Chiptuning » Ford tuning » Ford Fiesta tuning » 1.4 TDCi (50 kW / 68 LE) referencia
Ford Fiesta chiptuning 1.4 DCi 68 lóerő 2006 Prémium Pro hangolás
Ford Fiesta tuning ezen a 98209 kilométert futott 18 éves 68 lóerős 1.4 DCi szekéren, amely tulajdonosa ETYEK mellől jött csiptuning miatt Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetekben a csippelés eredménye jól tesztelhető, mérhető.
- Ford Fiesta szakcikkeink
- További Ford Fiesta méréseink
- Ford Fiesta 1.4 DCi tuning autóink, sztorik
- Ford Fiesta fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Ford Fiesta specifikáció
Gyártmány: Ford
Típus: Fiesta
Kivitel: Mk5 – 2001 – 2008
Motor: 1.4 TDCi (50 kW / 68 LE)
Teljesítmény: 68 LE
Forgatónyomaték: 160 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 98209 km
ECU: Siemens/Continental SID802, Siemens/Continental SID804
Motorkód: F6JB
Alvázszám:
Évjárat: 2006
Üzemanyag: Diesel
Konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: ETYEK
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Fordod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Ford tuning kell? Akkor kezdd itt:
Ford tuning
Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Fordon
A Rigotech által ajánlott strapabíró motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 90 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 190 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningcég feltüntet magasabb adatokat, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Ford Fiesta tuning a Rigotech műhelyében
A tulajdonos chippelés érdekében jött Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez, mivel javítani szeretne autója robbanékonyságán és pedálreakcióján. Vágya ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése, a forgatónyomaték érezhető növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az elvárható üzembiztonságot.
Ford Fiesta chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/ford-fiesta/
Beállításaink legjobb célpontjai az ehhez hasonló 70-100e km futás körüli fiatal és jó állapotú autók. 18 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
Fiesta 68 PS erőforrása és hajtáslánca jelentős betervezett túlméretezéssel van megáldva, így az optimalizálás várható haszna bőséges. A motor kiváló eredménnyel chippelhető, az elvárt futásteljesítmény kockáztatása technológiánkkal kizárt. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
1.4 DCi csiptuning alkalmával érdemes tájékozódni milyen céghez fordulsz, mivel a szolgáltatások megbízhatósága, megtérülése, brutálisan eltérő!
A géped 68 lóerős erőforrásának és váltójának megbízhatósága ellenére is azonnal tönkre tehető egy összecsapott olcsó chippel vagy akármilyen Ford tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech remap eredménye, menete
A Rigotech-nél a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro tuning kivitelezése. Az elvárás szerinti beállítás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Ford futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.
A chip tuningunk eredménye ezen 1.4 DCi motoron: agresszívebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink szerint várható az autó étvágyának csökkenése is.
Nagyra értékeljük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel autóknál nem ajánlott sport betétszűrőt alkalmazni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
Műhelyünkben a szeretett autód teljes biztonságban tudhatod. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai módszereink , megnyugtató garanciáink biztosítják. Elég sok hasonló Fordot vizsgáltunk, diagoztunk, írtunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk gyakran közzétettük referenciáinkat, méréseinket.
#Ford #Fiesta #tuning #DCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Ford 1.4 DCi 68 LE mérések
Ford 1.4 DCi más teljesítményosztály mérések
csoport 1.4 DCi 68 LE mérések
csoport 1.4 DCi egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!