Renault tuning
Renault tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!Chiptuning » Renault tuning
Renault tuning, chiptuning
Erős Renault tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.
Renault tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni a Renault chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani. Kezdd itt, kattints a lejátszásra!
Renault tuning, tuningbox és motoroptimalizálás
A listázott Renault modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Renault tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Renault chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

Renault tuning és kapcsolódó szakcikkeink
Renault cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: Renault - Nissan - Dacia - Infinity, mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.
Épp most mértük: legutóbbi Renault chip tuning méréseink
- Renault Megane 1.5 DCI 110 LE 2013 Rigotech Prémium Pro chip tuning adatok és teljesítménymérés
- Renault Fluence 1.6 DCI 130 LE Rigotech Prémium Pro chippelés adatok és dyno teszt
- Renault Megane 1.5 DCI 90 LE 2009 Rigotech Prémium Pro motoroptimalizálás adatok és dyno
- Renault Espace 2.0 DCI 131 LE 2013 Rigotech Prémium Pro tuning és dyno
- Renault Megane 1.5 DCI 90 LE 2009 Rigotech Prémium Pro motoroptimalizálás adatok és dyno
- Dacia Dokker 1.5 DCI 75 LE 2017 Rigotech Prémium Pro chiptuning adatok és dyno teszt
- Dacia Logan 1.5 DCI 75 LE 2016 Rigotech Prémium Pro chippelés és teljesítménymérés
- Dacia Duster 1.5 DCI 105 LE Rigotech Prémium Pro remap és dyno teszt
- Nissan Qashqai 1.6 DIGT 163 LE 2017 Rigotech Prémium Pro chippelés adatok és dyno teszt
- Nissan Qashqai 2.0 DCI 150 LE Rigotech Prémium Pro tuning és teljesítménymérés
Renault tuning esettanulmányok (legutóbbi néhány...)
- Renault Megane chiptuning 1.9 DCi 115 Ps 2007 Prémium Pro hangolás
- Renault Trafic chiptuning 2.0 DCi 90 LE 2010 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Renault Laguna chiptuning 2.0 DCi 175 Ps 2014 Prémium Pro finomhangolás
- Renault Laguna chiptuning 1.5 DCi 110 Ps 2010 Prémium Pro finomhangolás
- Renault Megane chiptuning 1.5 DCi 110 Ps 2017 Prémium Pro beállítás
- Renault Scenic chiptuning 1.5 DCi 110 Ps 2014 Prémium Pro Stage1
- Renault Megane chiptuning 2.0 DCi 150 LE 2008 Prémium Pro Stage1
- Renault Megane chiptuning 2.0 DCi 160 LE 2012 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Renault Laguna chiptuning 1.9 DCi 130 Ps 2006 Prémium Pro Stage1
- Renault Captur chiptuning 1.5 DCi 90 LE 2014 Prémium Pro finomhangolás
- Infiniti QX70 chiptuning 3.0 dízel 238 LE 2014 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Nissan Navara chiptuning 2.3 DCi 190 lóerő 2018 Prémium Pro finomhangolás
- Nissan X-Trail chiptuning 1.6 Di 163 LE 2017 Prémium Pro Stage1
- Renault Clio TUNING 2.0 i chiptuning 200 lóerő 2006 Prémium Pro csippelés
- Renault Fluence TUNING 1.6 DCI chiptuning 130 Ps 2013 Prémium Pro Stage1
- Renault Trafic TUNING 1.9 DCI chiptuning 100 LE 2004 Prémium Pro beállítás
- Renault Megane TUNING 1.5 DCI chiptuning 106 LE 2005 Prémium Pro csippelés
- Renault Megane TUNING 1.4 i chiptuning 98 Ps 2003 Prémium Pro beállítás
- Renault Laguna 2.0 DCI 175 Ps chiptuning, Prémium Pro finomhangolás
