Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 308 tuning » 1.6 THP (129 kW / 175 LE) referencia
Peugeot 308 chiptuning 1.6 THP 175 Ps 2009 Prémium Pro Stage1
Peugeot 308 remap ezen a 200000 kilométert futott 13 éves 175 lovas 1.6 THP Peugeot-n, ami Bóly közeléből ugrott át hozzánk csiptuning kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetben az optimalizálás haszna azonnal és nagyon markánsan érezhető.
- Peugeot 308 szakcikkeink
- További Peugeot 308 méréseink
- Peugeot 308 1.6 THP tuning autóink, sztorik
- Peugeot 308 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Peugeot 308 alapadatok
Gyártmány: Peugeot
Típus: 308
Kivitel: 2007 – 2013
Motor: 1.6 THP (129 kW / 175 LE)
Teljesítmény: 175 LE
Forgatónyomaték: 240 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 200000 km
Motorvezérlő: Bosch MED17.4, Bosch MED17.4.2
Motorkód: 5FY
Alvázszám: VF34C5FYH5
Évjárat: 2009
Üzemanyag: Petrol
Konfiguráció: Turbó-benzin
Ahonnan jött: Bóly
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Peugeot-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Peugeot tuning érdekel? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/peugeot-tuning/
Tuning katalógusunkban (nem széthajtós) emelés ezen a Peugeot-n
Az általunk ajánlott még agresszívebb használat esetén is strapabíró chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 200 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 270 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningcég reklámoz magasabb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő alkatrész szintű meghibásodásokért csak Te fogsz fizetni.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Peugeot 308 tuning Rigotech technikával
Az autó tuningolva érkezett hozzánk, sajnos a teljesítménymérés alapján kevésnek tűnt. A gyári programmal éppen hogy kevesebbet mértünk, emellett az Intake Manifold Absolute pressure élő adatos rögzítésénél a nyomaték görbén is látható hullámzást sikerült felvenni. Az autó az érkjező tuninggal távozott.
Zoltán remap érdekében látogatott a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó menetdinamikáján és előzési képességén. Elvárása emellett kedvezőbb fogyasztás elérése, a forgatónyomaték drasztikus növelése , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor garantálva az eredeti üzembiztonságot.
Peugeot 308 tuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/peugeot-308/
Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A 308 175 lóerős motorja és hajtáslánca számottevő mechanikai tartalékkal bír, emiatt a csiptuning várható eredménye bőséges. A motor kiváló eredménnyel húzható, az élettartam sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a turbóbenzinesek hatékonyan, látványosan és biztonságosan húzhatók.
Az 1.6 THP chiptuning alkalmával meg kell nézni melyik műhelyhez mész, mivel a beállítások eredménye, változatos!
Az autód 175 lovas motorjának és hajtásának megbízhatósága ellenére is brutálisan felrobbantható egy olcsó remappal vagy akármilyen Peugeot tuning box használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chippelés eredménye, folyamata
Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája szempontjainak megfelelő Prémium Pro motoroptimalizálás kivitelezése. A tökéletes beállítás néha három verzió alatt lesz kiforrott a Peugeot egyediségének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor létfontosságú a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A Prémium Pro motoroptimalizálásunk eredménye ezen az 1.6 THP motoron: élénkebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink szerint várható az autó étvágyának érezhető csökkenése is.
Nagyra értékeljük ügyfekünk bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.
Turbó-benzin esetében nem kell sportlégszűrőt betenni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a nagy becsben tartott autód maximális biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a fékpados mérések, diagnosztikai módszereink , biztonságot adó garanciáink garantálják. Számos ehhez hasonló Peugeot-t diagnosztizáltunk, motoroptimalizáltunk az 1998 óta eltelt időben és velük kapcsolatban többször láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Peugeot #308 #tuning #THP #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Peugeot 1.6 THP más teljesítményosztály mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 1.6 THP egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!