/**/

Chiptuning » Citroen tuning » Citroen C5 tuning » 2.0 HDi (120 kW / 163 LE) referencia

Citroen C5 chiptuning 2.0 HDi 163 lóerő 2010 Prémium Pro csippelés


Citroen C5 chiptuning ezen a 180000 km-t futott 12 éves 163 lovas 2.0 HDi vezérgépen, amely tulajdonosa Budapest mellől jött Stage1 beállítás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltóval szerelt esetben a stage1 beállítás haszna jól érezhető, de a váltó vesztesége, karakterisztikája torzíthatja a képet.


citroen c5 tuning 2-0-hdi 163

Citroen C5 specifikáció

Gyártmány: Citroen
Típus: C5
Kivitel: 2008 – >
Motor: 2.0 HDi (120 kW / 163 LE)
Katalógus teljesítmény: 163 LE
Katalógus nyomaték: 340 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 180000 km
Motorvezérlő: Delphi DCM3.5
Motorkód: RHH
Alvázszám: VF7RWRHHAA
Gyártási év: 2010
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innen érkezett: Budapest

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Citroened van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Citroen tuning érdekel? Kezdj itt:
Citroen tuning

Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Citroenen

Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is üzembiztos chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 180 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég reklámoz hegyesebb értékeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő mechanikai meghibásodásokért csak Te fogsz fizetni.


Citroen C5 tuning a Rigotech műhelyében

Ennek az Aisin Am6-os váltónak a képességei korlátozzák az átvihető nyomatékot, ezért nem tudunk potos mérést adni. A nyomatékváltó folyamatos „csúsztatása” áttétel módosítása miatt a mérés nem lehet hiteles. Ennek elllenére 400Nm -ig kértünk nyomatékot a motortól. Nagyon jól érezhető, és elégedettségel tölti el tulajdonosát, aki nem akart ennél többet. Mivel 10 éve nála van az autó, mindent tudott róla. Köszönjük, hogy megtisztelt minket a bizalmával.
A tulajdonos tuning érdekében látogatott hozzánk, hogy javítsunk autója menetdinamikáján és nyomatékán. Kérése ezzel együtt fogyasztás csökkenés , a dinamika meggyőző fokozása , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor szem előtt tartva a gyárival azonos alacsony szervizköltségeket.

Citroen C5 kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/citroen-c5/

A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. 12 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
A C5 163 lóerős erőforrása számottevő mechanikai túlméretezéssel van megáldva, tehát a csippelés várható eredménye jelentős. A motor tökéletes eredménnyel hangolható, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.


A 2.0 HDi csiptuning megrendelésekor meg kell nézni melyik chippeshez mész, mert a chiptuningok megbízhatósága, eredménye, díja igen változatos!

Az autód 163 lóerős motorjának valamint hajtásláncának megbízhatósága ellenére is azonnal leamortizálható egy összecsapott akciós csiptuninggal vagy bármilyen Citroen tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, lépései

Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő egyedi PPro stage1 beállítás megvalósítása. A tökéletes tuning van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Citroen futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.

A Prémium Pro remapunk eredménye ezen a 2.0 HDi erőforráson: élénkebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának érezhető mérséklődése is.

Köszönjük László bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel esetében nem kell sportlégszűrőt betenni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Műhelyünkben a féltett kocsid maximális biztonságban tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai technikáink mellett, ütős együttműködési lehetőségeink szavatolják. Elég sok hasonló Citroent teszteltünk, mértünk, motoroptimalizáltunk az 1998 óta eltelt időben és róluk többször megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Citroen #C5 #tuning #HDi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 HDi 163 LE mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!


A 20-as, 70-es és siófoki számunk MEGSZÜNT. 30/227 12 27 a műhely száma. Jelenleg költözés miatt zárva vagyunk, tervezett nyitás szeptember 1.

X