/**/

Chiptuning » Seat tuning » Seat Exeo tuning » 2.0 TDI CR (105 kW / 143 LE) referencia

Seat Exeo chiptuning 2.0 TDI 143 LE 2010 Prémium Pro Stage1


Seat Exeo optimalizálás ezen a 200000 kilométert futott 11 éves 143 LE-s 2.0 TDI szekéren, amely tulajdonosa Komló térségéből ugrott át hozzánk csippelés miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetben a chip tuning haszna könnyen mérhető. Természetes, hogy a tuning folyamata alatt teljesítménymérést is csináltunk, szóval az erő, a nyomaték és pedálreakció javulása mellett bemutatható, analizálható a rögzített mérési eredmény. Kezdéskor a gyári specifikációhoz viszonyítva erőben 2% (-3 Ps) elmaradást, forgatónyomatékban 8% (-25Nm) elmaradást mértünk a mai 11 éves Seaton. Szóval, 143 lóerő 320 NM specifikációhoz hasonlítva 140 LE-t és 295 Nm-t igazolt a csippelésünk előtt.


seat-exeo-tuning-2-0-tdi-143

Seat Exeo specifikáció

Gyártmány: Seat Típus: Exeo Kivitel: 2009 -> Motor: 2.0 TDI CR (105 kW / 143 LE) Katalógus teljesítmény: 143 LE Forgatónyomaték: 320 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 200000 km Motorvezérlő: Bosch EDC17C46 Motorkód: CAGA Alvázszám: VSSZZZ3R Év: 2010 Üzemanyag: Dízel Kialakítás: Turbódízel Innét jött: Komló Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

seat-exeo-tuning-chiptuning-2-0-tdi-143 Neked is pont ilyen Seatod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Seat tuning kell? Akkor kezdd itt: Seat tuning

Chiptuning táblázat: (nem széthajtós) növekmény ezen a Seaton

A Rigotech által ajánlott, még agresszívebb használat esetén is üzembiztos chiptuning adatai: Prémium Pro teljesítmény: 175 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely reklámoz hegyesebb növekményeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű károkért Te felelsz.

Seat Exeo Tuning Rigotech technikával

Az autó gazdája csiptuning érdekében jött a Rigotech-hez, mivel javítani szeretne az autó vezethetőségén és pedálreakcióján. Vágya ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése, a rugalmasság érezhető fokozása mellett. Mégis garantálva a gyári élettartamot.
Seat Exeo lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/seat-exeo/ Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni. Az Exeo 143 LE-s motorja és hajtáslánca bőséges betervezett tartalékkal bír, ennek köszönhetően a chippelés várható eredménye számottevő. A motor jól érezhetően chiptuningolható, a megbízhatóság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek a 2.0 TDI CR (105 kW / 143 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.0 TDI tuning előtt tájékozódni kell melyik műhelyhez látogatsz, mert a hangolások megbízhatósága, haszna, díja eltérő! Az autód 143 Ps motorjának valamint hajtásának tartalékai ellenére is kegyetlenül kinyírható egy túlhúzott tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett szolgáltatással vagy bármilyen Seat tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech tuning eredménye, lépései

Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte a tulajdonos kérésének megfelelő Rigotech PPro chip tuning megvalósítása. A tökéletes motoroptimalizálás van, hogy akár négy verzió tesztelését is igényli a Seat futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és folyamatos diagnosztikai kontroll. A Seat tuning, remap eredménye ezen a 2.0 TDI motoron: +26% (+36 Ps) teljesítmény javulás, a forgatónyomaték +34% (+100 Nm) fokozódásával együtt. Az autót végül 176 lóerő és 395 NM csúcsadatokkal adtuk át. Nagyra értékeljük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása. Turbódízel motoroknál felesleges sport légszűrő betétet használni mivel további javulást nem fog hozni.

Seat Exeo 2.0 TDI 143 LE eredménye mérőpadon

FONTOS! Ritka, hogy két Seat teljesen egyforma és habár az ügyfélkérések van, hogy közel állanak egymáshoz ennek ellenére jelentős az eltérés köztük. Emiatt minden egyes munkánk mérési eredménye eltérő, egyedül a jelen esetet szemlélteti! Hozzá jön, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, más durvábbra, megint más óvatosabbra számít. Egyeseknek központi kérdés a csökkenő fogyasztás, másnak nem. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te autód mit tud.
seat-exeo-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
Nálunk a megbecsült autód maximális biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai technikáink mellett, ütős garanciáink biztosítják. Elég sok hasonló Saabot vizsgáltunk, diagoztunk, optimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk elég sokszor bemutattuk méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Seat #Exeo #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!