/**/

Valamikor a legjobb szándék is kevés, egyesek furcsa módot választanak a hála és köszönet kifejezésére

Szerző: jan 9, 20200 hozzászólás

Az emberek néha furcsák. A saját nézőpontjából mindenkinek igaza van

 

Az már másodlagos, kinek milyen adatai és szándéka van a gondolkodáshoz.
A cikk a válaszom egy ügyfelünknek, aki a munkánkkal teljesen elégedett volt, aztán fordult a kocka két olyan mechanikai probléma miatt, amelyre igen kicsi ráhatásom van/volt, de majd látod a folytatásban, nagyon tanulságos!

Nem a google profil alatt válaszolok, mert itt egyből be tudom csatolni a tényeket. És ha már semmi haszna nem volt a segítségre törekvő válaszaimnak, legalább másnak legyen tanulságos, akár szórakoztató időtöltés…

„Úgy néz ki tönkretették az autómat, semmiképpen sem ajánlom”

„Úgy néz ki” = nem vagyok benne biztos, ha az lennék, azt írnám!
„Tönkretették az autómat” = elég komoly vád és hitelrontás!

 

fiat-freemont-chiptuning

Határozottan elutasítom a vádat

 

A válaszom:
Attila, ne vezesd félre a többieket. Semmilyen kifogásod nem volt a munkákkal, és most sincs. Annyira elégedett voltál, hogy kiváló érékelést hagytál, miután MINDEN műszaki problémádat szoftveresen megoldottuk, amit vállaltunk. Ebből az egyiket ajándékba. Tuningot NEM csináltunk (később a kuplung téma miatt fontos) az autón, nem volt feladat. DPF és EGR diagnosztikai célú lekapcsolást készítettünk kérésedre. A dpf betét kiépítését NEM vállaltuk, már az ajánlatban is FELHÍVTUK RÁ A FIGYELMED, hogy ebben nem veszünk részt. Egy tőlünk független céget ajánlottam, aki a legjobb tudása szerint a munkát elvégezte. A kipufogó dugulása után a kapcsolatot vele felvetted – illetve ő keresett téged az ügy megoldása miatt! – , és elmondta, hogy több elem van a kipufogó rendszerbe, abból melyikkel mi a feladat és mi történt. Miért találtatok kerámia maradványokat a csőben.

Felém azt jelezte, hogy megértetted és megbeszéltétek a dolgot. Az, hogy te ezt mégsem tudod felfogni, a te problémád. Igyekeztem mindent megtenni érted, annak ellenére, hogy nem épp kedves módon és olyan munkával kapcsolatban reklamáltál, amit NEM mi végeztünk, NEM nekünk fizettél.

Arra a kérdésre nem válaszoltál, hogy egy eltömődött kipufogónak, amitől az autó elgyengült mi köze van a kuplung kopáshoz / problémánoz? Ahhoz, hogy 250e km után ezt cserélni kellett?

Egyáltalán nekem mi közöm van a lefutott kuplungodhoz? Még annyi sincs, mint a kipufodón végzett művelethez… – pedig ahhoz is igen kevés van…
Részemről ezt lezártam, így is túl drága idő volt, hogy megpróbáltalak megérteni és segíteni, akár a gyári visszaállítás lehetőségével amivel nem éltél.

 

 

 

Az alábbi üzenetváltásban próbáltam segíteni …

Attila így kezdi:

Sziasztok, nem akartam karácsonyra elküldeni, de mindegy is, én megkaptam… Szóval csatolok egy képet és várnék némi magyarázatot. Szép nagy okos mondatokkal, ahogy indítani szoktatok.
Köszi
Attila

Elnézést, ha kissé fura vagyok, de fontos lenne ezt tisztázni.

Első válaszunk

Üdv Attila!
Köszönjük a visszajelzést!
Jó eséllyel a katalizátor tört össze. Kaphatnánk egy képet egy nagyobb darabról szemből, akár hátulról fénnyel megvilágítva?

