/**/

Chiptuning » Hyundai tuning » Hyundai ix35 tuning » 2.0 CRDi (100 kW / 136 LE) referencia

Hyundai ix35 chiptuning 2.0 CRDi 136 Ps 2010 Prémium Pro beállítás


Hyundai ix35 chip tuning a 200000 kilométert futott 11 éves 136 lóerős 2.0 CRDi-n, amely Barcs térségéből érkezett tuning miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a csippelés eredménye jól tesztelhető, mérhető. Alap, hogy a tuning alatt mértük, ennek köszönhetően a vezethetőség és fogyasztás javulása mellett bemutatható, analizálható a nyomtatott dyno teszt. Megérkezésekor a katalógusadathoz viszonyítva erőben 1% (-1 Ps) elmaradást, nyomatékban 5% (16Nm) többletet regisztráltunk ezen a mai 11 évet megért Hyundaion. Szóval, 136 Ps 320 NM gyári ígérethez képest 135 lovat és 336 Nm-t igazolt a Prémium Pro chippelésünk előtt.


hyundai-ix35-tuning-2-0-crdi-136

Hyundai ix35 adatai

Gyártmány: Hyundai Típus: ix35 Kivitel: 2009 -> Motor: 2.0 CRDi (100 kW / 136 LE) Katalógus teljesítmény: 136 LE Forgatónyomaték: 320 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 200000 km Motorvezérlő: Bosch EDC17C08 Motorkód: D4HA Alvázszám: U5YZU81V Évjárat: 2010 Üzemanyag: Dízel Motor konfiguráció: Turbódízel Innét érkezett: Barcs Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

hyundai-ix35-tuning-chiptuning-2-0-crdi-136 Neked is pont ilyen Hyundaiod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Hyundai tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt: https://rigotech.hu/hyundai-tuning/

Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos emelés ezen a Hyundaion

Az általunk ajánlott, durvább igénybevételnél is biztonságos tuning adatai: Prémium Pro teljesítmény: 161 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos ajánl hegyesebb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó alkatrész szintű károkért csak Te tartod a hátad.

Hyundai ix35 Tuning Rigotech módra

A tulaj chip tuning miatt jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk autója vezethetőségén és előzési képességén. Elvárása egyúttal fogyasztás csökkenés elérése volt, a forgatónyomaték jól érezhető javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal garantálva a gyár által is szavatolt alacsony szervizköltségeket.
Hyundai ix35 chiptuning kezdőlapounk: https://rigotech.hu/kivitel/hyundai-ix35/ Sok 200e km fölötti jó állapotú autóval találkozunk, ahol a tuning ígéretünk első nekifutásra szépen jön, bár általában nem ez a helyzet. Ilyen korú autónál már sokszor van futás is rendesen, és már gyári beállításon is kezdődnek az anomáliák, érdekes jelenségek, ezrét fokozottan figyelünk az állapotfelméréskor. Az ix35 136 LE-s erőforrása bőséges mechanikai tartalékkal van megáldva, emiatt a chip tuning várható haszna számottevő. A motor biztonságosan húzható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a 2.0 CRDi (100 kW / 136 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.0 CRDi csiptuning megrendelésekor érdemes tájékozódni milyen céghez mész, mert a beállítások haszna, ára nagyon változatos! A kocsid 136 lovas motorjának valamint hajtásláncának megbízhatósága ellenére is brutálisan tönkre tehető egy benzinkúton feltöltött olcsó beállítással vagy bármilyen Hyundai tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chippelés eredménye, lépései

Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte a tulaj kérésének megfelelő egyedi PPro remap kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha akár négy verzió tesztelését is igényli a Hyundai futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. A Hyundai tuning, remap eredménye ezen a 2.0 CRDi erőforráson: +31% (+42 LE) teljesítményemelkedés, a nyomaték +18% (+59 Nm) növekedésével . Az autót közös tesztkör után 177 lóerő és 395 NM csúcsadatokkal adtuk át. Köszönjük Attila bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával. Turbódízel motoroknál nem ajánlott sport betétszűrőt beszerezni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

Hyundai ix35 2.0 CRDi 136 LE dyno teszt

Nincs két egyforma Hyundai és ugyan az ügyfélkérések van, hogy hasonlók mégis jelentős a differencia köztük. Így minden egyes referenciánk mérési eredménye eltérő, kizárólag a jelen esetet szemlélteti! Úgy teljes a kép, hogy valaki elfogadja az ajánlásunk, valaki erősebbre, más meg óvatosabbra számít. Valakinek fontos a javuló fogyasztás, másnak nem. Kérj ajánlatot, gyere és teszteld le, hogy a Te géped mit tud.
hyundai-ix35-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
Műhelyünkben a nagy becsben tartott autód teljes biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai technikáink , ütős garanciáink szavatolják. Sok ehhez hasonló Hyundait teszteltünk, diagoztunk, chippeltünk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről több alkalommal láthattad eredményeinket, referenciáinkat.

#Hyundai #ix35 #tuning #CRDi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!

A 20-as, 70-es és siófoki számunk MEGSZÜNT. 30/227 12 27 a műhely száma. Jelenleg költözés miatt zárva vagyunk, tervezett nyitás szeptember 1.

X