„Ha lejönne a Ricsi, be sem érne a kapun, LEÜTNÉM!”
„Ha lejönne a Ricsi, be sem érne a kapun, LEÜTNÉM!” – közölte halál komolyan, idegesen a ma reggel 8 órás ügyfelünk (T.) mivel hazudtunk neki, megtévesztettük, átvertük. A cégünk és jó nevünk semmit nem ér, kamu az egész, nem értünk az autókhoz, olyat ígérünk amit nem tartunk be és ő különb helyen tartja az ásóját meg a kapáját mint a mi ügyfélvárónk. Szilveszter kollégámmal bár emberileg nincs baja, ő is egy bunkó aki hazudozik… Tönkretettük a napját, komoly anyagi károkat okoztunk magánéletében és munkájában egyaránt, ezért lehet, hogy nem áll meg itt a dolog, bár részemről lezártnak tekintem és igyekszem tanulni T. néhány jogos felvetéséből, mert ha az ő nézőpontjából nézem (azzal a hanyag egyoldalúsággal) akár igaza is lehet. DE, azt leszögezem, hogy arra van garancia és azt vállalom amit mondok, nem amit ő elképzel. T. nehezményezte, hogy 2×200 kmt jött feleslegesen egy 15 éves Ford Transittal, ami úgy kormol hogy eltűnik mögötte az út. A feladat az érkező tuning bevizsgálása, véleményezése volt, és amennyiben az rossz (és ez a füstölés okozója) annak korrekciója. Hogy az autót máshol tuningolták ismert dolog volt már az árajánlatadáskor is, bár ettől függőenül te, vagy bárki aki ajánlatot kap, korrekten tájékoztatva van a „módosított vállalásunkról” már tuningolt, vagy a tuningunk eredményét befolyásoló műszaki hibával érkező autók esetén. – mivel nem vagyunk varázslók, és csodatételekkel sem foglalkozunk ezen a szinten! Előzetes részletes tájékoztatásunk lásd itt.: https://rigotech.hu/modositott-vallalas/ . Ha valaki veszi a fáradtságot, és előzetesen tájékozódik, megkímélheti magát. – és minket is

Ajánlatunk félreérthetetlen része PIROSSAL kiemelve

Most akkor elmondtuk, vagy nem?
Ha tudunk segítünk, de nem minden ügyben, és nem kötelező eljönni sem.
- Tájékoztattuk az ajánlatban
- Tájékoztattuk az egyeztetés során
- A személyes interjún tájékoztattuk a munka megkezdése ELŐTT
- A várónkban ki van helyezve a módosított vállalásunk irányelv, és ártáblázat, amit egyeztettünk.
T. ezek ismeretében, és beleegyezésével rendelte meg az állapotfelmérést, diagnosztikát, érkező beállítás vizsgálatát (NEM az autó gyárira visszaállítását – ez majd később lesz érdekes!), majd fizetés helyett KIKÉRTE MAGÁNAK A KIALAKULT HELYZETET, és kis híján tettlegességig fajult a dolog. (Legalábbis egy kollégánál egy másik tanú előtt kilátásba helyezte a címsort…)
Következő munkafolyamatokat végeztük el a kilátásba helyezett pofánverésért cserébe
- az autó előéletének, szervizeinek átbeszélése, interjú
- tesztkör érkező beállítással (teljesítménymérést nem kért)
- diagnosztika, terheléses adatfelvétel
- a máshol készült tuning letöltése
- szoftver azonosító alapján közeli gyári verzió beszerzése (vásárlás), mivel nem szerepelt azonos sem nálunk, sem egyik használatos adatbázisban sem, és eltérő verzióval NEM kísérletezünk
- kompatibilis gyári verzió elkészítése, a tuningolt térképek visszaállítása gyári értékre
- a tuning szempontból EREDETI beállítás feltöltése az autóra
- újabb diagnosztika, terheléses adatfelvétel, tesztkör
- az érkező beállítás elemzése (nem volt annyira rossz, hogy akkora füstöt okozzon)
- konzultáció a továbbiakról, javaslat a megoldásra
- érkező tuning visszatöltése az autóra
- kedélyes csevegésben duplán meghallgatni mennyire szarok vagyunk, hogy átvertük, és miért nem fizet… – ez volt a legnehezebb munkafázis
FRISSÍTÉS
Kolléga most mondja, hogy az érkező tuning nem lett visszarakva, tehát lelépett a tesztfájlunkkal… egészségére… elporolt úgy mondta… talán már a köszönés sem fért bele? … Szívesen.
A beteg autó