Üdv,
Rigotech

 

Ezt a választ kaptuk:

Sziasztok,
Mindenekelőtt BÚÉK! Ez a részecskeszűrő, amit nektek kellett volna kiszedni az autóból, elég sokat fizettem érte! Valami más miatt szét kellett szedjük az autót. És a szerelőm szólt hogy ez még benne van. Tehát kiszedtük, ha már kint kéne legyen. Tudtam hogy ebből antípusból nagyon bonyolúlt kiszedni ezt az eszközt, de azt nem, hogy 1 napra nem is vállalják mert a motort és a váltót le kell engedni hozzá… Csak az volt a fura, higy mikor visszaadtátok a kipufogós nem adta oda a kiszerelt eszközt s mikor kérdeztem erről csak hebegett habogott… Most hogyan tovább? Köszi Attila

 

Válaszom

Szia Attila,
a képen én is dpf / katalizátor darabokat látok, amiknek nem kellene ott lenni. Nem véletlen, hogy mi nem szerelünk és nem vállalunk mechanikai eltávolítást, és nem is kérünk ilyenért pénzt.
Tőlünk független srác oldja ezt meg akivel ha jól értem találkoztál és beszéltél. Semmilyen minőségi problémánk nem volt vele az évek alatt, ezért mertük ajánlani.

Igaz az, hogy körülményes ebből a tipusból EGÉSZBEN kiszedni, pont úgy kell ahogy leírtad. Pisti más módszerrel oldja meg: a helyén a nyíláson keresztül szétroncsolja, majd a darabokat kiveszi, főként por és a képen is látható törmelék formájában,- gondolom- ezért nem adta át a szemetet
Nem tudom mekkora része maradt benne, de ennek tisztának kellett volna lennie az biztos.

Ha kiszedtétek a maradékot az jó, akkor nem lesz vele baj. – célszerű a hátrébb levő katalizátort is szemrevételezni, mert a dpf maradvány pora eltömítheti, ezt is gyakran kiveszik/tisztítják. Ha menthető, a kivételét nem javaslom.

Mi arra adunk garanciát amit vállaltunk, és örülök neki, ha nincs hibalámpa, vészüzem, füstölés, egyéb olyan mellékhatás emely a szoftveres oldalon múlna. Ha ilyennel találkoznál, jelezd, és garanciában természetesen megcsináljuk.
Üdv Richárd

20 perc múlva:
Most hívott vissza a kipufogós Pisti. Mondott pár technikai részletet, de jobbnak látom ha egyenesben ti beszélitek meg. Ha megengeded, a számod megadom neki – ő kérteazt mondja úgy korrekt ha felhív holnap. Ha gondolod, te is keresheted: +36…
Szólj ha adjam át neki a számod, vagy úgy gondolod, hogy bármilyen egyéb teendőm van az ügyben, üdv Richárd
A jegyet egyelőre lezárom, ha folytatólag írsz rá, látni fogjuk

 

 

Attila nem fogadja el a választ…

Az van, hogy a választ nem fogadom el, a felelősség elől ne szaladjatok el.
Sajnos nem csinált vele semmit. Így hiába kódoltátok ki továbbra is akadályozta a motor működését, nehezítette az ott léte. Jó szerelőként félve meg kellett volna kérdezned, hogy miért is kellett szétszedjük. Sajnos azért mert a nehéz motorműködés miatt kb. 1 hónap alatt tönkrevágta a kuplungot, (megj. és hogyan?? – erre nem kaptam választ r.) így azt cseréltük.

Az ember nekem számlát sem akart adni és semmilyen bizonylatot. Ezért Tőletek kértem és kaptam az elvégzett teljes munkáról számlát amely összegben ez a fizikai rész is benne volt.

Én nem fogok vele egyeztetni, ha gondoljátok Ti tegyétek ezt meg, talán nektek fontosabb. Én veletek állok kapcsolatban és úgy illendő, hogy ezt veletek számoljuk el.

Attila

Utolsó üzenetem, amire nincs válasz, csak az 1-es értékelés és vádaskodás

Értelek. Nézd át az ajánlatod, ahol megtalálod, hogy mi milyen feladatot végzünk el, és az mibe kerül, mire milyen garancia van!
A srácnak megadom a számodat és megbeszélitek.
Valójában én sem értelek. Szívességet tettünk, hogy összehoztunk egy külsőssel aki a legjobb tudása szerint igyekezett ezt megoldani.
Nyugodtan haza mehettél volna, és a szerelőd is kiépíthette volna. Nekünk is egyszerűbb és gyorsabb lett volna (egy fillért ezen nem kerestünk).

Nekünk a mechanikai részhez nincs közünk, sose volt. Ha nem értesz egyet, mutasd meg, hogy hol igértünk mechanikai kiszedést, vagy HOL kommunikáltuk, hogy egyáltalán ilyet vállalunk?

Már csak arra válaszolj, hogy ha a motor fojtva van, és emiatt nyilván gyengébb, attól hogy megy szét a kuplung?
Nem tudom neked valójában mi bajod van velünk. A Pisti hívni fog, és meg tudjátok beszélni a dolgot.
Értelmes és jóindulatú srác, ezért is mertük ajánlani.

