/**/

Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 407 tuning » 2.0 HDiF (100 kW / 136 LE) referencia

Peugeot 407 chiptuning 2.0 Di 136 lóerő 2005 Prémium Pro motoroptimalizálás


Peugeot 407 remap ezen a 320000 kilométert futott 18 éves 136 lovas 2.0 Di szekéren, amely Pincehely mellől érkezett hozzánk chippelés érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a chippelés eredménye könnyen mérhető.


peugeot 407 tuning 2-0-di 136

Peugeot 407 részletek

Gyártmány: Peugeot
Típus: 407
Kivitel: 2004 – 2011
Motor: 2.0 HDiF (100 kW / 136 LE)
Teljesítmény: 136 LE
Forgatónyomaték: 320 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 320000 km
Motorvezérlő: Siemens/Continental 803A
Motorkód: RHR
Alvázszám:
Év: 2005
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Pincehely

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Peugeot-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Peugeot tuning kell? Kezdj itt:
Peugeot beállításaink kezdőlapja

Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Peugeot-n

A Rigotech által preferált strapabíró motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 161 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos feltüntet magasabb adatokat, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó esetleges alkatrész szintű károkért csak Te felelsz.


Peugeot 407 tuning a Rigotech műhelyében

Az autó gazdája tuning miatt jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk autója dinamikáján és pedálreakcióján. Kérése ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése, a forgatónyomaték jól érezhető növelése mellett. Egyúttal biztosítva az érkezővel azonos üzembiztonságot.

Peugeot 407 chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/peugeot-407/
A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
407 136 PS motorja és hajtáslánca számottevő mechanikai túlméretezéssel van megáldva, tehát a tuning várható eredménye számottevő. A motor szuper eredménnyel csiptuningolható, az üzembiztonság csökkenése technológiánkkal kizárt. Esetünkben 2.0 HDiF (100 kW / 136 LE) motor kellemesen húzható.


2.0 Di optimalizálás alkalmával jól meg kell nézni melyik chippeshez látogatsz, mert a chiptuningok megbízhatósága, megtérülése, ára nagyon változatos!

A géped 136 Ps motorjának és hajtásláncának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy benzinkúton feltöltött akciós csiptuninggal vagy akármilyen Peugeot tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, menete

Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Viktor szempontjainak megfelelő egyedi Prémium Pro stage1 beállítás kivitelezése. A tökéletes tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Peugeot futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és műszeres kontroll. Most a tulaj kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A chiptuningunk eredménye ezen 2.0 Di motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható a fogyasztás érezhető csökkenése is.

Köszönjük Viktor pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel motoroknál nem ajánlott sport betétszűrőt alkalmazni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

Műhelyünkben a féltett autód teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai módszereink mellett, egyedülálló együttműködési lehetőségeink garantálják. Számos hasonló Peugeot-t teszteltünk, mértünk, motoroptimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk gyakran már láthattad eredményeinket, referenciáinkat.

#Peugeot #407 #tuning #Di #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 Di 136 LE mérések


Kapcsolódó Peugeot tuning Rigotech szakcikkek

  • Tuningbox vs chiptuning - árak, mérés technológia

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!