/**/

Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 508 tuning » 2.0 HDi (103 kW / 140 LE) referencia

Peugeot 508 chiptuning 2.0 Di 140 Ps 2010 Prémium Pro beállítás


Peugeot 508 optimalizálás a 383163 kilométert futott 14 éves 140 lovas 2.0 Di-n, ami Gyal mellől érkezett chip tuning érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetekben a csippelés eredménye könnyen mérhető.




Peugeot 508 specifikáció

Gyártmány: Peugeot
Típus: 508
Kivitel: I. – 2010 – 2014
Motor: 2.0 HDi (103 kW / 140 LE)
Katalógus teljesítmény: 140 LE
Katalógus nyomaték: 320 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 383163 km
ECU: Bosch EDC17_CP42
Motorkód: RHF
Alvázszám:
Év: 2010
Üzemanyag: Diesel
Konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Gyal

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Peugeot-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Peugeot tuning érdekel? Akkor kezdd itt:
Peugeot tuning

Tuning katalógusunkban (nem széthajtós) emelés ezen a Peugeot-n

A Rigotech által ajánlott üzembiztos chiptuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 165 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos ajánl magasabb adatokat, amiket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges mechanikai károkért csak Te tartod a hátad.


Peugeot 508 tuning a Rigotechnél

Istvan csiptuning érdekében jött Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez, hogy javítsunk autója erején és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás , a rugalmasság jól érezhető növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal megtartva a gyár által is szavatolt üzembiztonságot.

Peugeot 508 chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/peugeot-508/

Ilyen sok km futásnál többnyire az autók már nem tudják a gyári adatot, a tuning ígéretet is nehezebb vagy lehetetlen tartani a mechanikus adottságok miatt. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
508 140 PS motorja és hajtáslánca bőséges mechanikai tartalékkal bír, a stage1 beállítás várható haszna számottevő. A motor biztonságosan csiptuningolható, az üzembiztonság kockáztatása technológiánkkal nem merül fel. Ezek 2.0 HDi (103 kW / 140 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.


2.0 Di chippelés megrendelésekor meg kell nézni milyen chippeshez látogatsz, mivel a beállítások megbízhatósága, megtérülése, díja hihetetlenül változatos!

Az autód 140 LE motorjának és váltójának megbízhatósága ellenére is gyorsan felrobbantható egy összetákolt tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett tuninggal vagy Peugeot tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, menete

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos kérésének megfelelő egyedi PPro tuning megvalósítása. Az elvárás szerinti tuning van, hogy akár négy verzió tesztelését is igényli a Peugeot futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A Prémium Pro csippelésünk eredménye ezen 2.0 Di erőforráson: agresszívebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint mérhető a fogyasztás érezhető mérséklődése is.

Nagyra értékeljük Istvan bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.

Turbódízel motoroknál oktalan sportlégszűrőt használni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

A Rigotech-nél a megbecsült autód teljes biztonságban van. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai módszereink mellett, egyedülálló együttműködési lehetőségeink szavatolják. Sok hasonló Peugeot-t teszteltünk, diagoztunk, chippeltünk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről többször publikáltuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Peugeot #508 #tuning #Di #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Kapcsolódó Peugeot tuning Rigotech szakcikkek

  • Tuningbox vs chiptuning - árak, mérés technológia

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!