Nissan tuning
Nissan tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!Chiptuning » Nissan tuning
Nissan tuning, chiptuning
Erős Nissan tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.
Nissan tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a Nissan chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani. Kezdd itt, kattints a lejátszásra!
Nissan tuning, tuningbox és motoroptimalizálás
A listázott Nissan modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Nissan tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Nissan chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

Nissan tuning és kapcsolódó szakcikkeink
Nissan cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: Renault - Nissan - Dacia - Infinity, mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.
Épp most mértük: legutóbbi Nissan chip tuning méréseink
- Nissan Qashqai 1.6 DIGT 163 LE 2017 Rigotech Prémium Pro chippelés adatok és dyno teszt
- Nissan Qashqai 2.0 DCI 150 LE Rigotech Prémium Pro tuning és teljesítménymérés
- Nissan Qashqai 1.2 TCE 115 LE 2014 Rigotech Prémium Pro remap adatok és dyno
- Nissan Qashqai 1.5 DCI 110 LE 2014 Rigotech Prémium Pro tuning és teljesítménymérés
- Nissan Primastar 2.0 DCI 90 LE 2008 Rigotech Prémium Pro csippelés és teljesítménymérés
- Dacia Logan 1.5 DCI 75 LE 2016 Rigotech Prémium Pro chippelés és teljesítménymérés
- Dacia Duster 1.5 DCI 105 LE Rigotech Prémium Pro remap és dyno teszt
- Dacia Dokker 1.5 DCI 75 LE 2017 Rigotech Prémium Pro chiptuning adatok és dyno teszt
Nissan tuning esettanulmányok (legutóbbi néhány...)
- Nissan Navara chiptuning 2.3 DCi 190 lóerő 2018 Prémium Pro finomhangolás
- Nissan X-Trail chiptuning 1.6 Di 163 LE 2017 Prémium Pro Stage1
- Nissan 350Z chiptuning 3.5 benzin 280 lóerő 2008 Prémium Pro hangolás
- Nissan Juke chiptuning 1.6 benzin 200 LE 2014 Prémium Pro beállítás
- Nissan Qashqai chiptuning 1.2 Di 115 Ps 2017 Prémium Pro csippelés
- Nissan Pathfinder chiptuning 2.5 DCi 190 LE 2011 Prémium Pro finomhangolás
- Nissan Qashqai chiptuning 1.5 DCi 110 Ps 2013 Prémium Pro beállítás
- Nissan Qashqai chiptuning 2.0 DCi 150 Ps 2009 Prémium Pro csippelés
- Nissan 370Z chiptuning 3.7 benzin 328 LE 2010 Prémium Pro Stage1
- Nissan X-Trail chiptuning 2.0 DCi 177 Ps 2018 Prémium Pro beállítás
- Infiniti QX70 chiptuning 3.0 dízel 238 LE 2014 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Renault Megane chiptuning 1.9 DCi 115 Ps 2007 Prémium Pro hangolás
- Renault Trafic chiptuning 2.0 DCi 90 LE 2010 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Nissan Patrol 3.0 DDI 152 Ps chiptuning, Prémium Pro csiptuning
- Nissan Patrol 3.0 DDI 158 Ps chiptuning, Prémium Pro hangolás
- Nissan Xtrail 2.0 DCI 150 lóerő tuning, Prémium Pro finomhangolás
- Nissan Patrol 3.0 DI 158 Ps tuning, Prémium Pro finomhangolás
- Nissan 370Z 3.7 i 331 Ps chiptuning, Prémium Pro motoroptimalizálás
- Nissan Qashqai 1.6 i 117 lóerő tuning, Prémium Pro finomhangolás
- Nissan Navara 2.3 DCI 190 Ps chiptuning, Prémium Pro motoroptimalizálás
- Nissan Nv 1.5 DCI 90 Ps chiptuning, Prémium Pro hangolás
- Nissan Qashqai 1.6 DI-G 163 Ps chiptuning, Prémium Pro csippelés
- Nissan Pathfinder 2.5 D 171 Ps chiptuning, Prémium Pro csiptuning
- Dacia Lodgy 1.6 i 100 Ps chiptuning, Prémium Pro beállítás
- Dacia Sandero 1.4 MPI 75 lóerő chiptuning, Prémium Pro csiptuning
- Dacia Duster 1.5 DCI 110 Ps chiptuning, Prémium Pro csippelés
További Nissan tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
További Nissan dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Gyártmány | Típus | Motor | LE | Nm | Módszer |
---|---|---|---|---|---|
Nissan | 350Z | 3.5 V6 | 287 | Mgb./ OBD | |
Nissan | 350Z | 3.5 V6 | 301 | Mgb./ OBD | |
Nissan | 350Z | 3.5 V6 | Mgb./ OBD | ||
Nissan | 370Z | 3.7 V6 | 328 | Mgb./ OBD | |
