Chiptuning » Ford tuning » Ford S-Max tuning » 2.0 TDCi (96 kW / 130 LE) referencia
Ford S-Max 2.0 TDCi 130 lóerő 2008 Prémium Pro csippelés
Ford S-Max chippelés ezen a 180000 kilométert futott 13 éves 130 lóerős 2.0 TDCi Fordon, ami Szekszárd térségéből ugrott át csiptuning érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltós esetekben a felhúzás eredménye jól érezhető, de a váltó tehetetlensége néha elvesz az élményből.
- Ford S-Max szakcikkeink
- További Ford S-Max méréseink
- Ford S-Max 2.0 TDCi tuning autóink, sztorik
- Ford S-Max fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Ford S-Max specifikáció
Gyártmány: Ford Típus: S-Max Kivitel: 2006 – 2010 Motor: 2.0 TDCi (96 kW / 130 LE) Teljesítmény: 130 LE Katalógus nyomaték: 320 Nm Váltó: Automata Futásteljesítmény: 180000 km ECU: Siemens/Continental SID206 Motorkód: AZWA Alvázszám: WF0SXXGB Év: 2008 Üzemanyag: Dízel Konfiguráció: Turbódízel Innen érkezett: Szekszárd Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Fordod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Ford tuningra van szükséged? Kezdj itt: Ford tuning
Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen a Fordon
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró motoroptimalizálás paraméterei: Prémium Pro teljesítmény: 155 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely kiír hegyesebb értékeket, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő alkatrész szintű meghibásodásokért egyedül Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Ford S-Max tuning a Rigotech műhelyében
Az autó gazdája csippelés okán látogatott a Rigotech-hez, hogy javítsunk autója erején és pedálreakcióján. Elvárása egyúttal fogyasztás csökkenés , a nyomaték drasztikus javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis biztosítva a gyári üzembiztonságot.
Ford S-Max lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/ford-s-max/ A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. 13 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták. A S-Max 130 lóerős erőforrása jelentős betervezett túlméretezéssel bír, ennek köszönhetően a chip tuning várható haszna bőséges. A motor jól érezhetően erősíthető, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a 2.0 TDCi (96 kW / 130 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.0 TDCi chippelés alkalmával tájékozódni kell milyen csippeshez fordulsz, mivel a beállítások megbízhatósága, megtérülése, díja nagyon változatos! Az autód 130 LE erőforrásának és hajtásának adottságai ellenére is gyorsan tönkre tehető egy benzinkúton feltöltött akciós chip tuninggal vagy akármilyen Ford tuning box telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chippelés eredménye, folyamata
Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte János szempontjainak megfelelő egyedi Prémium Pro motoroptimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti tuning van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Ford futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot. A tuningunk eredménye ezen a 2.0 TDCi erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink alapján várható az autó fogyasztásának javulása is. Köszönjük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket választott. Turbódízel esetében nem ajánlott sportlégszűrőt beszerezni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
A Rigotech-nél kocsid teljes biztonságban van. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai módszereink , biztonságot adó garanciáink garantálják. Elég sok ehhez hasonló Fordot diagnosztizáltunk, chippeltünk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és velük kapcsolatban több alkalommal már láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Ford #S-Max #tuning #TDCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Ford 2.0 TDCi 130 LE mérések
Ford 2.0 TDCi más teljesítményosztály mérések
csoport 2.0 TDCi 130 LE mérések
csoport 2.0 TDCi egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!