/**/

Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot 508 tuning » 2.0 HDI 140 LE teljesítménymérés adatok

Peugeot 508 2.0 HDI 140 LE 2012 Rigotech Prémium Pro remap adatok és dyno



Alapadatok

Gyártmány: Peugeot
Típus / kivitel: 508
Motor: 2.0 HDI
Katalógus teljesítmény: 140 LE
Katalógus nyomaték: hide-compare-block1 Nm
Évjárat: 2012
Üzemanyag: Dízel
Motorkonfiguráció: Turbódízel
Mérés módja: Mérőpadon
Mérőszoftver: Bosch FLA 206

Peugeot tuning gyártmányoldalunkról elérsz minden típust. Ezekből választva a típusoldalon külön látod releváns méréseinket, referenciáinkat.




Peugeot 508 2.0 HDI 140 LE mérési diagram

FONTOS! Ritka, hogy két Peugeot teljesen egyforma és habár az ügyfélkérések általánosságban egyezést mutatnak azért jelentős a differencia köztük. Szóval minden egyes projektünk teljesítménymérése változatos, egyedül az adott autó képességeit, tulajdonosa kérését tükrözi! Hozzá jön, hogy valaki elfogadja az ajánlásunk, valaki fölé, megint más meg gyengébbre akarja. Valakinek elsődleges a csökkenő fogyasztás, másnak ellenkezőleg. Kérj ajánlatot, gyere és teszteld le, hogy a Te géped mit tud.

Érkezéskor a katalógushoz képest teljesítményben -2% (-3 Ps) elmaradást regisztráltunk ezen az aktuális Peugeot-n. Tehát, az autó a 140 LE hide-compare-block1 NM gyári ígérethez viszonyítva 137 lovat és 350 NM-t tudott a Prémium Pro Stage1 beállításunk megkezdésekor.

 

A teljesítménymérés adatai

Mért érkező teljesítmény: 137 LE
Mért érkező forgatónyomaték: 350 NM
Mért Rigotech PPro csippelés teljesítmény: 157 LE (+14% +20LE)
Mért Rigotech PPro forgatónyomaték: 393 NM (+11% +43Nm)




peugeot-508-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart

Mi a véleményed? Neked is ilyened van? Van bármi kérdésed ezzel kapcsolatban?

Írd meg most legalul hozzászólásban, látni fogom és válaszolok.


#Peugeot #508 #tuning #HDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #csiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #chart #dynochart


Néhány további Peugeot 508 tuning mérésünk, referenciáink, szakcikkünk


Ha Peugeot 508 tuningban gondolkozol, mielőtt belevágsz, nagyon érdemes, akár 'életmentő' megismerni a folyamatokat, lehetőségeket, reális értékeket. Minket is megismersz és látod, hogy nem bízzuk a véletlenre, nem a tiéd lesz az első ilyen autó a padunkon. Jó tanulást, ha kérdésed van, írd meg a cikk alján és válaszolok. Azonnal ajánlatot is kérhetsz, IDE kattintva, kb. 2 perc. A chiptuning ára mellett megküldöm a várható javulás eredményét és több apróságot, hogy mire kell figyelned.

Az adatlapok, cikkek feltöltése folyamatban van a listákat még szerkesztjük, érdemes később is visszanézni.


1 Peugeot 508 tuning 2.0 HDI 140 LE mérések

  • Peugeot 508 tuning 2.0 HDI 140 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

1.2 Peugeot 2.0 HDI motor pár teljesítménymérésünk

1.5 Kapcsolódó Peugeot tuning Rigotech szakcikkek

2 Még néhány Peugeot 2.0 HDI 140 LE tuning referenciák

  • Peugeot 2.0 HDI 140 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...

3 Peugeot 2.0 HDI chiptuning referenciák

  • Peugeot 2.0 HDI chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...

4 Peugeot 508 chiptuning referenciák

5 Még több Rigotech Peugeot tuning

Hasznos tuning tippek

Sportlégszűrő

Turbóbenzin, turbódízel, kompresszor-benzin motoroknál nem kell sportlégszűrőt használni mert az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni. Szívó benzin tuning mellett javítja a légcserét, ezzel az eredményt , emiatt a sportlégszűrő használata a további javulás érdekében jó dolog (de nem feltétlenül szükséges!)


Alufelni

Az alufelni szinte elsődleges optikai tuning. Többen kihagyják a számításból, hogy milyen hatással lesz ez a gép gyorsulására. Egy felkapott cikkünk az alufelni témájában: https://rigotech.hu/alufelni/.




Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc