Chiptuning » Ford tuning » Ford S-Max tuning » 2.0 TDCi (120 kW / 163 LE) referencia
Ford S-Max chiptuning 2.0 TDCi 163 LE 2012 Prémium Pro motoroptimalizálás
Ford S-Max csippelés a 137918 kilométert futott 10 éves 163 lóerős 2.0 TDCi Fordon, amely Budapest térségéből érkezett csiptuning miatt Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. DSG váltós esetekben a remap haszna nagyon érezhető, mert a váltó nem csúsztat és kicsi az átviteli vesztesége. A váltót is programozhatjuk, de jelen felállásban szükségtelen.
- Ford S-Max szakcikkeink
- További Ford S-Max méréseink
- Ford S-Max 2.0 TDCi tuning autóink, sztorik
- Ford S-Max fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Ford S-Max részletek
Gyártmány: Ford
Típus: S-Max
Kivitel: 2010 – 2015
Motor: 2.0 TDCi (120 kW / 163 LE)
Katalógus teljesítmény: 163 LE
Forgatónyomaték: 340 Nm
Váltó: DSG
Futásteljesítmény: 137918 km
Motorvezérlő: Delphi DCM3.5 Nexus
Motorkód: TXWA
Alvázszám:
Év: 2012
Üzemanyag: Dízel
Kialakítás: Turbódízel
Innen érkezett: Budapest
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Fordod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Ford tuning kell? Kezdj itt:
Ford tuning
Chiptuning táblázat: (nem széthajtós) emelés ezen a Fordon
Az általunk javasolt durvább igénybevételnél is strapabíró motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 183 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég feltüntet magasabb növekményeket, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó mechanikai meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Ford S-Max tuning Rigotech módra
Ügyfelünk jó autóból még jobbat akart, élettartam kockázat nélkül. A hangolást követően az automata váltó váltási kúltúrája, és az autó vezethetősége jelentősen javult a teljes tartományban, így immáron kellemes vele az autózás.
Az autó gazdája chippelés okán érkezett a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó robbanékonyságán és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés , a forgatónyomaték meggyőző javulása mellett. Egyúttal garantálva az érkezővel azonos élettartamot.
Ford S-Max tuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/ford-s-max/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Ilyen korú autónál már sokszor van futás is rendesen, és már gyári beállításon is kezdődnek az anomáliák, érdekes jelenségek, ezrét fokozottan figyelünk az állapotfelméréskor.
Az S-Max 163 PS erőforrása jelentős mechanikai túlméretezéssel rendelkezik, ezért a remap várható haszna jelentős. A motor kiváló eredménnyel hangolható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 2.0 TDCi (120 kW / 163 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.0 TDCi chiptuning megrendelésekor érdemes tájékozódni tuning műhelyhez fordulsz, mert a tuningok minősége, eredménye, ára nagyon változatos!
A géped 163 LE erőforrásának valamint váltójának tartalékai ellenére is azonnal felrobbantható egy igénytelenül kivitelezett akciós tuninggal vagy bármilyen Ford tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csiptuning eredménye, folyamata
A Rigotech-nél az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Béla elvárásainak megfelelő Prémium Pro csippelés kivitelezése. A tökéletes tuning néha elsőre megvan a Ford állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor létfontosságú a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulaj kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A Prémium Pro chip tuningunk eredménye ezen a 2.0 TDCi erőforráson: sokkal jobb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján várható a fogyasztás javulása is.
Nagyra értékeljük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel motoroknál nem kell sport légszűrő betétet betenni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
A Rigotech-nél kocsid teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, ütős garanciáink szavatolják. Sok ehhez hasonló Fordot vizsgáltunk, diagnosztizáltunk, tuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk többször már láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Ford #S-Max #tuning #TDCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Ford 2.0 TDCi 163 LE mérések
Ford 2.0 TDCi más teljesítményosztály mérések
csoport 2.0 TDCi 163 LE mérések
csoport 2.0 TDCi egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!