/**/

Chiptuning » Seat tuning » Seat Ateca tuning » 2.0 TDI (110 kW / 150 LE) referencia

Seat Ateca 2.0 TDI 150 Ps 2019 Prémium Pro beállítás


Seat Ateca chiptuning az 5000 kilométert futott 2 éves 150 LE-s 2.0 TDI Seaton, amely Heidenheim an der Brenz térségéből jött optimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. DSG váltós kivitelnél a csiptuning eredménye nagyon érezhető, mert a váltó nem csúsztat és kicsi az átviteli vesztesége. Meg tudjuk csinálni a DSG tuningját is, de ajánlott biztonságos értékeink esetén szükségtelen, mivel alapbeállításon is lekezeli ezt a többletet. Még jó, hogy a tuning folyamata alatt teljesítménymérést is csináltunk, így az erő és pedálreakció javulásán felül kézzelfogható, kiértékelhető a nyomtatott teljesítménymérés. Megérkezésekor a gyári ígérethez képest erőben 1% (2 Ps) többletet, nyomatékban 9% (-29Nm) elmaradást regisztráltunk a mai 2 évet megért Seaton. Szóval, 150 LE 340 NM gyári specifikációhoz viszonyítva 152 lovat és 311 Nm-t hozott a chiptuningunk megkezdésekor.


seat-ateca-tuning-2-0-tdi-150

Seat Ateca részletek

Gyártmány: Seat Típus: Ateca Kivitel: 2016 -> Motor: 2.0 TDI (110 kW / 150 LE) Teljesítmény: 150 LE Forgatónyomaték: 340 Nm Váltó: DSG Futásteljesítmény: 5000 km Motorvezérlő: Bosch EDC17C74 Motorkód: DFFA Alvázszám: VSSZZZ5F Gyártási év: 2019 Üzemanyag: Dízel Kialakítás: Turbódízel Innen jött: Heidenheim an der Brenz Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

seat-ateca-tuning-chiptuning-2-0-tdi-150 Neked is pont ilyen Seatod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Seat tuning kell? Akkor kezdd itt: Seat tuning

Tuning katalógusunkban ajánlott biztonságos növekmény ezen a Seaton

Az általunk preferált, durvább igénybevételnél is üzembiztos chip paraméterei: Prémium Pro teljesítmény: 175 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 390 NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningcég hangoztat magasabb értékeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő alkatrész szintű károkért Te felelsz.

Seat Ateca Tuning a Rigotech műhelyében

Norbert chip tuning miatt jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk autója a vezetési élményen és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése, a rugalmasság meggyőző javítása , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az elvárt üzembiztonságot.
Seat Ateca chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/seat-ateca/ Ez az autó olyan friss, hogy még a lakk sem kötött meg rajta. Köszönjük a bizalmat, hogy kezelésbe vehettük ezt a szinte új garanciális autót. Az Ateca 150 lóerős erőforrása számottevő mechanikai tartalékkal bír, emiatt a tuning várható haszna bőséges. A motor jól érezhetően csiptuningolható, a megbízhatóság kockáztatása technológiánkkal kizárt. Ezek a 2.0 TDI (110 kW / 150 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.0 TDI csiptuning alkalmával jól meg kell nézni milyen csippeshez fordulsz, mivel a szolgáltatások megbízhatósága, eredménye, díja brutálisan változatos! A kocsid 150 LE erőforrásának és hajtásának megbízhatósága ellenére is brutálisan felrobbantható egy túlhúzott olcsó csiptuninggal vagy akármilyen Seat tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, menete

A Rigotech-nél a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte Norbert elvárásainak megfelelő egyedi Rigotech PPro motoroptimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti beállítás van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Seat futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. A Seat tuning, remap eredménye ezen a 2.0 TDI motoron: +18% (+28 Ps) teljesítményemelkedés, a nyomaték +30% (+92 Nm) fokozódásával együtt. Az autót 180 LE és 403 NM csúcsadatokkal adtuk át. Nagyra értékeljük a tulajdonos bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása. Turbódízel motoroknál nem kell sport betétszűrőt betenni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

Seat Ateca 2.0 TDI 150 LE eredménye mérőpadon

Nem valószínű, hogy van két minden szempontból azonos Seat és ugyan ügyfeleink elvárásai valamikor egyezést mutatnak mégis jelentős a különbség köztük. Ezért minden egyes munkánk mérési eredménye változatos, csak az adott autó képességeit, tulajdonosa kérését tükrözi! Úgy teljes a kép, hogy valaki elfogadja az ajánlásunk, valaki fölé, más gyengébbre akarja. Egyeseknek központi kérdés a javuló fogyasztás, másnak ellenkezőleg. Kérj ajánlatot és gyere és nézd meg, hogy a Te géped mit tud.
seat-ateca-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
Műhelyünkben a nagy becsben tartott kocsid maximális biztonságban a legjobb kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai technikáink , megnyugtató garanciáink biztosítják. Elég sok hasonló Saabot teszteltünk, diagoztunk, chip tuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk gyakran láthattad eredményeinket, referenciáinkat.

#Seat #Ateca #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!