Nissan | Almera | 1.5 8v dCi | 82 | 185 | OBD |
A Nissan története
A Nissan – akkor még Datsun a legrégibb japán autógyártó, a Toyotát húsz évvel megelőzve, 1914-ben Kenjiro Den, Rokuro Aoyama és Meitaro Takeuchi hozták létre a céget. A Datsun elnevezés első fele az alapítók vezetékneveiknek kezdőbetűiből származik, míg a második része a felkelő nap országára utalva az angol sun szó (ami magyarul napot jelent). Egyes pletykák szerint ez a kezdetekben son volt, de a japán szó jelentése veszteség, emiatt inkább átírtak benne egy betűt. A cég kezdetben teherautókat gyártott, a kereslet azonban ezekre visszaesett, így szükségszerűen áttértek személyautók gyártására. Időközben financiális nehézségek léptek fel, aminek az lett a vége, hogy az 1930-as évek közepén, amikor a legtöbb japán autógyár megalakult, a Datsun teljes egészében a Nissan tulajdonába került. A Nissan, aminek neve a Nippon Sangyo elnevezés rövidítése, járműipari részegységeket, elektronikai árucikkeket gyártott és nem utolsó sorban a Hitachi anyavállalata is volt. A konszern az amerikai piacon egészen 1983-ig a Datsun márkanevet használta, ekkor döntöttek úgy, hogy az egységes piacpolitika miatt ott is a Nissan elnevezést részesítik előnyben. A Nissan/Datsun volt az első japán járműgyártó, ami igazi gyári csapatként lépett a ralizás hadszínterére. Abban is különleges volt a cég, hogy rögtön átjöttek Európába, az itteni versenyzőket pedig nem is kellett győzködni, hogy a cég autóival szálljanak harcba a gyorsasági szakaszokon.
A vezérkar már a kezdetekkor tudatában volt annak, hogy a rali hatalmas marketing potenciált hordoz magában, a figyelmük ezért leginkább a Monte-Carlo és a Safari Rally-kra irányult.
A Nissan pályafutása az 1930-as évek elején kezdődött el, amikor Japánban megalakult a Jidosha-Seido Ltd, amely Datsun néven kezdett el autókat készíteni. 1934-ben a Nikon Sangyo Co. kizárólagos tulajdont szerzett a cégben, ekkor a cég neve Nissan Motor Co lett, rá egy év múlva, 1935-ben Jokohamában beindult az autógyártás. Ekkor már a személyautók mellett haszongépjárműveket, autóbuszokat is készítettek, de továbbra is Datsun néven. A második világháború alatt a katonai igények kielégítésére a termelés felfutott. Elérte az évi 20 ezer darabot.
A háború után 1947-ben indult újra a gyártás, még mindig Datsun néven. A háború tapasztalata segítette a céget, hogy 1951-ben megalkossa az azóta is világhírű modelljét, a Patrolt. 1959-ben lépett színre a Datsun Bluebird, amely azonnal nemzetközi sikert hozott. Rá pár évre már a Amerikában is megnyitották a képviseletet. Ezzel párhuzamosan megindul az európai értékesítés is, amely után a cég kezdi magát bebetonozni Európába. Fuzionált a Prince Motor Company-val, és már közösen ismét olyan sikeres modelleket hoztak létre, mint a Skyline és a Gloria. 1969-ben megépítik a Z240-es modellt, majd pár évre rá a sikeres Sunny-t, amely a nagy olajválság idején az alacsony fogyasztásával aratott sikert. 1980-ban a barcelonai Motor Iberica S.A.-ban jut részesedéshez, majd Tennessee-ben létrejön a Nissan Motor Manufacturing Corporation USA.1983-ban az Iberica S.A.-nál megindul a Patrol gyártása, majd az export járműveket is Nissan néven kezdik el értékesíteni.1984-ben az angliai Sunderland-ben megalakul a Nissan Manufactoring UK. Ltd. melynek futószalagjáról két év múlva legördül az első Bluebirds. Két év múlva megalakul a Nissan Európai Technikai Központ is. Európában hatalmas fejlődés következett be az 1990-es években. Megkezdődik a Micra, az Almera és a Primera gyártása és exportja a világ minden tájára. Még Japánba is exportálnak autókat.1999-ben a cég szövetséget kötött a francia Renault-val, ezzel létrejött a világ 4. legnagyobb autóipari csoportja. A veszteséges Nissan nyereségessé vált és képes lett több új modellt bevezetni a piacra.