Alfa Romeo tuning
Alfa Romeo tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, 3 kattintás!Chiptuning » Alfa Romeo tuning
Alfa Romeo tuning, chiptuning
Erős Alfa Romeo tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.
Alfa Romeo tuning előtt megéri megnézned ezt a videót mert olyan technikákról beszélek benne, amelyek Neked segítenek, ha egy jó autót szeretnél. Lehet, hogy éppen ezeken fog múlni az Alfa Romeo chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani. Kezdd itt, kattints a lejátszásra!
Alfa Romeo tuning, tuningbox és motoroptimalizálás
A listázott Alfa Romeo modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Alfa Romeo tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Alfa Romeo chiptuning táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

Alfa Romeo tuning és kapcsolódó szakcikkeink
Alfa Romeo cikkeink, méréseink mellett mutatunk néhány a csoportjába sorolt referenciát is: Fiat - Alfa - Lancia - Maserati, mivel sok esetben a motorok és rendszerek is azonosak a csoporton belül.
Még nincs szakcikkünk Alfa Romeo tuning témában.
Épp most mértük: legutóbbi Alfa Romeo chip tuning méréseink
- Alfa Romeo 166 2.4 JTD 150 LE 2002 Rigotech Prémium Pro tuning adatok és teljesítménymérés
- Alfa Romeo 159 2.4 JTD 210 LE 2008 Rigotech Prémium Pro remap és teljesítménymérés
- Alfa Romeo 159 1.7 TBI 200 LE Rigotech Prémium Pro tuning adatok és dyno
- Alfa Romeo 159 2.4 JTD 163 LE 2009 Rigotech Prémium Pro motoroptimalizálás adatok és dyno
- Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 150 LE 2006 Rigotech Prémium Pro chiptuning adatok és teljesítménymérés
- Fiat Freemont 2.0 JTDM 170 LE 2012 Rigotech Prémium Pro tuning adatok és teljesítménymérés
- Fiat Fiat 1.6 T-JET 120 LE Rigotech Prémium Pro remap adatok és teljesítménymérés
- Fiat Fiat 1.5 T-JET 120 LE Rigotech Prémium Pro motoroptimalizálás és teljesítménymérés
Alfa Romeo tuning esettanulmányok (legutóbbi néhány...)
- Alfa Romeo Giulietta chiptuning 1.6 JTD 105 lóerő 2011 Prémium Pro hangolás
- Alfa Romeo 159 chiptuning 2.0 JTD 140 LE 2011 Prémium Pro finomhangolás
- Alfa Romeo 159 chiptuning 2.0 JTD 140 Ps 2012 Prémium Pro hangolás
- Alfa Romeo 159 chiptuning 2.2 JTS 185 lóerő 2009 Prémium Pro csippelés
- Alfa Romeo 147 chiptuning 1.9 JTD 115 Ps 2005 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Alfa Romeo Giulietta chiptuning 2.0 JTD 150 lóerő 2014 Prémium Pro csiptuning
- Alfa Romeo Giulietta chiptuning 1.4 benzin 120 Ps 2018 Prémium Pro csippelés
- Alfa Romeo 159 chiptuning 1.9 JTD 150 Ps 2008 Prémium Pro Stage1
- Alfa Romeo Giulia chiptuning 2.0 benzin 200 Ps 2018 Prémium Pro hangolás
- Alfa Romeo Giulietta chiptuning 2.0 JTDm 175 LE 2018 Prémium Pro motoroptimalizálás
- Fiat Ducato chiptuning 2.3 JTD 120 LE 2008 Prémium Pro csippelés
- Fiat Bravo chiptuning 1.4 benzin 90 LE 2009 Prémium Pro finomhangolás
- Lancia Delta chiptuning 1.6 JTD 120 lóerő 2010 Prémium Pro Stage1
- Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo 120 Ps tuning, Prémium Pro csiptuning
- Alfa Romeo 147 1.9 JTDM 120 Ps chiptuning, Prémium Pro hangolás
- Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 150 Ps chiptuning, Prémium Pro hangolás
- Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 LE tuning, Prémium Pro beállítás
- Alfa Romeo Giulia 2.0 T 200 lóerő tuning, Prémium Pro csippelés
- Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 Ps chiptuning, Prémium Pro hangolás
- Alfa Romeo 147 1.9 JTDM 120 Ps chiptuning, Prémium Pro csippelés
- Alfa Romeo Spider 2.2 JTS 185 Ps tuning, Prémium Pro Stage1
- Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 136 Ps tuning, Prémium Pro Stage1
- Alfa Romeo 156 1.9 JTDM 140 Ps tuning, Prémium Pro motoroptimalizálás
További Alfa Romeo tuning fotók és életképek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
További Alfa Romeo dyno képek az adott modell oldalon, tehát válassz modellt ITT!
Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.
- OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
- VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
- Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
- Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
- Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
- Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
- Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges
Alfa Romeo tuning adatok, módszerek | Típus | Motor | LE | Nm | Módszer |
---|---|---|---|---|---|
Alfa Romeo | 145 | 1.4 16v Twin Spark | 103 | OBD | |
Alfa Romeo | 145 | 1.6 16v Twin Spark | 120 | OBD | |
Alfa Romeo | 145 | 1.8 16v Twin Spark | 144 | OBD | |
Alfa Romeo | 145 | 1.9 JTD 8v | 105 | OBD | |
Alfa Romeo | 146 | 1.4 16v Twin Spark | 103 | OBD |
Az Alfa Romeo története
Az Anonima Lombarda Fabbrica Automobili (A.L.F.A.) 1910-ben, Milánoban született. Giuseppe Merosi tervezte az első autójukat, ami mindesszesen 24 lóerős volt, majd alig pár év múlva a cég vezetését átvette cég Alfa omeo-ra változtatta a nevét. Öt évvel később a céget Nicola Romeo vette át, és ekkor kapta meg a márka a végleges, jelenleg is használt nevét.. Az Alfa Romeo brandje, hogy Alfa Romeot vezetni és tervezni szenvedély. Modelljeiket úgy tervezik, hogy gyönyörű, inspiráló és emberközpontú vezetési élményt nyújtson. 1910-ben egy magazin a következőket írta: „ALFA: a név önmagában egy program, vagy inkább egy program egyértelmű magyarázata. Az ábécé első betűjét jelöli, egyfajta kiindulópontot szimbolizál, valaminek a kezdetét, egy új élet kialakulását…”
Egyedi autógyártási megoldásai az idők során sokszor inspirálta az autótervezőket világszerte. A megalapítása óta az Alfa Romeo számos modelljével képviselte magát az autóversenyzés világában, és az utakon is. A négylevelű lóhere, a „quadrifoglio verde” az 1923 óta díszíti a márka versenyautóit, a kocsi oldalán láthatófehér háromszög, benne a zöld négylevelű lóherével az első kerekek és az ajtó között, melyet 1923 óta használtak, tisztelgésül Ugo Sivocci előtt, aki a Targa Floriora készülve festett a kocsija hűtőmaszkjára egy fehér négyzetbe helyezett négylevelű lóherét, hátha szerencsét hoz. Így is lett, és a győzelem után a az autógyár védjegyévé tette a lóherét. A quadrifoglio verde azóta a sportmodelleket jelöli, a “quadrifoglio oro”, az arany lóhere pedig a legjobban felszerelt, luxusmodellek ismertetőjele, a 8C Competizione, a Giulia QV és a Stelvio QVA Legismertebb modelljei az ikonikus 1900, a Giulietta, a Giulia, a 1600 Spider Duetto, a 75, a 164 a 147.
Emblémája jellegzetes milánói szimbólum, a kígyó és a kereszt ötvözete. A halványkék háttérrel ábrázolt Visconti kígyó ötlete a műszaki részleg egyik fiatal tervezőjének a fejéből pattant ki, amikor a Piazza Castellón éppen villamosra várt és a Filarete tornyon látható kígyót nézte. A kígyót és a fehér háttér előtt ábrázolt vörös keresztet fémes karima veszi körül, amelyen az ALFA („Anonima Lombarda Fabbrica Automobili”) és a MILANO szavak olvashatók, köztük két, a Savoyai-dinasztiára jellemző csomóval. A márka másik jellegzetessége a pajzs az autók elején. 1910-től kezdve az összes típuson megtalálható, kisebb-nagyobb formában.