- Renault Laguna 2.2 DCI 139 LE tuning, Prémium Pro finomhangolás
- Renault Scenic 1.6 DCI 130 Ps tuning, Prémium Pro beállítás
- Renault Captur 1.5 DCI 90 LE chiptuning, Prémium Pro motoroptimalizálás
- Renault Thalia 1.4 i 98 Ps chiptuning, Prémium Pro beállítás
- Nissan Patrol 3.0 DDI 152 Ps chiptuning, Prémium Pro csiptuning
- Nissan Patrol 3.0 DDI 158 Ps chiptuning, Prémium Pro hangolás
- Dacia Lodgy 1.6 i 100 Ps chiptuning, Prémium Pro beállítás
- Dacia Sandero 1.4 MPI 75 lóerő chiptuning, Prémium Pro csiptuning
- Dacia Duster 1.5 DCI 110 Ps chiptuning, Prémium Pro csippelés
További Renault tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
További Renault dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Gyártmány | Típus | Motor | LE | Nm | Módszer |
---|---|---|---|---|---|
Renault | Avantime | 2.2 dCi 6MT | 150 | 320 | OBD |
Renault | Captur | 0.9 Energy TCe 5MT | 90 | 140 | OBD |
Renault | Captur | 1.2 TCe 6AT | 118 | 205 | OBD |
Renault | Captur | 1.2 TCe 6AT | 120 | 205 | Mgb. |
Renault | Captur | 1.5 cCi 6MT | 110 | 260 | Mgb. |
A Renault története
A Renault csoport, azaz a Renault egy francia multinacionális autógyár. Székhelye Boulogne-Billancourtban, Franciaországban található. A vállalat autókat, teherautókat, elektromos járműveket és luxusautókat gyárt. A világ minden táján vannak leányvállalatai: Chilében, Portugáliában, Indiában, Oroszországban, Törökországban stb. Főleg személyautókat, buszokat, traktorokat és teherautókat gyárt. Jelenleg a Renault–Nissan–Mitsubishi vállalatcsoport része.
A céget „Société Renault Fr?res” néven 1898-ban alapította meg Louis Renault, valamint két testvére Marcel és Fernand. 1898 – Louis Renault megépítette a Voiturette járművet (ez franciául „kisautót” jelent). Így alakult meg a Les Freres Renault (Renault Brothers) vállalat. Már hamar a versenyek felé fordult a figyelmük; de Marcel az 1903-as Párizs-Madrid autóversenyen életét vesztette. Ezután Louis már nem ült többet a volán mögé. A Renault AK 90CV viszont – a gyár akkori tesztelési osztályvezetőjével, Szisz Ferenccel a nyergében – megnyerte az 1906-os Grand Prix versenyt.
A Renault logója a márka története során többször is változáson esett át, első emblémáját 1900-ban vezették be, és a Renault testvérek összefonódott kezdőbetűiből állt. Amikor a vállalat 1906-ban megkezdte a tömeggyártást, fogaskerék alakú logóra váltottak, benne autóval. Az első világháború után a vállalat egy FT harckocsit ábrázoló logót használt. 1923-ban új kör alakú emblémát vezetett be, amelyet 1925-ben „gyémánt” vagy rombusz váltott fel. 1972-ben a magyar származású Victor Vasarely tervezte újjá a gyémánt logót, melyet az idők során már megőriztek, csupán időnként a vonalait gömbölyítik kissé, a korszerűsítés jegyében.
A kezdetekben tehát a versenyautó jelentette a Renault fő csapásirányát, komoly eredményeket ért el a rallye versenyeken. Az „4CV”-től kezdve a „Megane” modellig sok sikeres versenyautójuk volt.
Minden idők első Grand Prix versenyét is a Renault nyerte 1906-ban a magyar Szisz Ferenccel a volánnál. 2007 óta a Red Bull motorszállítója. A csapat révén 2010 és 2013 között sorozatban négyszer mind az egyéni, mind a konstruktőri világbajnoki címet megszerezték.
Mint minden autógyártó, az I. világháború idején a Renault is a haditermelésre állt át. katonai repülőgépek, lőszerek és tankok gyártása lett a fő profil. Mivel a cég a világháború alatt együttműködött a német megszállókkal, ezért a háború után a gyárat államosították és „Régie Nationale des Usines Renault” néven alakult újjá, Pierre Lefaucheux vezetésével. Ezidőtájt főleg mezőgazdasági és ipari gépek gyártásával foglalkozta.
Az 50-es évekre viszont elkészült az első új autómodell, a farmotoros és hátsókerék-hajtású „4CV” volt, majd a korábbi modellt a Dauphine váltotta fel.
1955-ben megalakították az Société Automobiles Alpine kereskedelmi társaságot, mely a 60-as, 70-es évekre terjeszkedésbe kezdett, gyárakat alapított Kelet-Európában és Dél-Amerikában, majd megalkotta a Dacia gyárat Romániában, itt készült el 1966-ban a Renault 8 Dacia 1100. A Renault 5 modellt 1972-ben adta ki. Az 1973-ban kitört olajválság miatt a gazdaságos kisautó hamar népszerű lett. A különféle változatait egészen 1996-ig gyártották. 1976-ban az Alpine-ből a Gordini tuningműhely beolvasztásával létrehozták a Renault Sport részlegét.
Az 1980-as évek derekán először nyertek Forma 1-es versenyt; mindeközben pedig a Renault 9 modellt, ami Alliance néven volt ismert, elkezdték gyártani Észak-Amerikában. 1982-ben ez lett az „Év európai autója” és az egyik James Bond filmben is feltűnt; a Renault Espace modellt 1984-ben mutatták be a Brüsszeli Autókiállításon; bemutatták a Renault 19 modellt.
1991-ben jelent meg a Clio. A Renault Clio bemutatója után elnyerte az „Év európai autója” címet, és később az 1990-es évek egyik legnépszerűbb gépkocsija lett Európában; a Renault Ligne lett az „Év teherautója”; a Renault FR1 az „Év autóbusza” elismerést szerezte meg; a Renault Scénic prototípust bemutatták a Frankfurti Autószalonon. A Renault Twingo 1992-ben mutatkozott be a Párizsi Autószalonon, és 2240 darab már a kiállításon értékesítésre került. A Renault Laguna, egy nagy családi gépkocsi, gyártását 1994-ben kezdték meg. A modell második generációja volt az első európai autó, amelyet távirányítós gyújtásrendszerrel szereltek fel. A céget 1996-ban privatizálták, létrejött a Renault S.A. A Renault Scénic 1997-ben elnyerte az „Év európai autója” címet. A gyártó megvásárolta a román Dacia 99%-át, és a Nissan cég 36,8%-át.1999-ben kötöttek megállapodást a Nissannal. 2001-ben eladták a teherautó részleget a Volvónak. A Renault öt márka alatt forgalmazza termékeit: Renault, Lada, Dacia, Renault Samsung Motors és Alpine. A 2000-es évek során a cégcsoport megvásárolta a Sumsung Motors-t; a Renault Mégane II lett az „Év európai autója” (2003-ban); a Renault Clio III kapta az „Év európai autója” címet (2006).
Ma a Renault óriási vállalat 57 419 millió €-os árbevétellel. Évente 3,88 millió személygépkocsit és teherautót értékesít szerte a világon. 2018-ban értékesítése a következő volt:
· 416 054 darab Clio
· 279 448 darab Megane
· 229 929 darab Captur
· 194 149 darab Logan
· 188 045 darab Sandero
2019-ben mutatta be a cég New Clio és New ZOE modelleket Európában, az Arkana modellt Oroszországban, a Triber gépkocsit Indiában és a Renault City K-ZE modellt Kínában. Ugyanakkor a vállalat globális részesedése tovább csökken.