Ford 2.0D terheléses diagnosztika részlete

A kialakult helyzet
Minden kért/vállalt munkafázist elvégeztünk. Elmondtuk, hogy bár az érkező beállításnál lehet jobbat csinálni, NEM a Rigotech PPro számára jelen esetben a megoldás, hanem szerviz felkeresése javasolt, mivel a gyári beállításokat tartalmazó tesztfájllal is jelentős füstölés maradt. Noha, tudunk csökkenteni a füstön, itt nyilvánvaló hogy fizikai hiba van, amit nem javasolt és nem is lehet így kezelni, erről T. -t tájékoztatta a kolléga. Jóhiszeműen azt is elmondta (- mint érdekességet – nem titok, bevált eljárás) hogy nem volt 100% egyező verziónk, így külön munkánk volt az érkező tuning gyárira visszaállításával, és ITT elpattant valami ügyfelünk fejében. (vagy talán megcsillant a hogyan spóroljunk 40e forintot igen korrekt gondolata…). Kollégám javasolta, ha gondolja, menjen el a Ford márkaszervizbe és kérjen ott frissítést az autóra, megjegyezve: tuning szempontból az sem lesz eredetibb, NEM fog javítani a füstölésen. ÉS ELKEZDŐDÖT ….
Megkaptuk a beosztásunk mert így korrekt…
„Szóval akkor nem is gyárit tettetek rá, akkor miért kértek pénzt? Még egy gyári beállításotok sincs, milyen szar hely ez? Mit képzeltek magatokról? ” És hasonló a vállalástól teljesen eltérő értelmetlen kérdések… Kollégám próbált segíteni, szakmai oldalról és az 1-2 órája egyeztetett előzetes vállalás alapján érvelni de ez TELJESEN SÜKET FÜLEKRE TALÁLT. Miután újabb haszontalan 30-60 perc ment el a „Fizesd már ki légyszi a munkát amit végeztünk” kontra: „Szarok vagyok, mit képzeltek, nem fizetek, sőt még nektek kéne útiköltséget fizetni, mert az lenne a korrekt….” Gyorsan eljutottak arra a pontra, hogy mi tartozunk, a hely egy átverés, szar, az ügyfélváró is szar, átverjük az érdeklődőt a jó fotóinkkal… (gondolom a labor fotók, a padi mérések, stb… de leginkább fájlalt RIGOTECH cégfelirat, ami igen, egy látványterv. (lásd itt is) Még nincs kész, most költöztünk az új helyre, sorry!) Az ügyfél fel van háborodva, nem akar fizetni… felhívtak hát engem, így volt alkalmam megismerkedni…
Lehetőség a korrekt lezárásra
Telefonba T. bár udvariasan de melegebb helyre küldött, az ócska cégemmel együtt, ezzel megköszönve, hogy
- meghallgattam
- elvégeztük, a vállalt feladatot
- mindenben tartottuk a megállapodásunkat.
Felajánlottam a kölcsönösség és törődés jeleként, hogy NE fizesse ki az ajánlat elfogadásakor és reggel is átbeszélt, pontosított, jóváhagyott vállalásunk díját, az elvégzett munkát. Fizesse a kisebbik részét, 15e forintot ami egy alap diagnosztikai díj. Ennél az önköltségi díjunk is magasabb. Ha akar ne fizessen, de ha kicsit is korrekt akkor fogadja ezt el. Nem tette.

