/**/

Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 508 tuning » 2.0 HDI 165 LE teljesítménymérés adatok

Peugeot 508 2.0 HDI 165 LE 2012 Rigotech Prémium Pro csippelés adatok és dyno teszt



Alapadatok

Gyártmány: Peugeot
Típus / kivitel: 508
Motor: 2.0 HDI
Katalógus teljesítmény: 165 LE
Forgatónyomaték: hide-compare-block1 Nm
Év: 2012
Üzemanyag: Dízel
Motorkonfiguráció: Turbódízel
Mérés módja: Teljesítménymérő padon
Mérőszoftver: Sportdevices

Peugeot tuning gyártmányoldalunkról elérsz minden modellt. Ezekből választva a típusoldalon külön-külön megtalálod a kapcsolódó méréseinket, anyagainkat.




Peugeot 508 2.0 HDI 165 LE teljesítménymérés diagram

FONTOS! Nem valószínű, hogy van két minden szempontból azonos Peugeot és habár ügyfeleink kérései néha egyezést mutatnak mégis elég nagy a differencia köztük. Ezért minden egyes tuningunk teljesítménymérése eltérő, kizárólag az adott autó képességeit, tulajdonosa kérését tükrözi! Hozzá jön, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, más erősebbre, megint valaki finomabbra szeretné. Valakinek központi kérdés a csökkenő fogyasztás, másnak ellenkezőleg. Kérj ajánlatot, gyere és teszteld le, hogy a Te autód mennyire hozza az elvárásodat.

Megérkezésekor a gyári specifikációhoz képest teljesítményben -7% (-12 Ps) elmaradást regisztráltunk ezen a mai Peugeot-n. Szóval, az autó a 165 LE hide-compare-block1 NM gyári specifikációhoz viszonyítva 153 lovat és 348 NM-t tudott felmutatni a Prémium Pro chippelésünk előtt.

 

A teszt adatai

Mért érkező teljesítmény: 153 LE
Mért érkező forgatónyomaték: 348 NM
Mért Rigotech PPro chippelés teljesítmény: 182 LE (+18% +29LE)
Mért Rigotech PPro forgatónyomaték: 389 NM (+11% +41Nm)




peugeot-508-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart

Mi a véleményed? Neked is ilyened van? Van bármi kérdésed ezzel kapcsolatban?

Írd meg most legalul hozzászólásban, látni fogom és válaszolok.


#Peugeot #508 #tuning #HDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #csiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #chart #dynochart


Néhány további Peugeot 508 tuning mérésünk, referenciáink, szakcikkünk


Ha Peugeot 508 tuningban gondolkozol, mielőtt belevágsz, nagyon érdemes, akár 'életmentő' megismerni a folyamatokat, lehetőségeket, reális értékeket. Minket is megismersz és látod, hogy nem bízzuk a véletlenre, nem a tiéd lesz az első ilyen autó a padunkon. Jó tanulást, ha kérdésed van, írd meg a cikk alján és válaszolok. Azonnal ajánlatot is kérhetsz, IDE kattintva, kb. 2 perc. A chiptuning ára mellett megküldöm a várható javulás eredményét és több apróságot, hogy mire kell figyelned.

Az adatlapok, cikkek feltöltése folyamatban van a listákat még szerkesztjük, érdemes később is visszanézni.


1 Peugeot 508 tuning 2.0 HDI 165 LE mérések

  • Peugeot 508 tuning 2.0 HDI 165 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

1.2 Peugeot 2.0 HDI motor pár teljesítménymérésünk

1.5 Kapcsolódó Peugeot tuning Rigotech szakcikkek

2 Még néhány Peugeot 2.0 HDI 165 LE tuning referenciák

  • Peugeot 2.0 HDI 165 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...

3 Peugeot 2.0 HDI chiptuning referenciák

  • Peugeot 2.0 HDI chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...

4 Peugeot 508 chiptuning referenciák

5 Még több Rigotech Peugeot tuning

Hasznos tuning tippek

Sportlégszűrő

Turbóbenzin, turbódízel, kompresszor-benzin esetében nem ajánlott sportlégszűrőt alkalmazni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet. A szívó benzines tuningnak jó kiegészítője , emiatt a sportlégszűrő használata kifejezetten ajánlott (de nem kötelező!)


Alufelni

Az alufelni szinte elsődleges optikai tuning extra. Többen nem számolnak vele, hogy milyen hatással lesz a gépóriás dinamikájára. Egy felkapott cikkünk az alufelni és tuning vonatkozásában: https://rigotech.hu/alufelni/.




Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc