/**/

Chiptuning » Seat tuning » Seat Ateca tuning » 2.0 TDI (110 kW / 150 LE) referencia

Seat Ateca chiptuning 2.0 TDI 150 Ps 2021 Prémium Pro Stage1


Seat Ateca tuning ezen a 20000 km-t futott 0 éves 150 lóerős 2.0 TDI szekéren, amely tulajdonosa Cserkeszőlő közeléből érkezett hozzánk remap miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben az optimalizálás haszna azonnal és nagyon markánsan érezhető.

Még jó, hogy a tuning folyamata alatt teljesítménymérést is csináltunk, ezért az erő, a nyomaték és fogyasztás javulásán felül analizálható a megjelenített mérés. Kezdéskor a gyári ígérethez képest erőben 1% (1 lóerő) többletet, forgatónyomatékban 2% (-6Nm) elmaradást regisztráltunk ezen az aktuális 0 éves Seaton. Tehát, 150 lóerő 340 NM specifikációhoz hasonlítva 151 LE-t és 334 Nm-t mutatott a Prémium Pro felhúzásunk előtt.



seat-ateca-tuning-2-0-tdi-150

Seat Ateca specifikáció

Gyártmány: Seat
Típus: Ateca
Kivitel: 2016 ->
Motor: 2.0 TDI (110 kW / 150 LE)
Katalógus teljesítmény: 150 LE
Katalógus nyomaték: 340 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 20000 km
ECU: Bosch EDC17C74
Motorkód: DTTA
Alvázszám: VSSZZZ5F
Gyártási év: 2021
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innen jött: Cserkeszőlő

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

seat-ateca-tuning-chiptuning-2-0-tdi-150

Neked is pont ilyen Seatod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Seat tuning érdekel? Kezdj itt:
Seat tuning

Chiptuning táblázat: ajánlott biztonságos emelés ezen a Seaton

Az általunk preferált, még agresszívebb használat esetén is üzembiztos chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 175 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 390 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos reklámoz magasabb értékeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te fogsz fizetni.


Seat Ateca Tuning a Rigotech műhelyében

Legtöbb beállításunkat úgy csináljuk meg, hogy kis gázpedálállás mellet javítja a fogyasztást, de ha 50%-nál nagyobbat nyomsz, akkor az autó állapotától és kérésedtől függő nyomaték centrikus beállítás azonnal belehúz az ülésbe. Biztosak lehetünk benne, hogy mellékhatás nélkül, csak kiváló eredményre számítunk 😉
István tuning okán látogatott a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó menetdinamikáján és pedálreakcióján. Kérése emellett fogyasztás csökkenés elérése volt, a dinamika érezhető javítása mellett. Ugyanakkor garantálva a gyárival azonos megbízhatóságot.

Seat Ateca chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/seat-ateca/

Szeretünk ilyen kiváló állapotú keveset futott autón dolgozni. Köszönjük a kitüntetett bizalmat ennél az új, garanciális autónál.
Az Ateca 150 LE-s motorja jelentős mechanikai tartalékkal rendelkezik, ennek köszönhetően a csiptuning várható haszna bőséges. A motor tökéletes eredménnyel húzható, az élettartam sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a 2.0 TDI (110 kW / 150 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.


A 2.0 TDI chippelés előtt jól meg kell nézni milyen csippeshez mész, mivel a chiptuningok megtérülése, díja brutálisan eltérő!
A géped 150 lóerős erőforrásának és váltójának tartalékai ellenére is brutálisan leamortizálható egy hibás olcsó csiptuninggal vagy bármilyen Seat tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech tuning eredménye, lépései

A Rigotech-nél az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte az ügyfekünk elvárásainak megfelelő Prémium Pro csiptuning kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás néha akár négy verzió tesztelését is igényli a Seat egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább új autók esetén vagy extrább kérések esetén létfontosságú a mérőpad használata és műszeres kontroll.

A Seat tuning, motoroptimalizálás eredménye ezen a 2.0 TDI motoron: +19% (+29 lóerő) teljesítménytöbblet, a nyomaték +16% (+52 Nm) fokozódásával együtt. Az autót végül 180 Ps és 386 NM csúcsadatokkal adtuk át. Nagyra értékeljük István bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel esetében felesleges sportlégszűrőt beszerezni mert az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.

Seat Ateca 2.0 TDI 150 LE dyno teszt

FONTOS! Ritka, hogy két Seat teljesen egyforma és habár a tulajdonosok elvárásai valamikor hasonlók mégis elég nagy a különbség köztük. Így minden egyes referenciánk mérési eredménye eltér, csak az adott autó képességeit, tulajdonosa kérését tükrözi! Még add hozzá, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, valaki durvábbra, megint más meg gyengébbre akarja. Egyeseknek fontos a javuló fogyasztás, másnak meg pont ellenkezőleg. Kérj ajánlatot, gyere és teszteld le, hogy a Te autód mennyire hozza az elvárásodat.

seat-ateca-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart

Nálunk autód maximális biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a teljesítménymérések, motordiagnosztikai módszereink mellett, megnyugtató együttműködési lehetőségeink biztosítják. Számos hasonló Saabot diagoztunk, chiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk több alkalommal közzétettük eredményeinket, referenciáinkat.

#Seat #Ateca #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!


A 20-as, 70-es és siófoki számunk MEGSZÜNT. 30/227 12 27 a műhely száma. Jelenleg költözés miatt zárva vagyunk, tervezett nyitás szeptember 1.

X