Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 407 tuning » 2.0 HDiF (100 kW / 136 LE) referencia
Peugeot 407 chiptuning 2.0 HDiF 136 Ps 2007 Prémium Pro csiptuning
Peugeot 407 chip tuning ezen a 160000 km-t futott 15 éves 136 lóerős 2.0 HDiF szekéren, amely tulajdonosa Pécs közeléből ugrott át chip tuning miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltóval szerelt kivitelnél az optimalizálás hatása nem mindig mérhető (pontosan) a váltó kialakítása miatt.
- Peugeot 407 szakcikkeink
- További Peugeot 407 méréseink
- Peugeot 407 2.0 HDiF tuning autóink, sztorik
- Peugeot 407 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Peugeot 407 további részletek
Gyártmány: Peugeot
Típus: 407
Kivitel: 2004 – 2011
Motor: 2.0 HDiF (100 kW / 136 LE)
Teljesítmény: 136 LE
Forgatónyomaték: 320 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 160000 km
Motorvezérlő: Siemens/Continental 803A
Motorkód: RHR
Alvázszám: VF36ERHRj2
Év: 2007
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Ahonnan érkezett: Pécs
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Peugeot-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Peugeot tuning kell? Kezdj itt:
Peugeot beállításaink kezdőlapja
Chiptuning táblázat: ajánlott biztonságos emelés ezen a Peugeot-n
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is üzembiztos tuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 161 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos hirdet nagyobb értékeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó mechanikai károkért egyedül Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Peugeot 407 tuning a Rigotech műhelyében
Speciális kéréssel fordult hozzánk a Peugeot tulajdonosa, ugyanis a gázpedál karakterisztiákából adódóan kis szöghelyzet változásra is gyengén reagál, az első 1 cm pedálúton pedig semmit. Az érzékenyebb gázpedál nem okozott gondot, de az első egy centiméteren nem tudtunk segíteni, ez a pedáll sajátosságából adódó tulajdonsága.
A tulajdonos csiptuning miatt jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne az autó dinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a dinamika meggyőző fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis biztosítva az eredeti üzembiztonságot.
Peugeot 407 chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/peugeot-407/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. 15 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
A 407 136 PS motorja számottevő betervezett túlméretezéssel van megáldva, ezért a tuning várható haszna számottevő. A motor kiváló eredménnyel csiptuningolható, a megbízhatóság kockáztatása technológiánkkal nem merül fel. Esetünkben a 2.0 HDiF (100 kW / 136 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.0 HDiF csiptuning előtt meg kell nézni melyik műhelyhez mész, mivel a chiptuningok megbízhatósága, megtérülése, ára nagyon eltérő!
A kocsid 136 Ps erőforrásának és hajtásának tartalékai ellenére is brutálisan leamortizálható egy összetákolt akciós tuninggal vagy akármilyen Peugeot tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech remap eredménye, lépései
Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulaj szempontjainak megfelelő egyedi Prémium Pro remap kivitelezése. Az elvárás szerinti beállítás néha három verzió alatt lesz kiforrott a Peugeot állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor létfontosságú a dyno teszt és műszeres kontroll. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.
A Prémium Pro chip tuningunk eredménye ezen a 2.0 HDiF erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint elvárható az autó étvágyának csökkenése is.
Nagyra értékeljük Miklós bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.
Turbódízel esetében nem ajánlott sport betétszűrőt alkalmazni mivel további javulást nem fog hozni.
Műhelyünkben a féltett kocsid maximális biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a fékpados mérések, diagnosztikai technikáink mellett, ütős együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok hasonló Peugeot-t teszteltünk, diagnosztizáltunk, motoroptimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk többször láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Peugeot #407 #tuning #HDiF #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Peugeot 2.0 HDiF 136 LE mérések
Peugeot 2.0 HDiF más teljesítményosztály mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 HDiF 136 LE mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 HDiF egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!