Chiptuning » Iveco tuning » Iveco Daily tuning » 2.3 HPT (100 kW / 136 LE) referencia
Iveco Daily chiptuning 2.3 HPT 136 Ps 2010 Prémium Pro finomhangolás
Iveco Daily csippelés a 208610 km-t futott 12 éves 136 LE-s 2.3 HPT gépen, amely tulajdonosa Csány mellől jött hozzánk csippelés érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltós kivitelnél a motoroptimalizálás hatása azonnal és nagyon markánsan érezhető.
- Iveco Daily szakcikkeink
- További Iveco Daily méréseink
- Iveco Daily 2.3 HPT tuning autóink, sztorik
- Iveco Daily fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Iveco Daily specifikáció
Gyártmány: Iveco
Típus: Daily
Kivitel: -> 2016
Motor: 2.3 HPT (100 kW / 136 LE)
Katalógus teljesítmény: 136 LE
Forgatónyomaték: 320 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 208610 km
ECU: Bosch EDC16C39
Motorkód: F1AE04
Alvázszám:
Évjárat: 2010
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Csány
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Ivecod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Iveco tuning érdekel? Kezdj itt:
Iveco tuning
Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen az Ivecon
A Rigotech által javasolt durvább igénybevételnél is időtálló chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 170 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 385 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok műhely hirdet hegyesebb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te fogsz fizetni.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Iveco Daily tuning a Rigotech műhelyében
Ügyfelünk chippelés okán jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne az autó robbanékonyságán és pedálreakcióján. Vágya ezzel együtt fogyasztás csökkenés , a nyomaték meggyőző javítása mellett. Ugyanakkor szem előtt tartva az eredeti üzembiztonságot.
Iveco Daily chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/iveco-daily/
Sok 200e km fölötti jó állapotú autóval találkozunk, ahol a tuning ígéretünk első nekifutásra szépen jön, bár általában nem ez a helyzet. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A Daily 136 lovas erőforrása és hajtáslánca bőséges mechanikai tartalékkal bír, így a csippelés várható haszna számottevő. A motor jól érezhetően húzható, az élettartam sérülése technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 2.3 HPT (100 kW / 136 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.3 HPT motoroptimalizálás megrendelésekor érdemes tájékozódni milyen chippeshez fordulsz, mivel a hangolások megbízhatósága, haszna, költsége brutálisan eltérő!
A géped 136 lóerős motorjának valamint hajtásláncának megbízhatósága ellenére is kegyetlenül kinyírható egy rosszul megírt akciós chippel vagy bármilyen Iveco tuning box telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chip tuning eredménye, folyamata
Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk kérésének megfelelő egyedi Prémium Pro tuning kialakítása. A tökéletes motoroptimalizálás van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott az Iveco egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább új autók esetén vagy különleges kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A tuningunk eredménye ezen a 2.3 HPT erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de elvárható az autó fogyasztásának érezhető mérséklődése is.
Nagyra értékeljük László pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.
Turbódízel autóknál felesleges sport betétszűrőt alkalmazni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
Műhelyünkben a szeretett autód teljes biztonságban van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai módszereink , ütős garanciáink garantálják. Számos ehhez hasonló Ivecot teszteltünk, diagnosztizáltunk, optimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk többször közzétettük eredményeinket, referenciáinkat.
#Iveco #Daily #tuning #HPT #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!