/**/

Chiptuning » Ford tuning » Ford S-Max tuning » 2.0 TDCi (120 kW / 163 LE) referencia

Ford S-Max chiptuning 2.0 TDCi 163 Ps 2013 Prémium Pro csippelés


Ford S-Max tuning a 140000 km-t futott 9 éves 163 lóerős 2.0 TDCi gépen, amely Lienzen közeléből érkezett hozzánk chippelés érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt kivitelnél a motoroptimalizálás eredménye jól tesztelhető, mérhető.


ford s-max tuning 2-0-tdci 163

Ford S-Max alapadatok

Gyártmány: Ford
Típus: S-Max
Kivitel: 2010 – 2015
Motor: 2.0 TDCi (120 kW / 163 LE)
Teljesítmény: 163 LE
Forgatónyomaték: 340 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 140000 km
ECU: Delphi DCM3.5 Nexus
Motorkód: TXWA
Alvázszám: WF0SXXGBWS
Évjárat: 2013
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Lienzen

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Fordod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Ford tuning érdekel? Akkor kezdd itt:
Ford tuning

Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos emelés ezen a Fordon

Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 183 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely hirdet magasabb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó esetleges mechanikai károkért csak Te tartod a hátad.


Ford S-Max tuning a Rigotechnél

Kérés szerint egy lájtosabb ECO jellegű beállítás készült az S-Maxhoz. A fogyasztás alakulásához természetesen nem elegendő a nagyjából 20km-es tesztkör, ezért a visszajelzést követően derül ki, szükséges-e hangolni még az autót, hogy elérjük a kívánt célt.
Az autó gazdája tuning okán érkezett Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne az autó dinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a rugalmasság drasztikus növelése , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az elvárható alacsony szervizköltségeket.

Ford S-Max tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/ford-s-max/

A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Ilyen korú autónál már sokszor van futás is rendesen, és már gyári beállításon is kezdődnek az anomáliák, érdekes jelenségek, ezrét fokozottan figyelünk az állapotfelméréskor.
Az S-Max 163 lovas motorja és hajtáslánca bőséges mechanikai tartalékkal rendelkezik, tehát a chip tuning várható haszna számottevő. A motor jól érezhetően csiptuningolható, az üzembiztonság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Esetünkben a 2.0 TDCi (120 kW / 163 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.0 TDCi chiptuning alkalmával tájékozódni kell melyik műhelyhez fordulsz, mert a tuningboxok megbízhatósága, haszna, brutálisan eltérő!

A kocsid 163 lóerős motorjának valamint hajtásának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán kinyírható egy amatőr akciós remappal vagy bármilyen Ford tuning box használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech tuning eredménye, folyamata

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos szempontjainak megfelelő egyedi Prémium Pro csippelés megvalósítása. Az elvárás szerinti beállítás néha elsőre megvan a Ford egyediségének és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most Ügyfelünk kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A Prémium Pro csiptuningunk eredménye ezen a 2.0 TDCi erőforráson: és dinamikusabb gyorsulás de várható az autó étvágyának csökkenése is.

Köszönjük Zoltan bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül pont ránk bízta féltett autóját.

Turbódízel esetében felesleges sport betétszűrőt alkalmazni mert az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.

A Rigotech-nél a nagy becsben tartott autód maximális biztonságban van. Ezt a teljesítménymérések, motordiagnosztikai technikáink mellett, ütős garanciáink garantálják. Sok ehhez hasonló Fordot teszteltünk, javítottunk, chip tuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről többször feltettük méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Ford #S-Max #tuning #TDCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!