/**/

Chiptuning » Ford tuning » Ford S-Max tuning » 2.0 TDCi (120 kW / 163 LE) referencia

Ford S-Max chiptuning 2.0 TDCi 163 lóerő 2014 Prémium Pro beállítás


Ford S-Max chippelés a 180000 kilométert futott 8 éves 163 lóerős 2.0 TDCi Fordon, amely Kővágószőlős térségéből ugrott át tuning miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt kivitelnél az optimalizálás hatása jól tesztelhető, mérhető.

Természetes, hogy a tuning előtt és után teljesítménymérést is csináltunk, szóval a menetdinamika és fogyasztás javulása mellett bemutatható, analizálható a megjelenített mérési eredmény. Kezdéskor a gyári ígérethez viszonyítva erőben 7% (-11 LE) elmaradást, nyomatékban 3% (9Nm) többletet mértünk az aktuális 8 évet megért Fordon. Tehát, 163 LE 340 NM gyári specifikációhoz képest 152 lóerőt és 349 Nm-t igazolt vissza a tuningunk előtt.



ford s-max tuning 2-0-tdci 163

Ford S-Max alapadatok

Gyártmány: Ford
Típus: S-Max
Kivitel: 2010 – 2015
Motor: 2.0 TDCi (120 kW / 163 LE)
Katalógus teljesítmény: 163 LE
Katalógus nyomaték: 340 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 180000 km
Motorvezérlő: Delphi DCM3.5 Nexus
Motorkód: TXWA
Alvázszám: WF0SXXGBWS
Év: 2014
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Kővágószőlős

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

noimage2

Neked is pont ilyen Fordod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Ford tuningra van szükséged? Kezdj itt:
Ford tuning

Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Fordon

A Rigotech által preferált, durvább igénybevételnél is strapabíró motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 183 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos hirdet nagyobb értékeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű károkért csak Te tartod a hátad.


Ford S-Max Tuning a Rigotechnél

Egy teljes napra nálunk hagyták, így mi is rugalmasabban tudtunk haladni, amit 10000Ft kedvezménnyel honoráltunk. Az autó tuningja sima ügy, így a leadás délutánján már elkészültünk vele.
A tulaj stage1 beállítás érdekében érkezett a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója dinamikáján és nyomatékán. Elvárása egyúttal kedvezőbb fogyasztás elérése, a forgatónyomaték érezhető növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis szem előtt tartva az elvárt megbízhatóságot.

Ford S-Max tuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/ford-s-max/

Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat.
Az S-Max 163 lovas motorja bőséges betervezett tartalékkal bír, tehát a stage1 beállítás várható haszna bőséges. A motor jól érezhetően húzható, az üzembiztonság csökkenése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a 2.0 TDCi (120 kW / 163 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.


A 2.0 TDCi tuning előtt érdemes tájékozódni tuning műhelyhez mész, mert a chiptuningok megtérülése, díja hihetetlenül változatos!

Szeretett autód 163 Ps motorjának és hajtásláncának megbízhatósága ellenére is azonnal leamortizálható egy útszéli tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett chippel vagy akármilyen Ford tuningbox telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, menete

Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő egyedi Rigotech PPro stage1 beállítás kivitelezése. Az elvárás szerinti beállítás néha három verzió alatt lesz kiforrott a Ford egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy extrább kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll.

A Ford tuning, remap eredménye ezen a 2.0 TDCi motoron: +23% (+35 LE) teljesítmény javulás, a nyomaték +11% (+40 Nm) javulásával . Az autót végül közös tesztkör után 187 LE és 389 NM csúcsadatokkal adtuk át. Nagyra értékeljük Miklós pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel autóknál felesleges sport légszűrő betétet alkalmazni mivel az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.

Ford S-Max 2.0 TDCi 163 LE mérési jegyzőkönyv

Ritka, hogy két Ford teljesen egyforma és ugyan ügyfeleink elvárásai néha közel állanak egymáshoz mégis elég nagy az eltérés köztük. Így minden egyes munkánk dyno tesztje eltérő, kizárólag a jelen esetet szemlélteti! Még add hozzá, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, valaki erősebbre, valaki óvatosabbra számít. Valakinek elsődleges a fogyasztás, másnak nem. Kérj ajánlatot és gyere és nézd meg, hogy a Te autód mit mutat.

ford s-max tuning teljesitmenymeres dyno chart

Műhelyünkben a nagy becsben tartott autód maximális biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai technikáink mellett, biztonságot adó garanciáink garantálják. Elég sok ehhez hasonló Fordot teszteltünk, javítottunk, írtunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk elég sokszor megmutattuk méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Ford #S-Max #tuning #TDCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!