/**/

Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 508 tuning » 2.0 HDI 140 LE teljesítménymérés adatok

Peugeot 508 2.0 HDI 140 LE 2011 Rigotech Prémium Pro chip tuning adatok és dyno



Alapadatok

Gyártmány: Peugeot
Típus / kivitel: 508
Motor: 2.0 HDI
Teljesítmény: 140 LE
Katalógus nyomaték: hide-compare-block1 Nm
Évjárat: 2011
Üzemanyag: Dízel
Motorkonfiguráció: Turbódízel
Mérés módja: Teljesítménymérő padon
Mérőszoftver: Sportdevices

Peugeot tuning lapunkról elérsz minden típust. Ezekből választva az adott típusoldalon csoportosítva megtalálod kapcsolódó méréseinket, leírásainkat.




Peugeot 508 2.0 HDI 140 LE mérési diagram

Nem valószínű, hogy van két minden szempontból azonos Peugeot és ugyan az ügyfélkérések néha egyezést mutatnak mégis elég nagy a különbség köztük. Ezért minden egyes referenciánk teljesítménymérése eltér, csak a jelen esetet szemlélteti! Még add hozzá, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, valaki durvábbra, megint más óvatosabbra számít. Valakinek központi kérdés a javuló fogyasztás, másnak ellenkezőleg. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te géped mit tud.

Megérkezésekor a specifikációhoz viszonyítva teljesítményben -6% (-8 Ps) elmaradást rögzítettünk a mai Peugeot-n. Szóval, az autó a 140 LE hide-compare-block1 NM specifikációhoz képest 132 lovat és 343 NM-t tudott a Prémium Pro optimalizálásunk megkezdésekor.

 

A teszt adatai

Mért érkező teljesítmény: 132 LE
Mért érkező forgatónyomaték: 343 NM
Mért Rigotech PPro csiptuning teljesítmény: 156 LE (+17% +24LE)
Mért Rigotech PPro forgatónyomaték: 384 NM (+11% +41Nm)




peugeot-508-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart

Mi a véleményed? Neked is ilyened van? Van bármi kérdésed ezzel kapcsolatban?

Írd meg most legalul hozzászólásban, látni fogom és válaszolok.


#Peugeot #508 #tuning #HDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #csiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #chart #dynochart


Néhány további Peugeot 508 tuning mérésünk, referenciáink, szakcikkünk


Ha Peugeot 508 tuningban gondolkozol, mielőtt belevágsz, nagyon érdemes, akár 'életmentő' megismerni a folyamatokat, lehetőségeket, reális értékeket. Minket is megismersz és látod, hogy nem bízzuk a véletlenre, nem a tiéd lesz az első ilyen autó a padunkon. Jó tanulást, ha kérdésed van, írd meg a cikk alján és válaszolok. Azonnal ajánlatot is kérhetsz, IDE kattintva, kb. 2 perc. A chiptuning ára mellett megküldöm a várható javulás eredményét és több apróságot, hogy mire kell figyelned.

Az adatlapok, cikkek feltöltése folyamatban van a listákat még szerkesztjük, érdemes később is visszanézni.


1 Peugeot 508 tuning 2.0 HDI 140 LE mérések

  • Peugeot 508 tuning 2.0 HDI 140 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

1.2 Peugeot 2.0 HDI motor pár teljesítménymérésünk

1.5 Kapcsolódó Peugeot tuning Rigotech szakcikkek

2 Még néhány Peugeot 2.0 HDI 140 LE tuning referenciák

  • Peugeot 2.0 HDI 140 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...

3 Peugeot 2.0 HDI chiptuning referenciák

  • Peugeot 2.0 HDI chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...

4 Peugeot 508 chiptuning referenciák

5 Még több Rigotech Peugeot tuning

Hasznos tuning tippek

Sportlégszűrő

Turbóbenzin, turbódízel, kompresszor-benzin esetében nem kell sport betétszűrőt alkalmazni mivel további javulást nem fog hozni. A szívó benzines tuningnak jó kiegészítője , emiatt a sportlégszűrő használata a további javulás érdekében jó dolog (de nem feltétlenül szükséges!)


Alufelni

Az alufelni szinte elsődleges vezetéstechnikát támogató tuning extra. Többen kihagyják a számításból, hogy milyen hatással lesz a gépóriás menetdinamikájára. Egy felkapott cikkünk az alufelni és tuning vonatkozásában: https://rigotech.hu/alufelni/.




Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc