Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot Partner tuning » 2.0 HDi (66 kW / 90 LE) referencia
Peugeot Partner chiptuning 2.0 Di 90 lóerő 2004 Prémium Pro csippelés
Peugeot Partner csippelés ezen a 270573 kilométert futott 20 éves 90 lóerős 2.0 Di szekéren, amely tulajdonosa Lajoskomárom közeléből ugrott át hozzánk csippelés ügyben Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt kivitelnél a chip tuning hatása azonnal és nagyon markánsan érezhető.
- Peugeot Partner szakcikkeink
- További Peugeot Partner méréseink
- Peugeot Partner 2.0 Di tuning autóink, sztorik
- Peugeot Partner fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Peugeot Partner alapadatok
Gyártmány: Peugeot
Típus: Partner
Kivitel: 2002 – 2008
Motor: 2.0 HDi (66 kW / 90 LE)
Teljesítmény: 90 LE
Forgatónyomaték: 205 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 270573 km
Motorvezérlő: Siemens/Continental SID801
Motorkód: RHY
Alvázszám:
Év: 2004
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innen érkezett: Lajoskomárom
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Peugeot-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Peugeot tuning kell? Akkor kezdd itt:
Peugeot tuning
Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos növekmény ezen a Peugeot-n
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is üzembiztos chip paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 115 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 250 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos reklámoz magasabb adatokat, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó mechanikai meghibásodásokért Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Peugeot Partner tuning a Rigotechnél
Attila remap érdekében érkezett a Rigotech-hez, mivel javítani szeretne az autó robbanékonyságán és pedálreakcióján. Kérése ezzel együtt fogyasztás csökkenés , a rugalmasság érezhető növelése , az autó használhatóságának javítása mellett. Egyúttal garantálva a gyár által is szavatolt üzembiztonságot.
Peugeot Partner tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/peugeot-partner/
Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. Ilyen korú autót gyakran már bontásra ítélnek, nem úgy a mai jó karban levő kivételes 20 éves darabot!
Partner 90 LE-s erőforrása bőséges mechanikai tartalékkal van megáldva, emiatt a csippelés várható hozadéka durva. A motor tökéletes eredménnyel húzható, az elvárt futásteljesítmény sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek 2.0 HDi (66 kW / 90 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
2.0 Di chiptuning alkalmával jól meg kell nézni kihez mész, mivel a tuningboxok megbízhatósága, haszna, nagyon változatos!
A géped 90 Ps erőforrásának és hajtásának tartalékai ellenére is kegyetlenül kinyírható egy hibás akciós csiptuninggal vagy bármilyen Peugeot tuning box használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csippelés eredménye, folyamata
A Rigotech-nél a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk kérésének megfelelő egyedi Rigotech PPro chippelés megvalósítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás néha két lépcsőben kerül finomításra a Peugeot futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a mérőpad használata és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.
A remapunk eredménye ezen 2.0 Di erőforráson: sokkal jobb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján várható az autó étvágyának érezhető javulása is.
Köszönjük Attila bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.
Turbódízel motoroknál felesleges sportlégszűrőt alkalmazni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
Nálunk a nagy becsben tartott autód maximális biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai módszereink mellett, ütős együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló Peugeot-t teszteltünk, diagnosztizáltunk, írtunk az 1998 óta eltelt időben és róluk többször már láthattad referenciáinkat, méréseinket.
#Peugeot #Partner #tuning #Di #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Peugeot 2.0 Di 90 LE mérések
Peugeot 2.0 Di más teljesítményosztály mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 Di 90 LE mérések
Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 Di egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!