Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 308 tuning » 1.6 e-HDi 8v (82 kW / 112 LE) referencia
Peugeot 308 chiptuning 1.6 Di 112 lóerő 2011 Prémium Pro beállítás
Peugeot 308 remap ezen a 717735 kilométert futott 12 éves 112 LE-s 1.6 Di Peugeot-n, amely Tahitótfalu közeléből jött hozzánk chippelés kedvéért Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltós kivitelnél az optimalizálás haszna azonnal és nagyon markánsan érezhető.
- Peugeot 308 szakcikkeink
- További Peugeot 308 méréseink
- Peugeot 308 1.6 Di tuning autóink, sztorik
- Peugeot 308 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Peugeot 308 alapadatok
Gyártmány: Peugeot
Típus: 308
Kivitel: 2007 – 2013
Motor: 1.6 e-HDi 8v (82 kW / 112 LE)
Katalógus teljesítmény: 112 LE
Katalógus nyomaték: 270 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 717735 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17C10
Motorkód: 9HR
Alvázszám:
Évjárat: 2011
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Ahonnan jött: Tahitótfalu
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Peugeot-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Peugeot tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt:
Peugeot tuning
Chiptuning táblázat: ajánlott biztonságos emelés ezen a Peugeot-n
A Rigotech által javasolt még agresszívebb használat esetén is strapabíró tuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 135 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 310 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos ajánl magasabb értékeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó mechanikai károkért nem ő, hanem Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Peugeot 308 tuning Rigotech technikával
A tulajdonos chippelés miatt érkezett Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez, hogy javítsunk autója menetdinamikáján és nyomatékán. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a forgatónyomaték jól érezhető javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis garantálva az eredeti megbízhatóságot.
Peugeot 308 kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/peugeot-308/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
308 112 PS erőforrása számottevő betervezett mechanikai túlméretezéssel bír, ezért a chip tuning várható haszna jelentős. A motor szuper eredménnyel húzható, az élettartam kockáztatása technológiánkkal nem merül fel. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
1.6 Di chiptuning megrendelésekor tájékozódni kell milyen chippeshez mész, mert a chiptuningok megbízhatósága, megtérülése, ára hihetetlenül változatos!
A kocsid 112 lovas erőforrásának valamint hajtásának tartalékai ellenére is gyorsan leamortizálható egy benzinkúton feltöltött akciós remappal vagy akármilyen Peugeot tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech stage1 beállítás eredménye, folyamata
Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő PPro csiptuning kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha elsőre megvan a Peugeot állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a mérőpad használata és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most Ügyfelünk kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A Prémium Pro chip tuningunk eredménye ezen 1.6 Di motoron: sokkal jobb pedálreakció és klasszabb dinamika de mérhető az autó étvágyának javulása is.
Köszönjük a tulajdonos bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.
Turbódízel motoroknál nem ajánlott sport légszűrő betétet használni mivel további javulást nem fog hozni.
Műhelyünkben autód teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai módszereink , ütős garanciáink garantálják. Sok ehhez hasonló Peugeot-t teszteltünk, diagoztunk, chippeltünk az 1998 óta eltelt időben és róluk többször megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#Peugeot #308 #tuning #Di #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Peugeot 1.6 Di 112 LE mérések
Peugeot 1.6 Di más teljesítményosztály mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 1.6 Di 112 LE mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 1.6 Di egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!