/**/

Chiptuning » Peugeot tuning » Peugeot RCZ tuning » 2.0 HDi (120 kW / 163 LE) referencia

Peugeot RCZ chiptuning 2.0 Di 163 LE 2013 Prémium Pro finomhangolás


Peugeot RCZ csippelés a 160000 km-t futott 10 éves 163 lovas 2.0 Di vezérgépen, amely Mozsgó térségéből jött hozzánk optimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a motoroptimalizálás eredménye azonnal és nagyon markánsan érezhető.


peugeot rcz tuning 2-0-di 163

Peugeot RCZ alapadatok

Gyártmány: Peugeot
Típus: RCZ
Kivitel: II. – 2013 ->
Motor: 2.0 HDi (120 kW / 163 LE)
Katalógus teljesítmény: 163 LE
Forgatónyomaték: 340 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 160000 km
ECU: Delphi DCM3.5
Motorkód: VF34JR
Alvázszám:
Év: 2013
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Mozsgó

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Peugeot-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Peugeot tuning kell? Kezdj itt:
Peugeot tuning

Chiptuning kalkulátor: biztonságos emelés ezen a Peugeot-n

A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 180 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos hirdet nagyobb növekményeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó esetleges alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te felelsz.


Peugeot RCZ tuning Rigotech módra

A tulajdonos chippelés okán látogatott a műhelyünkbe, hogy javítsunk autója vezethetőségén és előzési képességén. Vágya emellett fogyasztás csökkenés , a rugalmasság jól érezhető fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor szem előtt tartva az eredeti üzembiztonságot.

Peugeot RCZ oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/peugeot-rcz/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Ilyen korú autónál már sokszor van futás is rendesen, és már gyári beállításon is kezdődnek az anomáliák, érdekes jelenségek, ezrét fokozottan figyelünk az állapotfelméréskor.
RCZ 163 lóerős erőforrása számottevő betervezett mechanikai túlméretezéssel rendelkezik, ezért a motoroptimalizálás várható eredménye jelentős. A motor szuper eredménnyel húzható, az elvárt futásteljesítmény sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek 2.0 HDi (120 kW / 163 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.


2.0 Di tuning előtt érdemes tájékozódni kihez mész, mivel a beállítások megbízhatósága, haszna, költsége nagyon eltérő!

Az autód 163 lóerős erőforrásának és hajtásláncának adottságai ellenére is nagyon csúnyán tönkre tehető egy összecsapott tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett tuninggal vagy Peugeot tuningbox telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech stage1 beállítás eredménye, folyamata

Nálunk a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő Rigotech PPro chippelés megvalósítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Peugeot futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább új autók esetén vagy extrább kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A tuningunk eredménye ezen 2.0 Di motoron: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de mérhető a fogyasztás érezhető csökkenése is.

Nagyra értékeljük Márton bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.

Turbódízel motoroknál nem ajánlott sport betétszűrőt alkalmazni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Műhelyünkben autód maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai technikáink mellett, egyedülálló együttműködési lehetőségeink garantálják. Sok ehhez hasonló Peugeot-t teszteltünk, diagoztunk, chip tuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk gyakran már láthattad referenciáinkat, méréseinket.

#Peugeot #RCZ #tuning #Di #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Citroen - Peugeot (PSA) csoport 2.0 Di 163 LE mérések


Kapcsolódó Peugeot tuning Rigotech szakcikkek

  • Tuningbox vs chiptuning - árak, mérés technológia

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!