Mini tuning
Mini tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!Chiptuning » Mini tuning
Mini tuning, chiptuning
Erős Mini tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.
Mini tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a Mini chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani. Kezdd itt, kattints a lejátszásra!
Mini tuning, tuningbox és motoroptimalizálás
A listázott Mini modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Mini tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Mini chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

Mini tuning és kapcsolódó szakcikkeink
Mini cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: Bmw - Mini, mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.
- BMW 316D chiptuning - Tuningvédett 2011-es rendszer Rigotech Prémium Pro-val +150 km / tankolás!
- BMW 320D chiptuning - Kivallattuk a BMW-t aztán majdnem motorcsere lett!
- BMW 530D chiptuning - Kivallattuk a tuningolt BMW 530D-t és kiderült...
- BMW 530D tuning - miért füstöl? - újratuning és javítás infó
- Bmw chiptuning - ahogyan egyes idióták látják, és ahogyan én…
- BMW chiptuning - Erős PPro motoroptimalizálás BMW F sorozathoz, + teljesítménymérés
- BMW xDrive és más összkerekes autók mérése PONTOSAN, extrém alacsony ismétlési hibával!
Épp most mértük: legutóbbi Mini chip tuning méréseink
- Mini Cooper 1.6 T 175 LE Rigotech Prémium Pro motoroptimalizálás és teljesítménymérés
- Mini Cooper 1.6 Kompressor 163 LE 2006 Rigotech Prémium Pro motoroptimalizálás és dyno
- Mini Cooper 1.6 Kompressor 163 LE Rigotech Prémium Pro motoroptimalizálás és dyno
- BMW X6 3.0 D 381 LE 2013 Rigotech Prémium Pro csippelés és teljesítménymérés
- BMW X6 3.0 D 235 LE 2010 Rigotech Prémium Pro chippelés adatok és teljesítménymérés
Mini tuning esettanulmányok (legutóbbi néhány...)
- Mini Clubman chiptuning 1.5 dízel 116 Ps 2016 Prémium Pro Stage1
- Mini Cooper S chiptuning 1.6 T 163 LE 2002 Prémium Pro finomhangolás
- Mini Countryman chiptuning 1.6 T 184 Ps 2013 Prémium Pro Stage1
- Mini Cooper S chiptuning 2.0 T 192 lóerő 2017 Prémium Pro csippelés
- Mini Cooper S 1.6 T 163 lóerő 2006 Prémium Pro hangolás
- Mini Cooper 1.6 i 122 Ps 2013 Prémium Pro finomhangolás
- BMW 3-as sorozat chiptuning dízel 204 lóerő 2003 Prémium Pro csiptuning
- BMW 3-as sorozat chiptuning dízel 122 Ps 2006 Prémium Pro finomhangolás
- BMW 5-ös sorozat chiptuning dízel 190 Ps 2014 Prémium Pro finomhangolás
- BMW 3-as sorozat chiptuning dízel 136 Ps 2001 Prémium Pro hangolás
- BMW 3-as sorozat chiptuning dízel 136 lóerő 2001 Prémium Pro finomhangolás
- Mini R56 1.6 i 120 lóerő tuning, Prémium Pro csippelés
- Mini R56 1.6 Turbo 175 Ps tuning, Prémium Pro finomhangolás
- Mini R52 1.6 i 90 LE tuning, Prémium Pro hangolás
- Mini R55 1.6 D 110 Ps tuning, Prémium Pro csippelés
- Mini R53 1.6 i 162 lóerő tuning, Prémium Pro finomhangolás
- Mini R52 1.6 i 115 Ps chiptuning, Prémium Pro finomhangolás
- Mini Cooper 1.6 i 163 lóerő tuning, Prémium Pro csiptuning
- Mini Cooper 1.6 Kompressor 163 lóerő chiptuning, Prémium Pro csippelés
- Mini R53 1.6 i 162 Ps tuning, Prémium Pro hangolás
- Mini Cooper 1.6 i 170 LE tuning, Prémium Pro csippelés
További Mini tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
További Mini dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Gyártmány | Típus | Motor | LE | Nm | Módszer |
