Opel Insignia chiptuning 2.0 CDTI 110LE és 160LE

Szerző: febr 19, 20212 hozzászólás

Opel 2.0 CDTI chiptuning – és a biztonságos lehetőségek

Ha Opel Insignia chiptuning ügyben kutatsz, kéne egy kis erő, biztonságos motoroptimalizálás mellett, akkor ez Neked is hasznos lesz. – nem csak a levélben érdeklődő ügyfelünknek

“Üdv Csaba, köszönöm jelentkezésed és örülök, hogy megfelelő színvonalúnak értékeled a munkánkat. Kérdéseidre lent válaszolok, üdv Richárd”

Tisztelt Uram kedves Richárd !
Le a kalappal a szaktudásod előtt (külön dicséret a marketingért)
Végig olvastam az összes küldött anyagot,meggyőző és hiteles számomra.
Köszönöm.Van pár kérdésem:

Opel Insignia korábbi modellről azt írja az összes elérhető forrás,hogy a motorok lóerőtől függetlenül teljesen megegyeznek szerkezeti kialakítást tekintve. Autósboltos ismerős szerint az erőátviteli részekben sincs különbség, beleértve a fékeket is. Az én fehér bálnám 110 lóerős ha a vezérlés kivételével minden egyezik miért nem ajánlott belőle 160LE plusz 20 %-os autót faragni?? (chiptuning árajánlatukban ennél kisebb értékek szerepelnek)

opel-insignia-chiptuning
Opel-Insignia-20CDTI-160Le-Chiptuning

Nálunk közel tízezer autót kell ismerni a szoftverét, beállításait illetően. Mechanikailag nem vizsgálunk minden típust és nem is hagyatkozunk mások „valószínű hogy minden azonos” információjára. Leginkább a hosszú távú biztonságos, mégis erős és a fogyasztást is csökkentő beállításokra törekszünk. Ennél a kivitelnél valószínűsítem, hogy valóban minden azonos, így az átlagosnál nagyobb tartalék van. Több chiptuning cég ajánl 90 lóerő többletet 140NM növekedés kíséretében erre a 2.0 CDTI Opel motorra a fenti okra hivatkozva.

Kérésre mi is meg tudjuk ezt csinálni, ugyanakkor ez szerintem nem indokolt és amennyiben fontos az élettartam nem javasolt. Vannak ennek a motornak típushibái, ide értve a kenési rendszerét (főtengely csapágy hiba) és porlasztóit. Ezért is vékony jég amit egyes versenytársak (az ügyfél kárára!) bevállalnak a növelés tekintetében.

Ez inkább csak elméleti kérdés mert nekem igazán nincs szükségem egy ekkora ménesre..ami sokkal jobban érdekel az a fogyasztás optimalizálás. A vezetési stílusom dinamikus de a hazai viszonyok,távolságok miatt nem erőltetem a sietést kapkodást,gyakorlatilag. 2200 fölé nem pörgetem a masinát,kivétel a nem túl gyakori autópálya igénybevétel. A fogyasztással viszont nem vagyok kibékülve,dacára a szerintem kíméletes vezetési módnak,még hosszabb utakon is soknak találom. Tudom,hogy nehéz kaszni stb. Van a háznál egy 1.5 dci Renault azonos feltételek mellett 2 literrel többet eszik az OPEL..nos ezt soknak tartom. A kérdés,hogy a finomhangolás, optimalizálás (figyelembe véve az alacsony fordulaton történő használatot) segítene-e lefaragni a 2 literből annyit amiért érdemes Szekszárdig mennem.

A többletfogyasztás egyik jelentős összetevője a környezetvédelmi rendszer (részecskeszűrő, DPF) működtetése, ami jelentős üzemanyagot visz ez. Ha sok a városi használat, akkor ez jelentős tényező. Kérésére tudunk kifejezetten olyan beállítást készíteni, ami óvja a részecskeszűrőt DPF-et  (csökkenti a korom termelést, így kevesebbet kell regenerálni a szűrőt az autónak, kevesebb gázolaj ráfordítással) csökkenti a fogyasztást, s emellett javítja az autó nyomatékát az Ön elvárásai szerint, amelyről a személyes interjún fogunk beszélni. Általában ennél az Insignia modellnél 0,5-1 literes fogyasztás csökkenésről számolnak be ügyfeleink. – amellett, hogy egy sokkal dinamikusabb, biztonságosabb autót vezetnek.

