Chiptuning » Iveco tuning » Iveco Daily tuning » 140 2.3 (EUR6) (100 kW / 136 LE) referencia
Iveco Daily chiptuning 2.3 D 136 LE 2010 Prémium Pro finomhangolás
Iveco Daily optimalizálás a 40000 km-t futott 11 éves 136 LE-s 2.3 D-n, amely Úrhida mellől jött hozzánk csiptuning ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós kivitelnél a felhúzás eredménye jól tesztelhető, mérhető.
- Iveco Daily szakcikkeink
- További Iveco Daily méréseink
- Iveco Daily 2.3 D tuning autóink, sztorik
- Iveco Daily fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Iveco Daily adatai
Gyártmány: Iveco Típus: Daily Kivitel: 2016 -> Motor: 140 2.3 (EUR6) (100 kW / 136 LE) Katalógus teljesítmény: 136 LE Forgatónyomaték: 350 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 40000 km ECU: Bosch EDC17C69 Motorkód: F1AE Alvázszám: ZCFC35A3 Gyártási év: 2010 Üzemanyag: Dízel Motor konfiguráció: Turbódízel Ahonnan érkezett: Úrhida Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Ivecod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Iveco tuning érdekel? Kezdj itt: https://rigotech.hu/iveco-tuning/
Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos növekmény ezen az Ivecon
A Rigotech által preferált még agresszívebb használat esetén is üzembiztos motoroptimalizálás adatai: Prémium Pro teljesítmény: 170 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 410 NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos hirdet nagyobb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő esetleges mechanikai károkért nem ő, hanem Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Iveco Daily tuning a Rigotech műhelyében
Antal csiptuning miatt jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne autója dinamikáján és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a forgatónyomaték érezhető javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Mégis biztosítva a gyárival azonos élettartamot.
Iveco Daily chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/iveco-daily/ Szeretünk ilyen kiváló állapotú keveset futott autón dolgozni. Ilyen korú autónál már sokszor van futás is rendesen, és már gyári beállításon is kezdődnek az anomáliák, érdekes jelenségek, ezrét fokozottan figyelünk az állapotfelméréskor. A Daily 136 lóerős motorja és hajtáslánca számottevő mechanikai tartalékkal bír, tehát az optimalizálás várható hozadéka bőséges. A motor kiváló eredménnyel chippelhető, az üzembiztonság csökkenése technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 140 2.3 (EUR6) (100 kW / 136 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.3 D chiptuning alkalmával meg kell nézni melyik műhelyhez mész, mert a remap-ok megbízhatósága, haszna, nagyon eltérő! Szeretett autód 136 LE erőforrásának valamint hajtásának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán kinyírható egy útszéli olcsó tuninggal vagy akármilyen Iveco tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, menete
Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos kérésének megfelelő egyedi PPro chip tuning kialakítása. A tökéletes motoroptimalizálás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra az Iveco futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és műszeres kontroll. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat. A Prémium Pro motoroptimalizálásunk eredménye ezen a 2.3 D erőforráson: agresszívebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján mérhető a fogyasztás érezhető mérséklődése is. Köszönjük Antal pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása. Turbódízel motoroknál felesleges sport betétszűrőt betenni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a féltett kocsid teljes biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai módszereink mellett, biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok ehhez hasonló Ivecot teszteltünk, mértünk, chiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk többször megmutattuk referenciáinkat, méréseinket.
#Iveco #Daily #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!