Notice: unserialize(): Error at offset 0 of 1 bytes in /home/customer/www/rigotech.hu/public_html/wp-content/plugins/wpdatatables_1_5_6/controllers/wdt_functions.php on line 463

Saab tuning

Saab tuning módszerek, chiptuning. Keresd ki a sajátod, kérj ajánlatot!

Saab tuning, chiptuning

Erős Saab tuning, chiptuning beállításainkat biztonságos körülmények között, 4×4-es Bosch terhelt mérőpadon fejlesztjük, teljesítménymérés kontrolljával, folyamatos diagnosztika és adatgyűjtés mellett, autód állapotát és kérésedet figyelembe véve.

Saab tuning előtt ‘kötelező’ ez a videó mert olyan technikákról beszélek benne, amelyekről máshol nem hallasz. Valószínű, éppen ezeken fog múlni a Saab chippelés sikere és jelentős összeget fogsz vele megtakarítani.  Kezdd itt, kattints a lejátszásra!

Saab tuning, tuningbox és motoroptimalizálás

A listázott Saab modellekhez biztosan van tuning technológiánk. Felesleges alkatrészek (Saab tuningbox) beépítése nélkül gyári, biztonságos eszközökkel (legtöbbször megbontás nélkül) készül a motoroptimalizálás.
Saab chiptuning, táblázatunk, adatbázisunk folyamatosan frissítjük. Használd az ajánlatkérőt, válaszd ki ott az autód.

saab tuning
chiptuning-ar-arajanlat-akcio

Saab chiptuning módszerek a táblázatban

Chiptuning / egyéb beállítás során, mindig a leggyorsabb és legkevésbé 'fájdalmas' módszert alkalmazzuk.

  • OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
  • VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
  • Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
  • Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
  • Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
  • Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
  • Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges

Saab chiptuning táblázat - típuslista

GyártmányTípusMotorLENmMódszer
Saab 93 1.9 8v TiD 120 OBD
Saab 93 1.9 16v TiDS 150 OBD
Saab 93 1.9 16v TiDS 152 OBD
Saab 93 1.9 16v TTiD 181 OBD
Saab 93 2.0 16v Turbo 150 OBD
Saab 93 2.0 16v Turbo 175 OBD
Saab 93 2.0 16v Turbo Aero 208 OBD
Saab 93 2.0 16v Turbo Aero 209 OBD
Saab 93 2.0 16v Turbo BioPower 175 OBD
Saab 93 2.0 16v Turbo BioPower AT 5 speed 150 OBD
Saab 93 2.0 16v Turbo BioPower MT 5 speed 150 OBD
Saab 93 2.0 16v Turbo HPT 188 OBD
Saab 93 2.0 16v Turbo LPT 150 OBD
Saab 93 2.0 16v Turbo LPT 156 OBD
Saab 93 2.0 16v Turbo LPT SAAB Tuned 175 OBD
Saab 93 2.2 16v TiD 117 OBD
Saab 93 2.3 16v Turbo Aero 234 OBD
Saab 93 2.3 16v Turbo Viggen 228 OBD
Saab 93 2.3 16v Turbo Viggen 234 OBD
Saab 93 2.3 16v Turbo Viggen 250 OBD
Saab 93 2.8 V6 24v Turbo Aero 231 OBD
Saab 93 2.8 V6 24v Turbo Aero 250 OBD
Saab 93 2.8 V6 24v Turbo Aero 254 OBD
Saab 93 2.8 V6 24v Turbo FWD 280 OBD
Saab 93 2.8 V6 24v Turbo X 280 OBD
Saab 93 2.8 V6 24v Turbo XWD 280 OBD
Saab 95 1.9 16v TiD 150 OBD
Saab 95 2.0 16v TTiD 190 400 Mgb.
Saab 95 2.0 16v Turbo 150 OBD
Saab 95 2.0 16v Turbo 220 OBD
Saab 95 2.0 16v Turbo BioPower 180 OBD
Saab 95 2.0 16v Turbo Ecopower 150 OBD
Saab 95 2.0 16v Turbo SAAB Tuned 185 OBD
Saab 95 2.0 16v Turbo SAAB Tuned 192 OBD
Saab 95 2.0 TiD 6AT 160 350 Mgb.
Saab 95 2.0 TiD 6MT 160 350 Mgb.
Saab 95 2.0 TTiD 6AT 190 400 Mgb.
Saab 95 2.0 TTiD 6MT 190 400 Mgb.
Saab 95 2.3 16v Turbo 163 OBD
Saab 95 2.3 16v Turbo 170 OBD
Saab 95 2.3 16v Turbo 185 OBD
Saab 95 2.3 16v Turbo 220 OBD
Saab 95 2.3 16v Turbo Aero 230 OBD
Saab 95 2.3 16v Turbo Aero 250 OBD
Saab 95 2.3 16v Turbo Aero 301 OBD
Saab 95 2.3 16v Turbo Ecopower 163 OBD
Saab 95 2.3 16v Turbo Ecopower 165 OBD
Saab 95 2.3 16v Turbo Ecopower 170 OBD
Saab 95 2.3 16v Turbo Ecopower 185 OBD
Saab 95 2.8 V6 24v Turbo Aero 301 OBD
Saab 95 3.0 V6 Turbo 200 OBD


  • OBD = megbontás nélkül a diagnosztikai csatlakozón (OBD-n) keresztül
  • VR/Mgb. +OBD = 90%, hogy megy OBD-n, de lehet hogy a vezérlőt meg kell bontani *
  • Mgb./ OBD = 80%, hogy megy OBD-n, de ha nem, akkor csak megbontással
  • Mgb.+ OBD = a vezérlőegységet megbontjuk, utána már OBD-n írjuk
  • Aszt./ Mgb. = a vezérlőt ki kell venni. Vagy a csatlakozóján keresztül, vagy megbontás után kezelhető **
  • Mgb. = kizárólag a vezérlőegység megbontásával olvasható/írható a beállítás. ***
  • Forr. = nagyon régi típusoknál megbontás után memória ki/be forrasztása szükséges

* A vezérlőegység OBD-n nem olvasható. Ha már van korábbi olvasásunk vagy adatbázisból származó un. Virtual Read fájl, akkor OBD-n keresztül megbontás nélkül haladunk. Ha nincs eredeti fájl, akkor ki kell venni a motorvezérlőt, megbontani, és asztalon kiolvasni az eredeti beállításokat. Ezt követően OBD-n írható.
** Minimális szereléssel biztosan jár. A vezérlőegység megbontása nélkül, asztalon csatlakozunk hozzá. Valamikor szükséges a vezérlő megbontása is.
*** A vezérlőt ki kell venni, megbontani, és a belsejében levő csatlakozón keresztül kezeljük. Forrasztás, alkatrész csere nem történik.

A feltüntetett értékek tájékoztató jellegűek, az oldal tartalma nem minősül ajánlatnak. A megadott tuning módszer eltérhet, vagy ha az adott autó más elektronikával/ sw. verzióval szerelt, előfordulhat, hogy nincs mód a beállítások kezelésére.

Chiptuning árajánlat és infó az autódról 5 perc alatt

  • Gyári, lebutított középszerűből
  • erős, dinamikus, megbízható
  • vezethetőbb, szerethetőbb autót
  • Rigotech beállítással!