---|---|---|---|---|---|
Mini | Clubman JCW | 2.0 Turbo 6MT | 231 | 350 | VR/Mgb. +OBD |
Mini | Clubman JCW | 2.0 Turbo 8AT | 231 | 350 | VR/Mgb. +OBD |
Mini | Cooper | 1.5 6AT | 136 | 230 | VR/Mgb. +OBD |
Mini | Cooper | 1.5 6MT | 136 | 230 | VR/Mgb. +OBD |
Mini | Cooper | 1.6 5MT | 116 | 150 | OBD |
A Mini története
A Mini egy brit autómárka, amely jelenleg a BMW cég tulajdonában van, a világ egyik legsportosabb kisautója. Történetének kezdete az ötvenes évekig vezethető vissza. Elsőként a British Motor Corporation elnöke, Leonard Lord szorgalmazta, hogy szükség lenne egy teljesen belföldi gyártású, kis fogyasztású, gazdaságosan üzemeltethető, alacsony karbantartásigényű, a széles néprétegek által is elérhető árú kisautót gyártani, majd 1957-ben megbízást is adott Sir Alec Issigonis számára az autó megtervezésére. Kikötésként mindössze annyit adott meg, hogy négy személy férjen el benne, megbízható, olcsó és a BMC más autóihoz hasonlóan sportos és jó hajtású legyen. Eleinte nehéz feladat volt a motor, a sebességváltó és a négy ülés megfelelő elhelyezése, de aztán 1958-ra megszületett a kisautó rajza. A jobb kormányzás és térkihasználás érdekében a karosszéria négy sarkába helyezték a kerekeket, a kis motor pedig az alig 948 cm?-es űrtartalom ellenére kellően erős volt. Az autó az akkoriban szokásos négyfokozatú sebességváltót kapta, így lendületes, gazdaságos és alacsony fogyasztású lett. Mivel az 1959-ben bemutatott prototípus az eredetileg tervezett motorral túl gyorsnak bizonyult, ezért a sorozatgyártású modell kisebb méretű (848 cm?-es) és teljesítményű (34 LE-s) motort kapott, ami még mindig megfelelően mozgatta a mindössze 600 kilogrammos önsúlyú kocsit. Később John Cooper megalkotta a Mini Cooper S-t, ami sok versenyen állt helyt kiválóan. A Mini az évek során nagyon sokat fejlődött, de még a mai modell is hűen őrzi az első példányok jellegzetessé vált vonásait, mint amilyen például a kerek fényszóró, illetve a sportos viselkedés.
Napjaink Mini-modelljei tartalmazzák a legújabb technológiai vívmányokat. A Mini One főleg városba való; 1,6 literes szívómotorokkal és ugyancsak 1,6 literes dízelmotorral kapható. Utóbbival gyári adatok szerint akár 3,9 literes átlagfogyasztást is el lehet érni. A Mini Cooper a legismertebb típus a Mini kínálatában. Az 1598 köbcentiméteres lökettérfogatú szívómotorral ebben a változatban 122 lóerő leadására képes, turbósan 182 lóerős. Kapható még 112 lóerős dízelmotorral is. A Mini John Cooper Works (Mini Cooper S Works) a Mini történetében kulcsfontosságú szerepet betöltő John Cooper után kapta a nevét, a legerősebb most kapható Mini-modell. Az 1,6 literes benzinmotort két turbófeltöltő lélegezteti. Aki városba vagy utazásra venné, csalódni fog benne, hiszen kőkemény futóműve jóvoltából egészen versenyautós, szinte csak versenypálya-használatra alkalmas. Mindhárom modell kapható Cabrio és Clubman változatban is.
A Mini nemrég rukkolt elő új modelljével, egy kompakt, ötajtós szabadidő-autóval, mellyel azoknak a vásárlóknak az igényeit elégítené ki, akik könnyebb terepen is szeretnének egy kis dinamikát érezni, vagy a normál Mini túl kicsi volt nekik. Ezek a szabadidő-autók a fent említett motorok mindegyikével kaphatóak, kivéve a John Cooper Works változat motorját. Az újdonság neve Countryman, vagyis vidéki ember. A név arra enged következtetést, hogy az autó terepjáró képességekkel rendelkezik.