Chiptuning » Ford tuning » Ford Ranger tuning » 3.2 TDCi (147 kW / 200 LE) referencia
Ford Ranger chiptuning 3.2 TDCi 200 LE 2019 Prémium Pro Stage1
Ford Ranger csippelés ezen a 40000 kilométert futott 3 éves 200 LE-s 3.2 TDCi-n, ami Bóly mellől ugrott át optimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. DSG váltóval szerelt esetekben a chiptuning hatása jól mérhető. A váltót is programozhatjuk, de jelen felállásban szükségtelen.
- Ford Ranger szakcikkeink
- További Ford Ranger méréseink
- Ford Ranger 3.2 TDCi tuning autóink, sztorik
- Ford Ranger fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Ford Ranger specifikáció
Gyártmány: Ford
Típus: Ranger
Kivitel: 2019 ->
Motor: 3.2 TDCi (147 kW / 200 LE)
Katalógus teljesítmény: 200 LE
Katalógus nyomaték: 470 Nm
Váltó: DSG
Futásteljesítmény: 40000 km
Motorvezérlő: Siemens/Continental SID209, Siemens/Continental SID309
Motorkód: SA2W
Alvázszám: 6FPPXXMJ2P
Év: 2019
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Ahonnan jött: Bóly
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Fordod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Ford tuningra van szükséged? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/ford-tuning/
Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) emelés ezen a Fordon
A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is időtálló chiptuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 220 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 530 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég kiír magasabb adatokat, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó mechanikai károkért csak Te fogsz fizetni.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Ford Ranger tuning a Rigotech műhelyében
Az automataváltóból adódóan nem mérhető tökéletesen a 3.2-es Ranger, de erre alapvetően nincs is szükségünk ennél a típusnál. Első körben egy közepesen erős tuninggot készítettünk, mellyel a fogyasztás akár javulhat is ha nem tapossuk neki… Egy hét tesztelés után az ügyfél kérésére egy markánsabb, csúcsra húzott beállítás került a Rangerre, hogy autópályás körülmények közt, nagy sebességnél se gondolkozzon egy előzés során. A finomítás már valamivel meghaladja az általunk ajánlottakat, ettől függetlenül garanciális keretek közt készült ügyfelünk külön kérésére.
József optimalizálás okán jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk autója menetdinamikáján és előzési képességén. Kérése emellett kedvezőbb fogyasztás , a rugalmasság meggyőző javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis szem előtt tartva az eredeti élettartamot.
Ford Ranger chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/ford-ranger/
Szeretünk ilyen kiváló állapotú keveset futott autón dolgozni. Köszönjük a bizalmat, hogy kezelésbe vehettük ezt a szinte új garanciális autót.
A Ranger 200 Cv-s motorja számottevő betervezett mechanikai tartalékkal bír, ezért az optimalizálás várható eredménye számottevő. A motor jól érezhetően chiptuningolható, az üzembiztonság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Esetünkben a 3.2 TDCi (147 kW / 200 LE) motor kellemesen húzható.
A 3.2 TDCi optimalizálás alkalmával jól meg kell nézni milyen céghez mész, mivel a chiptuningok minősége, haszna, díja változatos!
Szeretett autód 200 Ps erőforrásának és hajtásának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán kinyírható egy hibás akciós tuninggal vagy akármilyen Ford tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chip tuning eredménye, menete
Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő Prémium Pro remap kialakítása. A tökéletes motoroptimalizálás néha két lépcsőben kerül finomításra a Ford futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy extrább kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.
A csiptuningunk eredménye ezen a 3.2 TDCi motoron: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint elvárható az autó étvágyának érezhető csökkenése is.
Köszönjük József bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.
Turbódízel motoroknál oktalan sport légszűrő betétet betenni mivel az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.
Műhelyünkben a féltett autód teljes biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai módszereink mellett, egyedülálló együttműködési lehetőségeink biztosítják. Számos hasonló Fordot teszteltünk, mértünk, motoroptimalizáltunk és velük kapcsolatban elég sokszor bemutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#Ford #Ranger #tuning #TDCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Ford 3.2 TDCi 200 LE mérések
Ford 3.2 TDCi más teljesítményosztály mérések
csoport 3.2 TDCi 200 LE mérések
csoport 3.2 TDCi egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!