Chiptuning » Ford tuning » Ford Fiesta tuning » 1.4 TDCi (50 kW / 68 LE) referencia
Ford Fiesta chiptuning 1.4 TDCi 68 Ps 2006 Prémium Pro beállítás
Ford Fiesta chippelés ezen a 139932 kilométert futott 15 éves 68 lóerős 1.4 TDCi vezérgépen, amely tulajdonosa Biatorbágy mellől érkezett chippelés érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltós esetben a felhúzás haszna jól tesztelhető, mérhető.
- Ford Fiesta szakcikkeink
- További Ford Fiesta méréseink
- Ford Fiesta 1.4 TDCi tuning autóink, sztorik
- Ford Fiesta fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Ford Fiesta részletek
Gyártmány: Ford
Típus: Fiesta
Kivitel: Mk5 – 2001 – 2008
Motor: 1.4 TDCi (50 kW / 68 LE)
Teljesítmény: 68 LE
Katalógus nyomaték: 160 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 139932 km
Motorvezérlő: Siemens/Continental SID802, Siemens/Continental SID804
Motorkód: F6JB
Alvázszám:
Év: 2006
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Biatorbágy
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Fordod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Ford tuning érdekel? Kezdj itt:
Ford tuning
Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos növekmény ezen a Fordon
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró chiptuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 90 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 190 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos hirdet magasabb növekményeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő mechanikai meghibásodásokért egyedül Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Ford Fiesta tuning a Rigotech műhelyében
Ügyfelünk teljesítménynövelés céljából keresett fel bennünket, rugalmasabb vezetési élményre vágyott. A hangolást követően az autó karakterisztikája, vezethetősége jelentősen javult a teljes tartományban, így immáron kellemes vele az autózás.
A tulajdonos csiptuning okán jött hozzánk, mivel javítani szeretne autója erején és nyomatékán. Kérése ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás , a rugalmasság drasztikus javítása , az autó használhatóságának javítása mellett. Egyúttal szem előtt tartva a gyárival azonos alacsony szervizköltségeket.
Ford Fiesta tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/ford-fiesta/
Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. 15 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
A Fiesta 68 PS motorja és hajtáslánca számottevő betervezett mechanikai tartalékkal bír, emiatt a tuning várható haszna durva. A motor tökéletes eredménnyel chippelhető, a megbízhatóság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek az 1.4 TDCi (50 kW / 68 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
Az 1.4 TDCi chiptuning alkalmával jól meg kell nézni milyen chip tuningoshoz mész, mivel a chiptuningok megbízhatósága, eredménye, ára nagyon eltérő!
Az autód 68 lóerős erőforrásának valamint hajtásának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán leamortizálható egy összetákolt akciós chip tuninggal vagy bármilyen Ford tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csiptuning eredménye, folyamata
Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő Prémium Pro optimalizálás kivitelezése. Az elvárás szerinti tuning néha akár négy verzió tesztelését is igényli a Ford futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén létfontosságú a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A Prémium Pro Stage1 beállításunk eredménye ezen az 1.4 TDCi erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának érezhető javulása is.
Köszönjük a tulajdonos bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel motoroknál nem kell sport betétszűrőt alkalmazni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a féltett autód maximális biztonságban van. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai módszereink mellett, ütős garanciáink biztosítják. Sok hasonló Fordot teszteltünk, diagoztunk, tuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és velük kapcsolatban gyakran feltettük referenciáinkat, méréseinket.
#Ford #Fiesta #tuning #TDCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Ford 1.4 TDCi 68 LE mérések
Ford 1.4 TDCi más teljesítményosztály mérések
csoport 1.4 TDCi 68 LE mérések
csoport 1.4 TDCi egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!