/**/

Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 508 tuning » 2.0 HDi (120 kW / 163 LE) referencia

Peugeot 508 chiptuning 2.0 HDi 163 LE 2012 Prémium Pro hangolás


Peugeot 508 motoroptimalizálás ezen a 207038 km-t futott 10 éves 163 LE-s 2.0 HDi gépen, amely Budapest mellől jött hozzánk motoroptimalizálás miatt Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Automata váltós esetekben a tuning eredménye jól érezhető, de a váltó vesztesége, karakterisztikája torzíthatja a képet.


peugeot 508 tuning 2-0-hdi 163

Peugeot 508 további részletek

Gyártmány: Peugeot
Típus: 508
Kivitel: I. – 2010 – 2014
Motor: 2.0 HDi (120 kW / 163 LE)
Katalógus teljesítmény: 163 LE
Forgatónyomaték: 340 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 207038 km
Motorvezérlő: Delphi DCM3.5
Motorkód: RH02
Alvázszám:
Év: 2012
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Budapest

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Peugeot-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Peugeot tuning érdekel? Kezdj itt:
Peugeot tuning

Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen a Peugeot-n

Az általunk preferált durvább igénybevételnél is strapabíró chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 180 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok műhely hirdet hegyesebb növekményeket, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.


Peugeot 508 tuning a Rigotech műhelyében

Ügyfelünk teljesítménynövelés céljából keresett fel bennünket, több dinamikára, rugalmasabb vezetési élményre vágyott, élettartam kockázat nélkül , így ezt a határt céloztuk meg. A hangolást követően az 508-as karakterisztikája, vezethetősége jelentősen javult a teljes tartományban, így immáron kellemes vele az autózás.
Ügyfelünk chippelés okán jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne az autó menetdinamikáján és pedálreakcióján. Vágya ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a nyomaték meggyőző javulása mellett. Ugyanakkor szem előtt tartva a gyárival azonos üzembiztonságot.

Peugeot 508 chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/peugeot-508/

Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
Az 508 163 PS erőforrása és hajtáslánca számottevő betervezett tartalékkal rendelkezik, ennek köszönhetően a chiptuning várható haszna számottevő. A motor kiváló eredménnyel chippelhető, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Esetünkben a 2.0 HDi (120 kW / 163 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.0 HDi chippelés előtt meg kell nézni melyik chippeshez mész, mert a beállítások minősége, megtérülése, díja igen eltérő!

Szeretett autód 163 Ps erőforrásának valamint hajtásláncának megbízhatósága ellenére is brutálisan tönkre tehető egy igénytelenül kivitelezett olcsó chiptuninggal vagy Peugeot tuningbox telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, lépései

Nálunk a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Tamás elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro chippelés megvalósítása. Az elvárás szerinti tuning van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Peugeot állapotának és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések esetén nélkülözhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most Ügyfelünk kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

Az optimalizálásunk eredménye ezen a 2.0 HDi erőforráson: sokkal jobb pedálreakció és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink szerint mérhető a fogyasztás érezhető csökkenése is.

Köszönjük Tamás pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket választott.

Turbódízel motoroknál nem ajánlott sportlégszűrőt betenni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Nálunk kocsid teljes biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai eljárásaink , megnyugtató együttműködési lehetőségeink garantálják. Számos hasonló Peugeot-t teszteltünk, diagnosztizáltunk, optimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk többször közzétettük méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Peugeot #508 #tuning #HDi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 HDi 163 LE mérések


Kapcsolódó Peugeot tuning Rigotech szakcikkek

  • Tuningbox vs chiptuning - árak, mérés technológia

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!