Volkswagen Passat 2.0 CR TDI chiptuning 140LE 320NM csaló szoftver után…
2.0 CR TDI chiptuning 140LE 310.000km után is maradt azért elég sok ló, a frissítésig…

Kedvcsináló referencia, tesztkörön a Volkswagen Passat 2.0 CR TDI-vel, PPro chiptuninggal
PPro Chiptuning adatok, Dynopro teljesítménymérés
- Katalógusadat: 2.0 CRTDI VW motor 140LE 320NM
- Érkező állapot mérése (környezeti norma korr.): 127LE 309NM (-13LE -11NM)
- Rigotech PPro chiptuning – (PPro1): 169LE 359NM (+42LE +50NM)
- Rigotech PPro chiptuning – egyedi húzottabb (PPro+): nem készült
- Az autó tömege 2 fővel 1474kg
- Mérési módszer: DynoPro teljesítménymérés úton, valós körülmények közt
Beállításunk folyamata, eredménye, haszna
Motordiagnosztika, majd teljesítménymérés és az érkező állapot mentése után készítettem egy megbeszéltek szerinti biztonságos beállítást erre a 140 lovas 2.0CR TDI VW motorra. Régebben tovább tartott a folyamat, mert a benne levő EDC17CP14 Bosch motorvezérlőt ki kellett venni, szétszedni, és csak a belső csatlakozóján keresztül lehetett elérni / írni a beállítási területet. Mára már megbízható OBD-n keresztüli (megbontásmentes) gyors megoldásunk van.
Ahogy a teljesítménymérés is mutatja, az autó kiválóan felébredt, a hozzáadott 50NM elég konzervatív. Figyelembe vettem a 310e km futást, és nem is volt feladat a határok feszegetése. Természetesen minden környezetvédelmi rendszert aktívan hagytunk.

VW Passat 2.0 CR 140LE chiptuning tanulságok, összegzés
Nagyon jól érezhető és látványos – mégis biztonságos – eredményt lehet elérni ezeken a 2.0 CR motorokon.
Prémium Pro chiptuning beállításunkkal a fogyasztás legtöbbször csökken, a vezetési élmény, használhatóság nagyban javul.
FONTOS!
Prémium Pro beállításunkat, és a mérésen látható minőségi munkát NE KEVERD ÖSSZE más chiptuning ajánlatokkal. És ne légy szomorú az ésszerű és biztonságos ajánlatunk miatt. A több helyen reklámozott túlhúzott beállítások káros hatásairól már volt szó.
Ez már egy több mint 10 éves rendszer, mégis hangolása, számolása sokaknak problémát okoz. (Nem én találtam ki, közel 1000 chiptuningsérült autó javítási tapasztalatát osztom meg. ) Gyakori a turbók túlterheléséből adódó meghibásodás, de idesorolható a nem kívánt remegés, rezonancia, rángatás, változatos hibakódok, DPF hiba, gyakori regenerálás, egyéb mellékhatások. – itt kell megjegyeznem: rajtunk kívül is azért akad aki hasonlóan jó minőségben írja ezeket, de legyél biztos benne, hogy NEM az 40-60 ezres kategóriára gondolok, teljesítményméréssel vagy anélkül, alapvető (és brutálisan veszélyes, számodra nagyon drága!) hiányosságokkal, mellékhatásokkal…
További VW referencia videók a youtube-on. Ha tetszett a cikk, csatlakozz most a Facebook oldalunkhoz, ahol további mérések, esettanulmányok várnak nem csak Volkswagen chiptuning ügyben. Kérj ajánlatot a saját autódra IDE kattintva, és kiderül mik a biztonságos lehetőségei!
Ha van kérdésed, észrevételed, hagy üzenetet itt alul, látni fogom és válaszolok rá, üdv Richárd tulajdonos ügyvezető Rigotech Chiptuning
Te hol tartasz most?
Van már árajánlatod? |
Van már időpontod? |
Chiptuning árajánlat és infó az autódról 5 perc alatt
- Gyári, lebutított középszerűből
- erős, dinamikus, megbízható
- vezethetőbb, szerethetőbb autót
- Rigotech beállítással!