Chiptuning » Ford tuning » Ford C-Max tuning » 2.0 TDCi (103 kW / 140 LE) referencia
Ford C-Max chiptuning 2.0 DCi 140 Ps 2011 Prémium Pro csiptuning
Ford C-Max tuning ezen a 221810 km-t futott 13 éves 140 LE-s 2.0 DCi Fordon, amely Veszprém térségéből érkezett chippelés ügyben Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltós esetben a stage1 beállítás eredménye jól tesztelhető, mérhető.
- Ford C-Max szakcikkeink
- További Ford C-Max méréseink
- Ford C-Max 2.0 DCi tuning autóink, sztorik
- Ford C-Max fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Ford C-Max adatai
Gyártmány: Ford
Típus: C-Max
Kivitel: 2011 – 2015
Motor: 2.0 TDCi (103 kW / 140 LE)
Katalógus teljesítmény: 140 LE
Katalógus nyomaték: 320 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 221810 km
Motorvezérlő: Delphi DCM3.5
Motorkód: UFDB
Alvázszám:
Évjárat: 2011
Üzemanyag: Diesel
Konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Veszprém
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Fordod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Ford tuningra van szükséged? Kezdj itt:
Ford beállításaink kezdőlapja
Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Fordon
Az általunk preferált még agresszívebb használat esetén is strapabíró chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 165 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég reklámoz magasabb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő mechanikai meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Ford C-Max tuning Rigotech technikával
Az autó gazdája chip tuning okán érkezett Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez, hogy javítsunk az autó dinamikáján és nyomatékán. Kérése emellett kedvezőbb fogyasztás elérése, a dinamika érezhető javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva a gyári alacsony szervizköltségeket.
Ford C-Max chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/ford-c-max/
Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
C-Max 140 PS erőforrása számottevő mechanikai túlméretezéssel bír, ennek köszönhetően a stage1 beállítás várható hozadéka számottevő. A motor jól érezhetően chiptuningolható, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal kizárt. Esetünkben 2.0 TDCi (103 kW / 140 LE) motor kellemesen húzható.
2.0 DCi motoroptimalizálás alkalmával érdemes tájékozódni milyen céghez mész, mert a szolgáltatások megbízhatósága, megtérülése, ára nagyon eltérő!
A géped 140 Ps motorjának és hajtásláncának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy útszéli akciós csiptuninggal vagy akármilyen Ford tuning box használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech tuning eredménye, lépései
Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Zsolt szempontjainak megfelelő Prémium Pro optimalizálás megvalósítása. A tökéletes tuning néha elsőre megvan a Ford egyediségének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén létfontosságú a mérőpad használata és műszeres kontroll. Most a tulaj kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A csiptuningunk eredménye ezen 2.0 DCi motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó fogyasztásának érezhető csökkenése is.
Köszönjük Zsolt bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel motoroknál nem szükséges sport betétszűrőt alkalmazni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
Nálunk a féltett autód teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai módszereink , megnyugtató együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok hasonló Fordot teszteltünk, mértünk, optimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről több alkalommal közzétettük referenciáinkat, méréseinket.
#Ford #C-Max #tuning #DCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Ford 2.0 DCi 140 LE mérések
Ford 2.0 DCi más teljesítményosztály mérések
csoport 2.0 DCi 140 LE mérések
csoport 2.0 DCi egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!