Mi a kért szoftveres részt megcsináltuk, hibátlanul, ha jól értem, ERRE NINCS SEMMILYEN PANASZOD és gondolom az is jól jön, hogy nem kelett 700 ezerét + szerelési díjért egy gyári betétet venni bele, és +200 ezerért sem gyári EGR-t. (amit most hogy vissza kerestem, vagy ajándék vagy annak a felára van a számlán) Az új alkatrészek vétele is egy opció volt, és még nyitva áll előtted, ha úgy jobb. Ha akarod, díjmentesen visszaállítjuk gyárira és vegyél bele betétet meg EGRt, ami egyébként a szabálykövető módja lenne az autó közúti használatának.

Én szeretném ezt veled normálisan rendezni, nem haraggal vagy rossz érzésekkel elválni. Teljesen értem, hogy a fizikai rész nem sikerült, bár Pistivel beszéltem, és majd ha te is megteszed, érteni fogod hogy mi történt. (A DPF korrekten ki lett véve, a katalizátor a te érdekedben nem…)
Tőlem konkrétan mit vársz és miért támadsz? Esetleg fizessem ki a lehasznált 12 éves 250e-t futott kuplungodat, vagy utaljam vissza azt a 20-30e forintot amit nem is nekünk fizettél a kipufogósnál. Vagy még mit? R.

 

 

 

Kell a negatív dolgokon rágódni?

 

Igen, időt kell rá szánni, mert semmilyen lejáratási próbálkozást nem célszerű félvállról venni.
Én sem örülök, de ilyen esetek vannak. Aki dolgozik azt érik támadások. Néha jogosan, amiből tanulni kell, de (nálunk) legtöbb esetben alaptalanul, rossz indulatból, vagy butaság következményeként…
Ez az eset abból különleges, hogy az ELSŐ és EGYETLEN olyan negatív 1 csillagos értékelésünk a 269 Google ügyfélvélemény közül, amikor a véleményező valóban járt is a műhelyben és fizetett egy szolgáltatásért.

A többi (szám szerint 8) rágalmazó, leendő ügyfelet félrevezetni igyekvő kedves ember a közelünkben sem járt, sőt 90 százalékban semmilyen kommunikációban nem voltunk (ezek KAMU profilokról jöttek), egyszerűen csak ez az életük kiteljesedése, hogy a másikba beleállnak. – vagy megrendelésre teszik, nem tudom melyik a rosszabb… Ezeknél nem szántam időt a tények bemutatására, mert nem nagyon vannak tények…

Sajnálom Attila dolgát, hogy a dpf betét mellett az utókatalizátor is szétment az autójában. Ez egy fogyó alkatrész, ha elromlik ki kell cserélni, ahogy a kuplungját is. Továbbra sem értem, hogy miért rajtunk kívánja a port elverni, de ez az ő dolga, a továbbiakban több időt erre az ügyre nem szánok.

Pozitív végszó

Figyelmemet, és energiámat továbbra is a több mint 250 (google) kiváló értékelést adó ügyfelünknek szentelem

Ők azok, akik jó szándékban, értelmi szintben, és technikai felkészültségben a legjobb ügyfeleink, Ők tartják a céget működésben és ösztönöznek fejlődésre. Köszönöm Nektek ezúton is a támogatást, segítséget, és hogy velünk vagytok!

Köszönöm a több mint 600 további ember pozitív véleményét, aki nem csak leírta, hanem videóban osztja meg azokkal, akik még nem ismerik minőségi szolgáltatásainkat, és ügyfélbarát hozzáállásunkat.

Köszönöm annak a 4760 embernek, aki tagja a youtube csatornámnak, és figyelemmel kíséri a munkánkat, jelentős részükkel személyesen is találkoztunk már műhelyeinkben.

Köszönöm az 5464 Facebook követőnknek is, hogy velünk vannak, és közülük a 187 embernek, aki kiváló értékelést, ajánlást adott a cégünkről, legtöbben rövid esettanulmányokkal az autójukról, látogatásukról.

További referenciákat ezen az oldalunkon találsz.

Köszönöm figyelmed, és hogy időt szántál erre a hosszú cikkre. Üdv Tóth Richárd a Rigotech Chiptuning tulajdonosa

fiat-freemont-chiptuning

Jöhetnek a kommentek!

Ha van pro vagy kontra érved, véleményed, írd meg most alul hozzászólásban és válaszolni fogok!

Chiptuning árajánlat és infó az autódról 5 perc alatt

  • Gyári, lebutított középszerűből
  • erős, dinamikus, megbízható
  • vezethetőbb, szerethetőbb autót
  • Rigotech beállítással!