Chiptuning » Citroen tuning » Citroen C8 tuning » 2.0 HDi (100 kW / 136 LE) referencia
Citroen C8 chiptuning 2.0 HDi 136 Ps 2009 Prémium Pro Stage1
Citroen C8 remap a 211861 kilométert futott 13 éves 136 LE-s 2.0 HDi-n, amely Dombóvár közeléből ugrott át csippelés érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetekben a chippelés eredménye jól tesztelhető, mérhető.
- Citroen C8 szakcikkeink
- További Citroen C8 méréseink
- Citroen C8 2.0 HDi tuning autóink, sztorik
- Citroen C8 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Citroen C8 további részletek
Gyártmány: Citroen
Típus: C8
Kivitel: Összes
Motor: 2.0 HDi (100 kW / 136 LE)
Teljesítmény: 136 LE
Katalógus nyomaték: 320 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 211861 km
Motorvezérlő: Siemens/Continental SID803A
Motorkód: RHR
Alvázszám:
Évjárat: 2009
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Dombóvár
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Citroened van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Citroen tuning kell? Akkor kezdd itt:
Citroen tuning
Chiptuning táblázat: biztonságos növekmény ezen a Citroenen
Az általunk javasolt még agresszívebb használat esetén is üzembiztos motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 161 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos hangoztat hegyesebb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Citroen C8 tuning Rigotech technikával
Ügyfelünk teljesítménynövelés céljából keresett fel bennünket, több dinamikára, rugalmasabb vezetési élményre vágyott, élettartam kockázat nélkül , így ezt a határt céloztuk meg. A hangolást követően a Citroen karakterisztikája, vezethetősége jelentősen javult a teljes tartományban.
A tulajdonos chip tuning érdekében látogatott a műhelyünkbe, hogy javítsunk autója dinamikáján és előzési képességén. Kérése egyúttal fogyasztás csökkenés elérése, a forgatónyomaték drasztikus javulása mellett. Egyúttal biztosítva az eredetivel azonos alacsony szervizköltségeket.
Citroen C8 chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/citroen-c8/
Sok 200e km fölötti jó állapotú autóval találkozunk, ahol a tuning ígéretünk első nekifutásra szépen jön, bár általában nem ez a helyzet. 13 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
A C8 136 Cv-s motorja és hajtáslánca számottevő mechanikai túlméretezéssel van megáldva, tehát a motoroptimalizálás várható eredménye számottevő. A motor szuper eredménnyel csiptuningolható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a 2.0 HDi (100 kW / 136 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.0 HDi chippelés alkalmával meg kell nézni melyik műhelyhez mész, mivel a chiptuningok minősége, haszna, ára hihetetlenül eltérő!
A kocsid 136 LE erőforrásának valamint hajtásláncának megbízhatósága ellenére is brutálisan felrobbantható egy útszéli akciós tuninggal vagy akármilyen Citroen tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csippelés eredménye, lépései
Nálunk az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Gábor elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro tuning kialakítása. A tökéletes tuning van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Citroen futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén nélkülözhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.
A Prémium Pro optimalizálásunk eredménye ezen a 2.0 HDi motoron: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de mérhető az autó étvágyának érezhető csökkenése is.
Köszönjük Gábor bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel motoroknál nem kell sport betétszűrőt használni mivel további javulást nem fog hozni.
Nálunk autód teljes biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a fékpados mérések, diagnosztikai módszereink mellett, biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok hasonló Citroent teszteltünk, mértünk, motoroptimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk többször közzétettük eredményeinket, referenciáinkat.
#Citroen #C8 #tuning #HDi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Citroen 2.0 HDi más teljesítményosztály mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 HDi 136 LE mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 HDi egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!