Chiptuning » Mini tuning » Mini R50 tuning » 1.6 i referencia
Mini R50 1.6 i 90 Ps tuning, Prémium Pro csippelés
R50 tuning ezen az 1.6 i-n, amely tulajdonosa motoroptimalizálás miatt jött a telephelyünkre.
- Mini R50 szakcikkeink
- Mini R50 1.6 i 90 LE méréseink
- Mini R50 1.6 i tuning autóink, sztorik
- Mini R50 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
A Mini alapadatai
Gyártmány: Mini
Típus: R50
Motor: 1.6 i
Katalógus teljesítmény: 90 LE
Forgatónyomaték: – Nm
Futásteljesítmény: – km
Motorvezérlő: –
Motorkód: –
Alvázszám: –
Év: 2003
Üzemanyag: Benzin
Motor konfiguráció: Szívóbenzin
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Az adott modellre adatlapunkat itt találod:
https://rigotech.hu/chiptuning/mini-roadster-1-6t-184-r58-2012-tol/
Mini R50 tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/mini-one/
Neked is pont ilyen Minid van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Mini tuning érdekel? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/mini-tuning/
Fogyasztás kalkulátorunkban egy példa, hogy mennyit fogsz spórolni PPro chippünkkel.
Tuning a Rigotech műhelyében
A tulajdonos chippelés okán jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója menetdinamikáján és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése, a forgatónyomaték érezhető javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az elvárható üzembiztonságot.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Az R50 90 lóerős motorja szívóbenzineshez mért minimális mechanikai tartalékkal van megáldva, tehát az optimalizálás várható haszna nyomatékcsúcsban minimális. A motor azért érezhető eredménnyel hangolható, az élettartam csökkenése technológiánkkal nem merül fel. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.
Az 1.6 i tuning alkalmával érdemes tájékozódni melyik chippeshez látogatsz, mivel a szolgáltatások minősége, haszna, ára brutálisan eltérő!
Szeretett autód 90 LE motorjának valamint váltójának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán túlhúzható egy útszéli tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett remappal vagy bármilyen Mini tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csiptuning eredménye, folyamata
Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő PPro motoroptimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy akár négy verzió tesztelését is igényli a Mini futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy extrább kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.
A Mini tuning, Prémium Pro chiptuning eredménye ezen az 1.6 i motoron Ügyfelünk elvárása szerint alakult. Adatok ITT!
Szívóbenzin motoroknál a hatást fokozandó érdemes (de nem feltétel) sport betétszűrőt alkalmazni mert szívó motornál van létjogosultsága.
Műhelyünkben a féltett autód maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, ütős garanciáink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló Minit teszteltünk, mértünk, chip tuningoltunk az 1998 óta eltelt időben és ezekről többször megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#Mini #R50 #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Teljesítményben közel álló Mini R50 adatait megnézheted:
Mini Roadster 1.6T JCW 211 LE
Mini Roadster 2.0 SD 143 LE
Mitsubishi ASX 1.6 DID 115 LE
Mitsubishi ASX 1.8 DID 115 LE
Mitsubishi ASX 1.8 DID 150 LE
Linkek az autókhoz:
https://rigotech.hu/chiptuning/mini-roadster-1-6t-jcw-211-r58-2012-tol/
https://rigotech.hu/chiptuning/mini-roadster-2-0-sd-143-r58-2012-tol/
https://rigotech.hu/chiptuning/mitsubishi-asx-1-6-did-115-2010-2016/
https://rigotech.hu/chiptuning/mitsubishi-asx-1-8-did-115-2010-2016/
https://rigotech.hu/chiptuning/mitsubishi-asx-1-8-did-150-2010-2016/
Típusválasztónk folyamatosan frissül, kezdheted itt is az autód kiválasztását:
https://rigotech.hu/chiptuning-tipusvalaszto/
Köszönjük a tulajdonos bizalmát és köszönjük, hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.
Baráti üdvözlettel:
Tóth Richárd
tulajdonos ügyvezető
Rigotech Chiptuning
☎️ 30/227 12 27
Rigotech, jó autóból tökéletes!
http://rigotech.hu
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Mini 1.6 i más teljesítményosztály mérések
Bmw - Mini csoport 1.6 i egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!