Tanulság és üzenet
Kisstílű, tudatlan, rosszindulatú hozzáállás ez, amit sajnálok. Őszintén. Mi nem vagyunk rövidebbek azzal a 15e forinttal. Tartsd meg.
Szívesen végeztük a feladat minden részét (kivéve a kioktatásod hallgatását) és mindent megtettünk, hogy ezt jól csináljuk. A mi részünkről amit ígértünk, megtettünk. A te részedről T. ez pedig kvázi pitiáner bolti lopás, mindegy milyen intelligensen ecsetelted, hogy milyen szar hely ez, mert nem az. Miért nem a fent listázott elvégzett munkafolyamatokkal törődsz? (ja, hogy akkor ki kéne fizetni…) Igazoljad csak saját magadnak a jó döntésedet, mert mást nem tudsz csinálni. Persze ki is fizethetted volna a baráti díjunkat, ha nem vennél másokat semmibe. (Kvázi akkor én fizettem volna az utad, és még egy ebédre is meghívtalak… de neked ez is kevés volt). Ahelyett, hogy bennünk keresed a hibát, vállalnál némi felelősséget, pl. ha megígérsz valamit akkor azt betartod. Ha megrendelsz valamit akkor kifizeted.
Sok más mellett az is elkerülte a figyelmed, hogy a módosított vállalás díja 100%-ban beszámít a beállításunk díjába akkor ha a mechanikai hiba elhárul. Tehát, nem buktál volna egy forintot sem ha korrekt maradsz, és lehetett volna egy szoftveresen is jó autód, ha már a mechanikát rendbe rakjátok majd.
Én a részemről lezártam az ügyet, tanultam belőle: mihamarabb fel kell építeni az új műhelyt, mert tényleg kicsi a váró, és fel kell tenni a nagy cégfeliratot. Kb. ennyi haszna volt a beszélgetésünknek. Más érdemi kifogásod nem volt. Én nem akartam neked rosszat. Kifizetem helyetted a költségeinket, kollégáim díját, a sajátom ajándék. Annyit kérek cserébe, hogy olvasd el még egyszer a módosított vállalásunk, és akkor terjeszd a rossz hírünket, ha bármely pontját megszegtük, mert örülnék, ha nem termelnél a mainál több mínuszt nekünk, és nekem sem kéne elővennem az ügyet. Köszönettel üdv Tóth Richárd tulajdonos ügyvezető Rigotech Chiptuning.
Te hol tartasz most?
Van már árajánlatod? |
Van már időpontod? |
Szia Ricsi.
Pár napja voltam nálatok,egy 2012-es Citroen C5 2.0 Hdi kombival,bár veled személyesen nem találkoztunk de gratulálok utólag a csapatodhoz.
A kollégák barátságos és
készséges hozzáállása meglepő(főleg ezen a területen),bár ezt a sok megelégedett ügyfeletek már sokszor leírta, de a saját tapasztalat az igazi élmény.
Nem utolsó sorban a”Pro” beállítás SZUPER !!!
Ui.:A (T.) féle idiótákat meg nem lehet
elkerülni,de úgy ahogy te lereagáltad az is tanúsitja a magas inteligenciádat!!!!!!
Egyébként meg”JÓCÉGNEK NEM KELL CÉGÉR” persze a reklám nagyon fontos a mai világban.
További sok sikereket
üdv a csapatnak is.
A ,,kicsi” váróban a BARÁTI üdvözlésen kívül kaptam egy finom kávét is…! Ez csak jobb helyeken szokás!!!
Korrekt bevizsgálást,stb.
Üdv a kollégáidnak is!
Hello Rigotech!Igaz szemelyesen nem talakoztam a Ricsivel de a csapata megoldotta a problemamat!A lenyeg hogy mar 60e mentem azota az autoval es a fogyasztasa es az ereje azota is rendben van!En mar voltam sokkal nagyobb es igenyesebbnek kinezo muhelyekben is de egy valami hianyzott ez pedig a hozzaertes!!!!!!A kepeken es a youtubeon latom mar a valtozast amit elertetek gratula hozza!!!!A nyaron augusztus kornyeken biztosan jelentkezni fogok teljesitmeny meresre es ha mar ott leszek akkor lehet hogy dobunk meg egy lapattal a dizel szekerre meg utoljara…hogy mindenki emlekezzen majd a dizelek erejere es a RIGOTECHRE!!!!Udv Gabor[Wales]