Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 407 tuning » 2.2 HDiF (125 kW / 170 LE) referencia
Peugeot 407 chiptuning 2.2 Di 170 LE 2006 Prémium Pro hangolás
Peugeot 407 motoroptimalizálás a 180000 kilométert futott 18 éves 170 lovas 2.2 Di szekéren, amely tulajdonosa Harc térségéből jött hozzánk motoroptimalizálás ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt kivitelnél a chip tuning eredménye könnyen mérhető.
- Peugeot 407 szakcikkeink
- További Peugeot 407 méréseink
- Peugeot 407 2.2 Di tuning autóink, sztorik
- Peugeot 407 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Peugeot 407 specifikáció
Gyártmány: Peugeot
Típus: 407
Kivitel: 2004 – 2011
Motor: 2.2 HDiF (125 kW / 170 LE)
Teljesítmény: 170 LE
Forgatónyomaték: 370 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 180000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC16C39
Motorkód: 4HT
Alvázszám: vf36e4hth2
Év: 2006
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Ahonnan jött: Harc
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Peugeot-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Peugeot tuning kell? Kezdj itt:
Peugeot tuning
Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Peugeot-n
A Rigotech által preferált durvább igénybevételnél is időtálló chiptuning paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 190 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 435 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos hirdet hegyesebb növekményeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te fogsz fizetni.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Peugeot 407 tuning Rigotech technikával
András remap okán jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó menetdinamikáján és nyomatékán. Kérése emellett fogyasztás csökkenés elérése volt, a nyomaték érezhető növelése , az autó használhatóságának javítása mellett. Mégis biztosítva a gyár által is szavatolt megbízhatóságot.
Peugeot 407 lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/peugeot-407/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. 18 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
407 170 lovas erőforrása jelentős betervezett túlméretezéssel bír, ennek köszönhetően a chip tuning várható haszna jelentős. A motor kiváló eredménnyel erősíthető, az üzembiztonság csökkenése technológiánkkal kizárt. Esetünkben 2.2 HDiF (125 kW / 170 LE) motor kellemesen húzható.
2.2 Di chippelés alkalmával tájékozódni kell milyen csippeshez fordulsz, mert a beállítások megbízhatósága, megtérülése, díja nagyon változatos!
Szeretett autód 170 LE erőforrásának és hajtásláncának megbízhatósága ellenére is gyorsan tönkre tehető egy összecsapott akciós chiptuninggal vagy akármilyen Peugeot tuningbox telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chippelés eredménye, folyamata
Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte András elvárásainak megfelelő egyedi Rigotech PPro tuning kialakítása. A tökéletes tuning van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Peugeot futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A tuningunk eredménye ezen 2.2 Di erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján várható az autó fogyasztásának javulása is.
Köszönjük András pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.
Turbódízel esetében nem ajánlott sport betétszűrőt beszerezni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben kocsid teljes biztonságban van. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai módszereink , biztonságot adó garanciáink garantálják. Sok ehhez hasonló Peugeot-t mértünk, chippeltünk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és velük kapcsolatban több alkalommal láthattad referenciáinkat, méréseinket.
#Peugeot #407 #tuning #Di #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Peugeot 2.2 Di más teljesítményosztály mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.2 Di egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!