Opel Insignia chiptuning 2.0 CDTI 110LE és 160LE
Opel 2.0 CDTI chiptuning – és a biztonságos lehetőségek
Ha Opel Insignia chiptuning ügyben kutatsz, kéne egy kis erő, biztonságos motoroptimalizálás mellett, akkor ez Neked is hasznos lesz. – nem csak a levélben érdeklődő ügyfelünknek
“Üdv Csaba, köszönöm jelentkezésed és örülök, hogy megfelelő színvonalúnak értékeled a munkánkat. Kérdéseidre lent válaszolok, üdv Richárd”
Tisztelt Uram kedves Richárd !
Le a kalappal a szaktudásod előtt (külön dicséret a marketingért)
Végig olvastam az összes küldött anyagot,meggyőző és hiteles számomra.
Köszönöm.Van pár kérdésem:Opel Insignia korábbi modellről azt írja az összes elérhető forrás,hogy a motorok lóerőtől függetlenül teljesen megegyeznek szerkezeti kialakítást tekintve. Autósboltos ismerős szerint az erőátviteli részekben sincs különbség, beleértve a fékeket is. Az én fehér bálnám 110 lóerős ha a vezérlés kivételével minden egyezik miért nem ajánlott belőle 160LE plusz 20 %-os autót faragni?? (chiptuning árajánlatukban ennél kisebb értékek szerepelnek)


Nálunk közel tízezer autót kell ismerni a szoftverét, beállításait illetően. Mechanikailag nem vizsgálunk minden típust és nem is hagyatkozunk mások „valószínű hogy minden azonos” információjára. Leginkább a hosszú távú biztonságos, mégis erős és a fogyasztást is csökkentő beállításokra törekszünk. Ennél a kivitelnél valószínűsítem, hogy valóban minden azonos, így az átlagosnál nagyobb tartalék van. Több chiptuning cég ajánl 90 lóerő többletet 140NM növekedés kíséretében erre a 2.0 CDTI Opel motorra a fenti okra hivatkozva.
Kérésre mi is meg tudjuk ezt csinálni, ugyanakkor ez szerintem nem indokolt és amennyiben fontos az élettartam nem javasolt. Vannak ennek a motornak típushibái, ide értve a kenési rendszerét (főtengely csapágy hiba) és porlasztóit. Ezért is vékony jég amit egyes versenytársak (az ügyfél kárára!) bevállalnak a növelés tekintetében.
Ez inkább csak elméleti kérdés mert nekem igazán nincs szükségem egy ekkora ménesre..ami sokkal jobban érdekel az a fogyasztás optimalizálás. A vezetési stílusom dinamikus de a hazai viszonyok,távolságok miatt nem erőltetem a sietést kapkodást,gyakorlatilag. 2200 fölé nem pörgetem a masinát,kivétel a nem túl gyakori autópálya igénybevétel. A fogyasztással viszont nem vagyok kibékülve,dacára a szerintem kíméletes vezetési módnak,még hosszabb utakon is soknak találom. Tudom,hogy nehéz kaszni stb. Van a háznál egy 1.5 dci Renault azonos feltételek mellett 2 literrel többet eszik az OPEL..nos ezt soknak tartom. A kérdés,hogy a finomhangolás, optimalizálás (figyelembe véve az alacsony fordulaton történő használatot) segítene-e lefaragni a 2 literből annyit amiért érdemes Szekszárdig mennem.
A többletfogyasztás egyik jelentős összetevője a környezetvédelmi rendszer (részecskeszűrő, DPF) működtetése, ami jelentős üzemanyagot visz ez. Ha sok a városi használat, akkor ez jelentős tényező. Kérésére tudunk kifejezetten olyan beállítást készíteni, ami óvja a részecskeszűrőt DPF-et (csökkenti a korom termelést, így kevesebbet kell regenerálni a szűrőt az autónak, kevesebb gázolaj ráfordítással) csökkenti a fogyasztást, s emellett javítja az autó nyomatékát az Ön elvárásai szerint, amelyről a személyes interjún fogunk beszélni. Általában ennél az Insignia modellnél 0,5-1 literes fogyasztás csökkenésről számolnak be ügyfeleink. – amellett, hogy egy sokkal dinamikusabb, biztonságosabb autót vezetnek.

