Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 407 tuning » 2.0 HDiF (100 kW / 136 LE) referencia
Peugeot 407 chiptuning 2.0 Di 136 lóerő 2005 Prémium Pro motoroptimalizálás
Peugeot 407 remap ezen a 320000 kilométert futott 18 éves 136 lovas 2.0 Di szekéren, amely Pincehely mellől érkezett hozzánk chippelés érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a chippelés eredménye könnyen mérhető.
- Peugeot 407 szakcikkeink
- További Peugeot 407 méréseink
- Peugeot 407 2.0 Di tuning autóink, sztorik
- Peugeot 407 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Peugeot 407 részletek
Gyártmány: Peugeot
Típus: 407
Kivitel: 2004 – 2011
Motor: 2.0 HDiF (100 kW / 136 LE)
Teljesítmény: 136 LE
Forgatónyomaték: 320 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 320000 km
Motorvezérlő: Siemens/Continental 803A
Motorkód: RHR
Alvázszám:
Év: 2005
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Pincehely
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Peugeot-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Peugeot tuning kell? Kezdj itt:
Peugeot beállításaink kezdőlapja
Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Peugeot-n
A Rigotech által preferált strapabíró motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 161 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos feltüntet magasabb adatokat, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó esetleges alkatrész szintű károkért csak Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Peugeot 407 tuning a Rigotech műhelyében
Az autó gazdája tuning miatt jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk autója dinamikáján és pedálreakcióján. Kérése ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése, a forgatónyomaték jól érezhető növelése mellett. Egyúttal biztosítva az érkezővel azonos üzembiztonságot.
Peugeot 407 chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/peugeot-407/
A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
407 136 PS motorja és hajtáslánca számottevő mechanikai túlméretezéssel van megáldva, tehát a tuning várható eredménye számottevő. A motor szuper eredménnyel csiptuningolható, az üzembiztonság csökkenése technológiánkkal kizárt. Esetünkben 2.0 HDiF (100 kW / 136 LE) motor kellemesen húzható.
2.0 Di optimalizálás alkalmával jól meg kell nézni melyik chippeshez látogatsz, mert a chiptuningok megbízhatósága, megtérülése, ára nagyon változatos!
A géped 136 Ps motorjának és hajtásláncának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy benzinkúton feltöltött akciós csiptuninggal vagy akármilyen Peugeot tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, menete
Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Viktor szempontjainak megfelelő egyedi Prémium Pro stage1 beállítás kivitelezése. A tökéletes tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Peugeot futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és műszeres kontroll. Most a tulaj kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A chiptuningunk eredménye ezen 2.0 Di motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható a fogyasztás érezhető csökkenése is.
Köszönjük Viktor pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.
Turbódízel motoroknál nem ajánlott sport betétszűrőt alkalmazni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
Műhelyünkben a féltett autód teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai módszereink mellett, egyedülálló együttműködési lehetőségeink garantálják. Számos hasonló Peugeot-t teszteltünk, mértünk, motoroptimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk gyakran már láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Peugeot #407 #tuning #Di #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Peugeot 2.0 Di 136 LE mérések
Peugeot 2.0 Di más teljesítményosztály mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 Di 136 LE mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 Di egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!