Opel-Insignia-motoroptimalizálás-20CDTI-130ps

Insignia tuning helyett motor csörgés megszüntetése 

 
Opel Insignia tuning helyett egyedi finombeállításra érkezett, mert már – minden cserélve, de csörög… –
Kemény kör volt. Nem a tuningvédett EDC17 motorvezérlő volt a kihívás, ebből megbontás nélkül 53 másodperc alatt (lásd a képen) mentettük az érkező beállítást. Több gond volt.
 
Az autó már DPF nélkül érkezett, és egy ezt támogató DPFoff beálíltás volt a vezérlőn. Az autó kicsit füstölt, de a fő probléma az volt, hogy finom gyorsításkor éles csörgést produkált, amely szinte mindig fizikai probléma következménye.
Itt a fizikai problémát számos módon próbálták orvosolni:
injektor csere
– üzemanyag rendszer szinte összes elemének cseréje
motorfelújítás
motorvezérlő egység csere
EGR csere
DPF (talán csak ideiglenes) kiírás
– egyebek
A csörgés maradt, mindenki széttette a kezét.
opel-insignia-20-cdti-tuning-csorges-javitas
opel-insignia-20-cdti-edc17-motorvezerlo-ecu-tuning

Tuning, óvatos motoroptimalizálás, finomítás a beállításban

 
A tuning nem minden. ‘Bárki’ fel tud emelni egy nyomaték limitert, vagy ész nélkül oda tud húzni +10% többlet üzemanyagot és már ugrik is az autó! Most nem az erő volt a tuning célja, hanem a csörgés megszüntetése. Láttuk már ezt a jelenséget, így ajánlás útján kaptunk bizalmat a tulajdonostól. A megoldás:
Menet közben logoltuk az élő adatokat, információt gyűjtve a csörgés körülményeiről. A felvett adatok alapján a beállításban visszakerestem pontosan az adott üzemállapothoz tartozó értékeket és egymással összhangban újrakalibráltam azt a részt. 3 lépésben sikerült teljesen CSÖRGÉSMENTES, LÁGY MOTORHANGOT varázsolni.

Készült egy óvatosabb PPro chiptuning beállítás is, amely még jobb dinamikát és kicsit jobb fogyasztás ad. Természetesen a füst is megszűnt.

Te is átülnél egy erősebb, jobb autóba? Legyél tájékozott, és kérj ajánlatot az autód finomhangolására, tuningjára!

opel-csorges-tuning
Opel-tuning-es-teljesitmenymeres-dyno
opel-insignia-teljesitmenymeres-chiptuning

Opel Insignia 2.0CDTI chiptuning referencia videók

 

Egy másik Opeles üzenete:

“Nekem egyszer már hozzányúltak… dinamikus volt, de bizonyos sebességeknél berángatott, letiltott a motor. – ilyenkor az ember ott ragad a pályán… probléma volt. Nem olcsó a trailer, hogy levigyenek a pályáról. Azért kerestelek meg titeket, hogy ezt tudjuk orvosolni!”

Teljesítménymérő padon fejlesztett, motoroptimalizálásunk teljesen biztonságos, mégis kiváló erőt, dinamikát, magabiztosságot ad. Nézd át referenciáinkat, és KÉRJ AJÁNLATOT a sajátodra, csatlakozz elégedett ügyfeleink több mint tízezres táborához!

“A remegés teljesen elmúlt, a letiltás nem jelentkezik… Köszönöm!”

Nagyon jól felébredt az Insignia, a mosoly sokat elárul…

Opel Insignia 2.0 CDTI 160LE “Abszolút nagyon jó” Chiptuning referencia