Insignia tuning helyett motor csörgés megszüntetése


Tuning, óvatos motoroptimalizálás, finomítás a beállításban
Készült egy óvatosabb PPro chiptuning beállítás is, amely még jobb dinamikát és kicsit jobb fogyasztás ad. Természetesen a füst is megszűnt.
Te is átülnél egy erősebb, jobb autóba? Legyél tájékozott, és kérj ajánlatot az autód finomhangolására, tuningjára!



Opel Insignia 2.0CDTI chiptuning referencia videók
Egy másik Opeles üzenete:
“Nekem egyszer már hozzányúltak… dinamikus volt, de bizonyos sebességeknél berángatott, letiltott a motor. – ilyenkor az ember ott ragad a pályán… probléma volt. Nem olcsó a trailer, hogy levigyenek a pályáról. Azért kerestelek meg titeket, hogy ezt tudjuk orvosolni!”
Teljesítménymérő padon fejlesztett, motoroptimalizálásunk teljesen biztonságos, mégis kiváló erőt, dinamikát, magabiztosságot ad. Nézd át referenciáinkat, és KÉRJ AJÁNLATOT a sajátodra, csatlakozz elégedett ügyfeleink több mint tízezres táborához!
“A remegés teljesen elmúlt, a letiltás nem jelentkezik… Köszönöm!”
Nagyon jól felébredt az Insignia, a mosoly sokat elárul…
Opel Insignia 2.0 CDTI 160LE “Abszolút nagyon jó” Chiptuning referencia
További benzines és dízel Opel chiptuning referenciáink és esettanulmányok
Opel Vectra 2.0 Dti 101LE EGR+tuning Rigotech Chiptuning referencia
Opel Vivaro / Renault Trafic 2.0CD 114LE Rigotech chiptuning és 600.000km tapasztalata
Opel Astra G 1.4 Tuningbox vagy chiptuning?
Opel Astra H 1.6i Rigotech referencia
Opel Astra G 2000 Diesel Rigotech referencia
Opel Antara 2.2 CDTI 163LE “Utánfutó leakasztva”
Opel Vectra C 150LE Rigotech referencia
Opel Vectra B 2.0 dth “könnyedén, lágyan”
Opel Zafira 20TD 110LE EGR hiba javítás PSG16 Rigotech
Opel Vectra 1.9CDTI 150 LE “Nagyon viszi!” Rigotech
Opel Astra H 16i 115LE “Retuning” Rigotech
Opel Astra H GTC 1.6i 115Le “villáminterjú” Rigotech Chiptuning
Megy mint a bicska… Opel Astra 1.7 TD 125LE
Opel Astra J 1.4i 100le “többlet erő = biztonság”
Opel Vectra C 2.2DTI 125LE “Adagoló vezérlős”
1. rész Opel AstraH 1.8i 140LE Rigotech
Opel Astra 17CTDi 101Le “Remek lett” Rigotech
HŰHA! Opel Zafira 1.7 CDTi DENSO-DPF Rigotech referencia
Opel Omega 2.5D 150LE “felénk is vannak, de” Rigotech referencia
Opel Corsa 1.2 “Gyengélkedés után” Rigotech referencia
Saab 93 / Opel Vectra 1.9 CDTI részecskeszűrő regenerálás
Opel Meriva 1.7CDTI 2009 110LE Rigotech referencia
További több mint 500 referencia videó és esettanulmány a Youtube csatornánkon, keresd ki a saját autód!
Te hol tartasz most?
Van már árajánlatod? |
Van már időpontod? |
Jó napot én igazából csak aszt a kérdést szeretném feltenni hogy a 2.0 opel insignia CDTI ecoflexnél ha Chiptuningolt akkor is tönkre mehet benne a turbócső?
Üdv, köszönöm a kérdést. A turbócső gyárival is tönkremehet, igaz, ha nincs más mechanikus hiba azért bírnia kell jó ideig. A tuning, ha megfelelően van elkészítve, semmilyen káros hatással nincs a csőre. Egy túlhúzott beállításnál, amikor a turbónyomás jelentősebb mértékben emelve van, ott a csövek nagyobb terhelése miatt az elhasználódás nagyobb. (a tuningtól a cső élettartama biztos nem lesz hosszabb) üdv Richárd