuning!

Szerző: jan 13, 20210 hozzászólás

Mercedes tuning A45 AMG 2.0 Ti 360LE 450NM chiptuning – újratuning

 

Mercedes tuning – Érkezéskor 332LE 437NM csúcsokat mértünk (-28LE – 13NM). Az autó korábban már kapott egy chiptuningot egy másik helyen Budapesten, amellyel brutálisan erős volt, viszont váltásokkor a váltó ‘ütött’, és teljes terhelés elérésekor megcsúszott, mázli ha nem égett meg a kuplungja. Ügyfelünk hosszabb távon is biztonságos és MELLÉKHATÁS MENTES megoldást akart, így a budapesti cégnél visszaállíttatta az autót gyárira, majd megérkezett a szekszárdi műhelyünkbe egy Prémium Pro chipre. 
 
 
 
Mercedes-tuning

Mercedes tuning – Erről az A45 AMG-ről most nem készült videó,

 

de itt egy a visszahíváskor 211 lovasra visszabutított Mercedes tuning CLA250 szintén 2.0i benzinturbó referenciánk:

Mercedes-tuning-a45-AMG-20ti-360le-chiptuning-dyno-pad

Mercedes tuning adatok Chiptuning előtt-után, teljesítménymérés

 

  • Katalógusadat: Mercedes 2.0 turbó beznin motor 360LE 450NM
  • Érkező állapot mérése (környezeti norma korr.): 332LE 437NM (-28LE -13NM) 
  • Rigotech PPro chiptuning – (PPro1): 345LE 493NM (+13LE +56NM) 
  • Rigotech PPro chiptuning – egyedi húzottabb (PPro+): nem készült 
  • Mérési módszer: Bosch teljesítménymérő padon

AMG Mercedes tuning kevés tartalékkal, mégis jól érezhető javulással

 

Motordiagnosztika, majd teljesítménymérés és az érkező állapot mentése után készítettem egy megbeszéltek szerinti biztonságos beállítást erre a 2.0 turbós AMG-re. A megjavult nyomaték a teljes tartományban rendelkezésre áll és simább mint a gyári jelleg. váltó szépen vált, nem üt, a kuplung nem csúszik, mellékhatás nincs. Ez nem volt elmondható a budapesti chiptuningról amelyet az autó tulajdonosa töröltetett az autóról a fenti mellékhatások miatt. Rosszabb esetben egy ilyen túlhúzott beállításnak turbó halál a vége, és még extrémebb példa amikor a tengely törött turbóból a motor beszívja a kenőolajat aztán mivel ez nem összenyomható a hajtókar kinéz a blokk oldalán. 

Mercedes_A_45_AMG_360LE_teljesitmenymeres-chart-padozás

Mercedes A45 AMG 2.0 chiptuning tanulságok, összegzés

 

Nagyon jól érezhető és látványos – mégis biztonságos – eredményt lehet elérni ezeken a  2.0 turbóbenzines motorokon. A folyamat megbontás nélkül az OBD csatlakozón keresztül történik. 

Prémium Pro chiptuning beállításunkkal a fogyasztás legtöbbször csökken, a vezetési élmény, használhatóság nagyban javul.  

 

FONTOS!

Prémium Pro beállításunkat, és a mérésen látható minőségi munkát NE KEVERD ÖSSZE más chiptuning ajánlatokkal.  És ne légy szomorú az ésszerű és biztonságos ajánlatunk miatt. A több helyen reklámozott túlhúzott beállítások káros hatásaira NEM KELL jobb példa mint jelen cikk, amikor is a mellékhatások miatt használhatatlan volt az autó a pesti beállítással.  – csak a szerencsének, óvatos használatnak volt köszönhető, hogy nem lett belőle nagyobb (több milliós) kár. 

Ez már egy kb. 5-6 éves rendszer, mégis hangolása, számolása sokaknak problémát okoz. (Nem én találtam ki, közel 1000 chiptuningsérült autó javítási tapasztalatát osztom meg. ) Gyakori a turbók túlterheléséből adódó meghibásodás, de idesorolható a nem kívánt remegés, rezonancia, rángatás, változatos hibakódok, egyéb mellékhatások. – itt kell megjegyeznem: rajtunk kívül is azért akad aki hasonlóan jó minőségben írja ezeket, de legyél biztos benne, hogy NEM a 80-100 ezres kategóriára gondolok, teljesítményméréssel vagy anélkül, alapvető (és brutálisan veszélyes, számodra nagyon drága!) hiányosságokkal, mellékhatásokkal… 

További  Mercedes referencia videók a youtube-on.  Ha tetszett a cikk, csatlakozz most a Facebook oldalunkhoz, ahol további mérések, esettanulmányok várnak  nem csak Mercedes chiptuning ügyben. Kérj ajánlatot a saját autódra IDE kattintva, és kiderül mik a biztonságos lehetőségei! 

Ha van kérdésed, észrevételed, hagy üzenetet itt alul, látni fogom és válaszolok rá, üdv Richárd tulajdonos ügyvezető Rigotech Chiptuning

 

Mercedes CLA 45 AMG 381LE (papíron)

 

Ez a fenti Mercedes A45 tesója, amely papíron a 381 lovas  475NM verzió, de a beállítását elemezve 360-as ez is. Szerencsés eset, hogy ez hozta a szoftvere szerinti teljesítményadatokat, de volt némi csalódás a forgalmiból elvárt 280 kW értékekhez képest. Érkezéskor teljesítményméréskor 357LE 455NM csúcsokat  (-3LE +5NM) mértünk. 
 
Prémium Pro beállításunkra hasonlóan reagált mint a mai azonos Merci. Itt is egy tartós, kicsit konzervatív beállítás volt a cél, a határok feszegetése nélkül. PPro chiptuningunkkal a csúcsadatok: 372LE 513NM 
Mercedes-CLA-45-AMG-20ti-381ps-2015-Chiptuning
Mercedes-CLA-45-AMG-20ti-381ps-2015-Chiptuning

Chiptuning árajánlat és infó az autódról 5 perc alatt

  • Gyári, lebutított középszerűből
  • erős, dinamikus, megbízható
  • vezethetőbb, szerethetőbb autót
  • Rigotech beállítással!