Chiptuning » Ford tuning » Ford Focus tuning » 2.0 TDCi (100 kW / 136 LE) referencia
Ford Focus chiptuning 2.0 DCi 136 Ps 2007 Prémium Pro hangolás
Ford Focus tuning ezen a 161977 km-t futott 16 éves 136 LE-s 2.0 DCi Fordon, ami Budapest mellől érkezett hozzánk Stage1 beállítás miatt Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltós esetben a stage1 beállítás eredménye könnyen mérhető.
- Ford Focus szakcikkeink
- További Ford Focus méréseink
- Ford Focus 2.0 DCi tuning autóink, sztorik
- Ford Focus fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Ford Focus specifikáció
Gyártmány: Ford
Típus: Focus
Kivitel: 2004 – 2010
Motor: 2.0 TDCi (100 kW / 136 LE)
Teljesítmény: 136 LE
Forgatónyomaték: 320 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 161977 km
Motorvezérlő: Siemens/Continental SID803A
Motorkód: G6DB
Alvázszám:
Gyártási év: 2007
Üzemanyag: Diesel
Konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Budapest
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Fordod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Ford tuning érdekel? Kezdj itt:
Ford beállításaink kezdőlapja
Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Fordon
Az általunk preferált durvább igénybevételnél is időtálló chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 161 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos reklámoz nagyobb növekményeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó mechanikai meghibásodásokért nem ő, hanem Te fogsz fizetni.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Ford Focus tuning Rigotech technikával
A tulaj tuning érdekében jött Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez, hogy javítsunk az autó robbanékonyságán és előzési képességén. Kérése emellett kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a dinamika érezhető javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva a gyár által is szavatolt alacsony szervizköltségeket.
Ford Focus chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/ford-focus/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Focus 136 Cv-s motorja és hajtáslánca jelentős betervezett mechanikai túlméretezéssel bír, tehát a chip tuning várható haszna bőséges. A motor szuper eredménnyel chippelhető, a megbízhatóság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Esetünkben 2.0 TDCi (100 kW / 136 LE) motor kellemesen húzható.
2.0 DCi chiptuning alkalmával meg kell nézni melyik chippeshez mész, mivel a chiptuningok haszna, díja nagyon változatos!
A kocsid 136 lóerős erőforrásának és hajtásláncának tartalékai ellenére is brutálisan leamortizálható egy összetákolt olcsó tuninggal vagy akármilyen Ford tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chiptuning eredménye, folyamata
Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte András kérésének megfelelő PPro optimalizálás megvalósítása. Az elvárás szerinti tuning néha három verzió alatt lesz kiforrott a Ford futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulaj kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A Prémium Pro felhúzásunk eredménye ezen 2.0 DCi erőforráson: és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de elvárható a fogyasztás csökkenése is.
Köszönjük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül pont ránk bízta féltett autóját.
Turbódízel motoroknál oktalan sportlégszűrőt használni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
A Rigotech-nél a féltett kocsid maximális biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai módszereink mellett, biztonságot adó együttműködési lehetőségeink garantálják. Sok ehhez hasonló Fordot teszteltünk, diagoztunk, motoroptimalizáltunk és róluk több alkalommal már láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Ford #Focus #tuning #DCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Ford 2.0 DCi más teljesítményosztály mérések
csoport 2.0 DCi 136 LE mérések
csoport 2.0 DCi egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!