/**/

Chiptuning » Lancia tuning » Lancia Voyager tuning » 2.8 Multijet (120 kW / 163 LE) referencia

Lancia Voyager chiptuning 2.8 Multijet 163 LE 2012 Prémium Pro Stage1


Lancia Voyager chippelés a 100000 kilométert futott 11 éves 163 lovas 2.8 Multijet vezérgépen, ami Helvécia közeléből érkezett hozzánk optimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltós kivitelnél a chip tuning haszna nem mindig mérhető (pontosan) a váltó kialakítása miatt.


lancia voyager tuning 2-8-multijet 163

Lancia Voyager alapadatok

Gyártmány: Lancia
Típus: Voyager
Kivitel: 2011 ->
Motor: 2.8 Multijet (120 kW / 163 LE)
Katalógus teljesítmény: 163 LE
Katalógus nyomaték: 360 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 100000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17CP27
Motorkód: RH55BA
Alvázszám: 2C4RLAB57C
Év: 2012
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Ahonnan érkezett: Helvécia

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Lanciad van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Lancia tuning érdekel? Akkor kezdd itt:
Lancia beállításaink kezdőlapja

Tuning katalógusunkban (nem széthajtós) növekmény ezen a Lancian

Az általunk javasolt durvább igénybevételnél is biztonságos chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 195 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 410 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos kiír magasabb értékeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó mechanikai károkért egyedül Te felelsz.


Lancia Voyager tuning Rigotech módra

A Lancia Voyager az erősen-csúsztatós automata váltó miatt nem tudjuk megmérni, mivel nem meghatározható a főtengely és a kerekek forgási sebességének aránya, ettől függetlenül tökéletes beállítást tudunk hozzá készíteni, mellyel a váltások nagyjából 500Rpm-vel lejjeb kerülnek, a gázreakció élesedik, az autó nyomatékosabb, dinamikusabb vezetési élményt biztosít felhasználójának 🙂
Az autó gazdája optimalizálás okán látogatott a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó menetdinamikáján és nyomatékán. Elvárása emellett kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő drasztikus javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Mégis garantálva az érkezővel azonos megbízhatóságot.

Lancia Voyager tuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/lancia-voyager/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Ilyen korú autónál már sokszor van futás is rendesen, és már gyári beállításon is kezdődnek az anomáliák, érdekes jelenségek, ezrét fokozottan figyelünk az állapotfelméréskor.
Voyager 163 Cv-s erőforrása számottevő betervezett mechanikai tartalékkal bír, emiatt a felhúzás várható eredménye bőséges. A motor kiváló eredménnyel csiptuningolható, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek 2.8 Multijet (120 kW / 163 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.


2.8 Multijet csiptuning alkalmával meg kell nézni milyen chippeshez látogatsz, mivel a tuningboxok megbízhatósága, haszna, brutálisan eltérő!

A kocsid 163 LE motorjának valamint váltójának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán leamortizálható egy amatőr akciós remappal vagy akármilyen Lancia tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech remap eredménye, lépései

Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro csiptuning megvalósítása. Az elvárás szerinti tuning van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Lancia futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor létfontosságú a dyno teszt és műszeres kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A remapunk eredménye ezen 2.8 Multijet motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható a fogyasztás javulása is.

Köszönjük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel esetében oktalan sportlégszűrőt alkalmazni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

Nálunk a nagy becsben tartott kocsid teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai módszereink , biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok hasonló Lanciat teszteltünk, diagnosztizáltunk, csiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk többször bemutattuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Lancia #Voyager #tuning #Multijet #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!