/**/

Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 5008 tuning » 2.0 HDi (110 kW / 150 LE) referencia

Peugeot 5008 2.0 HDi 150 lóerő 2012 Prémium Pro csippelés


Peugeot 5008 tuning ezen a 160250 km-t futott 9 éves 150 lovas 2.0 HDi szekéren, amely tulajdonosa Nagykanizsa, Palin közeléből érkezett chiptuning miatt Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetben a csiptuning eredménye azonnal és nagyon markánsan érezhető.


peugeot-5008-tuning-2-0-hdi-150

Peugeot 5008 részletek

Gyártmány: Peugeot Típus: 5008 Kivitel: 2009 – 2013 Motor: 2.0 HDi (110 kW / 150 LE) Katalógus teljesítmény: 150 LE Forgatónyomaték: 340 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 160250 km ECU: Delphi DCM3.5 Motorkód: RH02 Alvázszám: Év: 2012 Üzemanyag: Dízel Konfiguráció: Turbódízel Innen érkezett: Nagykanizsa, Palin Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Peugeot-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Peugeot tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt: Peugeot tuning

Chiptuning táblázat: ajánlott biztonságos emelés ezen a Peugeot-n

Az általunk preferált még agresszívebb használat esetén is strapabíró chiptuning adatai: Prémium Pro teljesítmény: 170 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég hangoztat magasabb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó esetleges mechanikai károkért csak Te tartod a hátad.

Peugeot 5008 tuning a Rigotechnél

Gábor chip tuning miatt érkezett Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez, hogy javítsunk az autó dinamikáján és nyomatékán. Kérése egyúttal kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő meggyőző javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva a gyár által is szavatolt megbízhatóságot.
Peugeot 5008 kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/peugeot-5008/ Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni. Az 5008 150 LE-s erőforrása számottevő mechanikai tartalékkal bír, emiatt a chippelés várható eredménye jelentős. A motor tökéletes eredménnyel chippelhető, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a 2.0 HDi (110 kW / 150 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.0 HDi chippelés alkalmával érdemes tájékozódni melyik műhelyhez fordulsz, mivel a remap-ok minősége, eredménye, díja igen eltérő! A géped 150 lóerős motorjának és hajtásának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy túlhúzott olcsó remappal vagy akármilyen Peugeot tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, folyamata

Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő Prémium Pro optimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Peugeot állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a mérőpad használata és műszeres kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat. A Prémium Pro motoroptimalizálásunk eredménye ezen a 2.0 HDi erőforráson: és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján mérhető az autó étvágyának érezhető csökkenése is. Nagyra értékeljük Gábor bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása. Turbódízel autóknál nem ajánlott sport légszűrő betétet betenni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a megbecsült autód maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai módszereink , biztonságot adó garanciáink szavatolják. Elég sok ehhez hasonló Peugeot-t teszteltünk, diagnosztizáltunk, chippeltünk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről több alkalommal közzétettük referenciáinkat, méréseinket.

#Peugeot #5008 #tuning #HDi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 HDi egyéb mérések

  • Citroen C5 chiptuning 2.0 HDi 163 Ps 2011 Prémium Pro Stage1

  • Kapcsolódó Peugeot tuning Rigotech szakcikkek

  • Tuningbox vs chiptuning - árak, mérés technológia

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!