/**/

Chiptuning » Ford tuning » Ford S-Max tuning » 2.0 TDCi (154 kW / 210 LE) referencia

Ford S-Max chiptuning 2.0 TDCi 210 LE 2016 Prémium Pro finomhangolás


Ford S-Max remap a 200000 km-t futott 6 éves 210 lovas 2.0 TDCi szekéren, ami Kecskemét közeléből érkezett hozzánk chip tuning érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltós esetekben az optimalizálás eredménye jól érezhető, de a váltó vesztesége, karakterisztikája torzíthatja a képet.


ford s-max tuning 2-0-tdci 210

Ford S-Max további részletek

Gyártmány: Ford
Típus: S-Max
Kivitel: 2015 ->
Motor: 2.0 TDCi (154 kW / 210 LE)
Katalógus teljesítmény: 210 LE
Forgatónyomaték: 450 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 200000 km
Motorvezérlő: Delphi DCM6.X
Motorkód: T9CD
Alvázszám: WF0JXXWPCJ
Év: 2016
Üzemanyag: Diesel
Konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Kecskemét

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Fordod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Ford tuning kell? Akkor kezdd itt:
Ford tuning

Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Fordon

Az általunk ajánlott még agresszívebb használat esetén is biztonságos tuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 220 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 490 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos hangoztat hegyesebb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó alkatrész szintű meghibásodásokért Te tartod a hátad.


Ford S-Max tuning Rigotech technikával

Kornél remap okán jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója menetdinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása emellett kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a dinamika meggyőző javítása , az autó használhatóságának javítása mellett. Mégis biztosítva az elvárt üzembiztonságot.

Ford S-Max chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/ford-s-max/

Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat.
Az S-Max 210 PS erőforrása bőséges betervezett túlméretezéssel rendelkezik, ennek köszönhetően az optimalizálás várható haszna jelentős. A motor biztonságosan csiptuningolható, az elvárt futásteljesítmény sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
A 2.0 TDCi chippelés alkalmával meg kell nézni milyen céghez mész, mert a beállítások haszna, díja hihetetlenül változatos!

Szeretett autód 210 lóerős motorjának valamint váltójának megbízhatósága ellenére is brutálisan kinyírható egy rosszul megírt tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett chiptuninggal vagy akármilyen Ford tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, menete

Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Kornél elvárásainak megfelelő Prémium Pro remap kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha akár négy verzió tesztelését is igényli a Ford futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulaj kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.

A remapunk eredménye ezen a 2.0 TDCi motoron: élénkebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának csökkenése is.

Köszönjük a tulajdonos bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket választott.

Turbódízel motoroknál nem kell sport betétszűrőt használni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Műhelyünkben a féltett kocsid teljes biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai módszereink , biztonságot adó garanciáink szavatolják. Elég sok ehhez hasonló Fordot teszteltünk, diagoztunk, chippeltünk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk többször publikáltuk méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Ford #S-Max #tuning #TDCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!