Chiptuning » Lancia tuning » Lancia Thema tuning » 3.0 MJET 190 LE teljesítménymérés adatok
Lancia Thema 3.0 MJET 190 LE 2011 Rigotech Prémium Pro remap és teljesítménymérés
Alapadatok
Gyártmány: Lancia
Típus / kivitel: Thema
Motor: 3.0 MJET
Teljesítmény: 190 LE
Forgatónyomaték:
Év: 2011
Üzemanyag: Dízel
Motorkonfiguráció: Turbódízel
Mérés módja: Úton, valós körülmények közt
Mérőszoftver: Insoric
Lancia tuning lapunkról elérsz minden típust. Ezekből választva a típusoldalon kigyűjtve látod kapcsolódó méréseinket, referenciáinkat.
Lancia Thema 3.0 MJET 190 LE dyno teszt
FONTOS! Ritka, hogy két Lancia teljesen egyforma és bár ügyfeleink elvárásai általánosságban egyezést mutatnak azért jelentős az eltérés köztük. Ezért minden egyes munkánk teljesítménymérése eltér, egyedül az adott autó képességeit, tulajdonosa kérését tükrözi! Hozzá jön, hogy valaki ránk bízza a célkitűzést, más durvábbra, megint valaki alá kéri. Valakinek elsődleges a javuló fogyasztás, másnak meg pont ellenkezőleg. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te géped mit tud.
A teljesítménymérés adatai
Mért érkező teljesítmény: Diagramról leolvasható LE
Mért érkező forgatónyomaték: Diagramról leolvasható NM
Mért Rigotech PPro chip tuning teljesítmény: 261 LE (+37% +71LE)
Mért Rigotech PPro forgatónyomaték: 628 NM
Az érkező teljesítmény- és forgatónyomaték értékek az Insoric mérési módszer sajátossága miatt nincsenek számszerűsítve az adatlapon, viszont a diagramról lenézhetők. Itt a teljesítményjavulást a katalógusadathoz viszonyítva adjuk meg.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Mi a véleményed? Neked is ilyened van? Van bármi kérdésed ezzel kapcsolatban?
Írd meg most legalul hozzászólásban, látni fogom és válaszolok.
#Lancia #Thema #tuning #MJET #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #csiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #chart #dynochart
Néhány további Lancia Thema tuning mérésünk, referenciáink, szakcikkünk
Ha Lancia Thema tuningban gondolkozol, mielőtt belevágsz, nagyon érdemes, akár 'életmentő' megismerni a folyamatokat, lehetőségeket, reális értékeket. Minket is megismersz és látod, hogy nem bízzuk a véletlenre, nem a tiéd lesz az első ilyen autó a padunkon. Jó tanulást, ha kérdésed van, írd meg a cikk alján és válaszolok. Azonnal ajánlatot is kérhetsz, IDE kattintva, kb. 2 perc. A chiptuning ára mellett megküldöm a várható javulás eredményét és több apróságot, hogy mire kell figyelned.
Az adatlapok, cikkek feltöltése folyamatban van a listákat még szerkesztjük, érdemes később is visszanézni.
1 Lancia Thema tuning 3.0 MJET 190 LE mérések
- Lancia Thema tuning 3.0 MJET 190 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...
1.2 Lancia 3.0 MJET motor pár teljesítménymérésünk
1.3 Fiat-Alfa csoport 3.0 MJET teljesítménymérések
1.5 Kapcsolódó Lancia tuning Rigotech szakcikkek
- Nincs cikkünk pontosan erről a modellről.
- Nincs cikkünk még erről a motorról.
- Nincs Lancia cikkünk.
2 Még néhány Lancia 3.0 MJET 190 LE tuning referenciák
- Lancia 3.0 MJET 190 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...
3 Lancia 3.0 MJET chiptuning referenciák
- Lancia 3.0 MJET chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...
4 Lancia Thema chiptuning referenciák
5 Még több Rigotech Lancia tuning
- Lancia Delta chiptuning 1.6 JTD 120 lóerő 2010 Prémium Pro Stage1
- Lancia Phedra 2.2 D 128 LE tuning, Prémium Pro Stage1
- Lancia K 2.4 JTD 136 Ps tuning, Prémium Pro finomhangolás
- Lancia Thesis 2.4 MJET 175 lóerő tuning, Prémium Pro beállítás
- Lancia Phedra 2.2 HDI 170 lóerő chiptuning, Prémium Pro Stage1
- Lancia Voyager chiptuning 2.8 Multijet 163 lóerő 2012 Prémium Pro Stage1
- Lancia Delta TUNING 1.8 i chiptuning 200 Ps 2012 Prémium Pro finomhangolás
- Lancia Lybra TUNING 1.9 JTD chiptuning 110 lóerő 2002 Prémium Pro hangolás
- Lancia Delta TUNING 1.6 MJET chiptuning 120 LE 2009 Prémium Pro Stage1
- Lancia Delta TUNING 1.6 MJET chiptuning 120 LE 2011 Prémium Pro finomhangolás
Hasznos tuning tippek
Sportlégszűrő
Turbóbenzin, turbódízel, kompresszor-benzin motoroknál nem ajánlott sportlégszűrőt beszerezni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet. A szívó benzines tuningnak jó kiegészítője , ezért a sportlégszűrő használata indokolt lehet (de nem kötelező).
Alufelni
Az alufelni szinte elsődleges vezetéstechnikát támogató tuning. A legtöbben nem számolnak vele, hogy milyen hatással lesz az autó dinamikájára. Egy felkapott cikkünk az alufelni és tuning vonatkozásában: https://rigotech.hu/alufelni/.
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc