Chiptuning » Citroen tuning » Citroen C8 tuning » 2.0 HDi (120 kW / 163 LE) referencia
Citroen C8 2.0 HDi 163 Ps 2011 Prémium Pro Stage1
Citroen C8 chiptuning ezen a 140000 km-t futott 10 éves 163 lovas 2.0 HDi szekéren, amely tulajdonosa Oroszlány közeléből ugrott át hozzánk chip tuning ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltóval szerelt esetben az optimalizálás eredménye nem mindig mérhető (pontosan) a váltó kialakítása miatt.
- Citroen C8 szakcikkeink
- További Citroen C8 méréseink
- Citroen C8 2.0 HDi tuning autóink, sztorik
- Citroen C8 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Citroen C8 adatai
Gyártmány: Citroen Típus: C8 Kivitel: Motor: 2.0 HDi (120 kW / 163 LE) Teljesítmény: 163 LE Katalógus nyomaték: 370 Nm Váltó: Automata Futásteljesítmény: 140000 km ECU: Siemens/Continental SID803 Motorkód: RH02 Alvázszám: VF7EBRHH Gyártási év: 2011 Üzemanyag: Dízel Motor konfiguráció: Turbódízel Innét érkezett: Oroszlány Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Citroened van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Citroen tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt: Citroen tuning
Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos növekmény ezen a Citroenen
A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is biztonságos tuning paraméterei: Prémium Pro teljesítmény: 180 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 410 NM El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen. Ez a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok műhely ajánl hegyesebb értékeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű károkért egyedül Te fogsz fizetni.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Citroen C8 tuning a Rigotech műhelyében
Ügyfelünk tuning érdekében látogatott Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne autója dinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása egyúttal fogyasztás csökkenés elérése volt, a dinamika drasztikus növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis biztosítva az eredetivel azonos üzembiztonságot.
Citroen C8 chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/citroen-c8/ A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Ilyen korú autónál már sokszor van futás is rendesen, és már gyári beállításon is kezdődnek az anomáliák, érdekes jelenségek, ezrét fokozottan figyelünk az állapotfelméréskor. A C8 163 LE-s motorja és hajtáslánca számottevő mechanikai túlméretezéssel rendelkezik, ezért a tuning várható haszna számottevő. A motor jól érezhetően chiptuningolható, az élettartam sérülése technológiánkkal nem merül fel. Esetünkben a 2.0 HDi (120 kW / 163 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.0 HDi optimalizálás alkalmával tájékozódni kell kihez mész, mert a chiptuningok megtérülése, hihetetlenül változatos! A kocsid 163 LE erőforrásának és hajtásának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy benzinkúton feltöltött akciós chippel vagy Citroen tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech stage1 beállítás eredménye, lépései
Nálunk az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk elvárásainak megfelelő PPro chippelés kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha akár négy verzió tesztelését is igényli a Citroen futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Főleg új autók esetén vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a teljesítménymérés és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben a tulaj kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot. A remapunk eredménye ezen a 2.0 HDi motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján várható az autó étvágyának érezhető csökkenése is. Nagyra értékeljük Balázs bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása. Turbódízel esetében nem ajánlott sportlégszűrőt használni mert további javulást nem fog hozni.
A Rigotech-nél kocsid maximális biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai eljárásaink , biztonságot adó garanciáink biztosítják. Számos hasonló Citroent teszteltünk, mértünk, chippeltünk az elmúlt több mint 22 évben és róluk elég sokszor megmutattuk méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Citroen #C8 #tuning #HDi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Citroen 2.0 HDi 163 LE mérések
Citroen 2.0 HDi más teljesítményosztály mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 HDi 163 LE mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 HDi egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!