Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 5008 tuning » 2.0 HDi (110 kW / 150 LE) referencia
Peugeot 5008 2.0 HDi 150 lóerő 2012 Prémium Pro csippelés
Peugeot 5008 tuning ezen a 160250 km-t futott 9 éves 150 lovas 2.0 HDi szekéren, amely tulajdonosa Nagykanizsa, Palin közeléből érkezett chiptuning miatt Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetben a csiptuning eredménye azonnal és nagyon markánsan érezhető.
- Peugeot 5008 szakcikkeink
- További Peugeot 5008 méréseink
- Peugeot 5008 2.0 HDi tuning autóink, sztorik
- Peugeot 5008 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Peugeot 5008 részletek
Gyártmány: Peugeot Típus: 5008 Kivitel: 2009 – 2013 Motor: 2.0 HDi (110 kW / 150 LE) Katalógus teljesítmény: 150 LE Forgatónyomaték: 340 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 160250 km ECU: Delphi DCM3.5 Motorkód: RH02 Alvázszám: Év: 2012 Üzemanyag: Dízel Konfiguráció: Turbódízel Innen érkezett: Nagykanizsa, Palin Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Peugeot-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Peugeot tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt: Peugeot tuning
Chiptuning táblázat: ajánlott biztonságos emelés ezen a Peugeot-n
Az általunk preferált még agresszívebb használat esetén is strapabíró chiptuning adatai: Prémium Pro teljesítmény: 170 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég hangoztat magasabb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó esetleges mechanikai károkért csak Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Peugeot 5008 tuning a Rigotechnél
Gábor chip tuning miatt érkezett Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez, hogy javítsunk az autó dinamikáján és nyomatékán. Kérése egyúttal kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő meggyőző javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva a gyár által is szavatolt megbízhatóságot.
Peugeot 5008 kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/peugeot-5008/ Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni. Az 5008 150 LE-s erőforrása számottevő mechanikai tartalékkal bír, emiatt a chippelés várható eredménye jelentős. A motor tökéletes eredménnyel chippelhető, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a 2.0 HDi (110 kW / 150 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.0 HDi chippelés alkalmával érdemes tájékozódni melyik műhelyhez fordulsz, mivel a remap-ok minősége, eredménye, díja igen eltérő! A géped 150 lóerős motorjának és hajtásának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy túlhúzott olcsó remappal vagy akármilyen Peugeot tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csippelés eredménye, folyamata
Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő Prémium Pro optimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Peugeot állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a mérőpad használata és műszeres kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat. A Prémium Pro motoroptimalizálásunk eredménye ezen a 2.0 HDi erőforráson: és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján mérhető az autó étvágyának érezhető csökkenése is. Nagyra értékeljük Gábor bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása. Turbódízel autóknál nem ajánlott sport légszűrő betétet betenni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a megbecsült autód maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai módszereink , biztonságot adó garanciáink szavatolják. Elég sok ehhez hasonló Peugeot-t teszteltünk, diagnosztizáltunk, chippeltünk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről több alkalommal közzétettük referenciáinkat, méréseinket.
#Peugeot #5008 #tuning #HDi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Peugeot 2.0 HDi 150 LE mérések
Peugeot 2.0 HDi más teljesítményosztály mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 HDi 150 LE mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 HDi egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!